Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Izabelin: Dostawa oleju napędowego- ZP/D/4/2008
Numer ogłoszenia: 157500 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin "Mokre Łąki" Sp. z o.o., ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7218424, fax 0-22 7218424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mokrelaki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego- ZP/D/4/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20000,00litrów oleju napędowego do mini stacji na teren Gminnego Przedsiębiorstawa wodociągów i Kanalizacji Izabelin mokre Łąki Sp.zo.o. ul. Mokre Łaki 8 Truskaw
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . w postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , tzn. posiadają aktualną koncesję na dystrybucję lub obrót paliwami ciekłymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy, zał. Nr 1 - aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi - oświadczenie na podstawie art. 22, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, zał. Nr 2 - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert, - polisa ubezpieczeniowa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokrelaki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GminnePrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin Mokre Łąki Sp.zo.o ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 12:00, miejsce: GminnePrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin Mokre Łąki Sp.zo.o ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w 2025 roku
- Zakup i dostawa oleju napędowego B-0 dla pojazdów Gminy Bałtów
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup paliw płynnych i gazowych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.