eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaZakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Zarzeczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Boguchwała: Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Zarzeczu
Numer ogłoszenia: 157513 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234096 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała, ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Zarzeczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania szczegółowe: Lp. Nazwa sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego 1 Podwozie z kabiną - oryginalny pojazd pożarniczy (nie dopuszcza się nadwozia po karosażu), - zamawiający wymaga wymiany wszystkich płynów eksploatacyjnych, olei, filtrów oraz pasków klinowych w oferowanym pojeździe, - kierownica fabrycznie zamontowana po lewej stronie ( nie dopuszcza się przerabianego układu) -samochód zarejestrowany w Polsce jako specjalny samochód pożarniczy - wysokość maksymalna bez wody : 295 cm - rocznik: nie starszy niż 1996 r. - kolor: czerwony - moc: minimum 240 KM - napęd: 4 x 2 - opony R 22,5 - koła na osi przedniej pojedyncze, na osi tylnej podwójne - ilość miejsc siedzących: minimum 6 , w układzie 2+4 2 Układ wodny: - autopompa dwustopniowa wydajność min. 1500 L/min - zbiornik wody kompozytowy o pojemności min. 2500 litrów - mieszalnik pianowy minimum 150 litrów - min. 1x zwijadło szybkiego natarcia elektryczne o długości minimum 40 m + prądownica - autopompa zabudowana roletą 3 Zabudowa ratowniczo-gaśnicza: - wymagana zabudowa trzy rolety na jedną stronę (prawa, lewa) - maszt oświetleniowy wysuwany pneumatycznie z możliwością zatrzymania w każdej pozycji zasilany z instalacji samochodu - oświetlenie 24 V typu LED, - wciągarka uciąg minimum 13000 (5890 kg) montowana do ramy z przodu auta - skrytki oraz przedział autopompy podświetlone lampkami LED, - belka świetlna LED przód + kogut LED tył - zestaw lamp naprzemiennych zderzakowych, - sygnalizacja dźwiękowa zgodna z polską normą - cztery uchwyty pod aparaty powietrzne montowane w kabinie załogi - skrzynia narzędziowa dachowa z blachy ryflowanej - dodatkowe oświetlenie boczne pola pracy pojazdu LED - skrytki wyposażone w mocowania na węże, agregaty, pompy, prądownice, sprzęt podręczny, rozdzielacze Wykonawca wraz z pojazdem przekaże przedstawicielowi Zamawiającego dowód rejestracyjny pojazdu wraz z ważnym badaniem technicznym. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych w autoryzowanej stacji przeglądów przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od kupna przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • M-KRIS Michał Pitek, ul. Konopnickiej 3, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106481,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 122000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.