Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Jastrzębie-Zdrój: Szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 157507 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4753012, fax 04714123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w zakresie : Stylizacja paznokci - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Palacz c.o - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, Specjalista ds. funduszy europejskich - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1- Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 3 SIWZ 2. koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem w tym zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych i dokument potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w 2008r wystawiony przez Wojewódzki urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonym PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W.W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w.w. dokumencie, 4. dokumenty stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjastrzebie.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Pszczyńska 134 44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju ul. Pszczyńska 134, kancelaria (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT AKTYWNI NA RYNKU PRACY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stylizacja paznokci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 270 godzin, czas trwania kursu: ok. 2,5 miesiąca.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Palacz c.o..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 90 godzin, czas trwania kursu: ok. 3 tygodnie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacja kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sopecjalista ds. funduszy europejskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 350 godzin, czas trwania kursu: ok. 3 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont chodnika przy ul. Arki Bożka i deptaka ul. Wrzosowa w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawa wraz z posadzeniem roślin bylinowych i ich pielęgnacją
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, przy głównym wejściu do Zespołu Szkół Techniczno-Branżowych, przy ul. 11 Listopada 45 w Jastrzębiu-Zdroju
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
- Dostawy baterii i akumulatorów
- Wymiana stolarki okiennej w budynku użytkowym i lokalu mieszkalnym przy ul. Gagarina 130 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.