eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Poznań: Dostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań
Numer ogłoszenia: 157531 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa- obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań. Liczba zadań 3 Zadanie nr 1 - Dostawa drukarek oraz sprzętu związanego z komputerami Drukarka laserowa kolor nie gorsza niż Kyocera FS 5350DN o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.1 kpl. 2 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 nie gorsza niż HP Laserjet P2055 Dn o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.2 kpl. 6 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 dlt sieciowa (nie gorsza niż KYOCERA FS1370DN) o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.3 kpl. 12 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 dlt sieciowa (nie gorsza niż KYOCERA FS2020DN) o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.4 kpl. 11 Zasilacz UPS nie gorszy niż EVER eco pro 1200 CDS o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.5 kpl. 8 Skaner nie gorszy niż Plustek OpticSlim 2600 o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.6 kpl. 1 Telefaks, Urządzenie wilofunkcyjne z faksem nie gorszy niż OkiOffice 2530, Panasonic MB300 o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.7 kpl. 11 Telefaks nie gorszy niż Panasonic KX FL 613 PD o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.8 kpl. 9 Zadanie nr 2 - Dostawa projektorów multimedialnych Projektor multimendialny o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.2.1 kpl. 20 Zadanie nr 3 - Dostawa oprogramowania Symantec Endpoint Protection 12.1 wer. Goverment, licencja ważna do dnia 30.11. 2012 r., nr certyfikatu 11080592 Aktualizacja Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 21 lic Symantec Endpoint Protection 12.1 wer. Goverment, licencja ważna do dnia 06.07.2012 r., nr certyfikatu: 11074566, Aktualizacja Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 16 lic ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencje ważne do 20.11. 2012 nr certyfikatów NL2009/031142, NL2009/031245 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 3 lata 30 lic System Kobra max Aktualizacja 1 rok programu system kobra max 1 rok 1 lic ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencja ważna do 19.07. 2012 nr certyfikatu NL2011/046558 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 1 rok 6 lic ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencja ważna do 19.07. 2012 nr certyfikatu NL2011/046558 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 1 rok 5 lic ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencja ważna do 19.07. 2012 nr certyfikatu NL2011/046558 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 1 rok 5 lic nowy zakup Automapa XL (Polska) 1 rok 5 lic Automapa XL (Polska) Subskrybcja roczna Automapa XL (Polska) 1 rok 2 lic nowy zakup ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV 1 rok 20 lic nowy zakup ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV 1 rok 10 lic nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 5 lic nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 5 lic nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 13 lic nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 10 lic nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 120 lic nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 2 lata 40 lic nowy zakup Eset Nod 32 wer. Goverment 1 rok 41 lic Windows 2008 server std OEM SP 2 (32. 64 bit)1PK PL Licencja CAL Windows serwer 2008 user OEM 10 lic nowy zakup ABBYY FineREADER 11 Pro PL box, wer. komercyjna dożywotnia 3 lic nowy zakup Abbyy PDF Transformer PRO PL box, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic nowy zakup Adobe Photoshop CS5 PL WIN box, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic nowy zakup CorelDraw Graphics Suite X4 Special Edition PL, box, wer. komercyjna dożywotnia 3 lic nowy zakup CorelDRAW X5 Graphics Suite Small Business Edition PL box 3 stanowiska, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic nowy zakup Norton Ghost 15, box, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic nowy zakup Oprogramowanie ONTRACK ERASER ver. 2.0 Profesional dożywotnia 11 lic nowy zakup Oprogramowanie Photoshop Elements 10 PL, box, wer. Komercyjna dożywotnia 1 lic nowy zakup Windows XP Profesional PL, BOX, wer. komercyjna dożywotnia 2 lic.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody- spełnia -nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody- spełnia -nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody- spełnia -nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody- spełnia -nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które dostarczy Wykonawca: (wyszczególnione poniżej lub równoważne) 1. Dotyczy drukarek laserowych kolorowych i monochromatycznych z poz. 1, 3, 4 formularza cenowego dla zadania nr 1 a) Certyfikat ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych przyznany firmie serwisującej posiadającej autoryzacje producenta; b) Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu; c) Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu; d) Oświadczenie, że oferowane drukarki laserowe monochromatyczne i kolorowe (załącznik 6.1.1, 6.1.3, 6.1.4.) spełniają wymagania dotyczące efektywności energetycznej ENERGY STAR 5.0 i posiadają oznaczenie ( logo) ENERGY STAR. (w przypadku braku logo ENERGY STAR na oferowanym sprzęcie Wykonawca musi wykazać, że przeszedł on testy równoważne testom przeprowadzanym w celu nadania ww. oznakowania i osiągnął wyniki wymagane w specyfikacji ENERGY STAR; e) Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (w przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel Producenta oświadczenia nie wymaga się). 2. Dotyczy zasilaczy UPS dla zadania nr 1 a) Certyfikat ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania; b) Deklaracja CE producenta sprzętu; c) Kartę katalogową oferowanego sprzętu 3. Dotyczy projektorów multimedialnych dla zadania nr 2 a) Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych przyznany firmie serwisującej posiadającej autoryzacje producenta; b) Oświadczenie producenta projektora z siedzibą na terenie Polski, że w przypadku nie wywiązywania z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; c) Oświadczenie producenta projektora z siedzibą. na terenie Polski dotyczące długości gwarancji na projektor. 4. Oświadczenie Wykonawcy ( w przypadku złożenia oferty dla zadania nr 1), że udziela gwarancję ( załącznik nr 1 do siwz): a) 24 miesięcy dla drukarek laserowych kolorowych; b) 24 miesięcy drukarek laserowych monochromatycznych; c) 24 miesięcy dla zasilaczy UPS; d) 24 miesięcy dla skanerów; e) 24 miesięcy dla faksów/urządzeń wielofunkcyjnych z faksem z poz. 7 formularza cenowego zadania 1; f) 12 miesięcy dla faksów z poz. 8 formularza cenowego. 5. Oświadczenie Wykonawcy ( dla zadania nr 2), że udziela gwarancję (załącznik nr 1 do siwz) : a) 60 miesięcy dla projektorów multimedialnych w tym 12 miesięcy dla pierwszej i kolejnych lamp; 6. Oświadczenie, iż dostawa jest zgodna z wymogami siwz (załącznik nr 1 do siwz)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3 (3a, 3b, 3c) do SIWZ c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia do kwoty 30 000,00 zł netto- dla zadania nr 1 oraz do kwoty 14 000,00 zł netto dla zadania nr 2 na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1 za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone produkty niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz uzyskania dodatkowych środków finansowych przez Zamawiającego. Zwiększona ilość przedmiotu umowy będzie realizowana poprzez jednorazową dostawę w terminie do 24 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania w okresie do 30.09.2012r. 4.W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania cesji praw i obowiązków wynikających z podpisanej umowy na 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, Poznań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań. Kancelaria jawna bud nr 18 pokój nr 3, od pon-pt 7.30-11.00 oraz 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań. Zadanie nr 1 - Dostawa drukarek oraz sprzętu związanego z komputerami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa drukarek oraz sprzętu związanego z komputerami: 1 Drukarka laserowa kolor nie gorsza niż Kyocera FS 5350DN o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.1 kpl. 2 2 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 nie gorsza niż HP Laserjet P2055 Dn o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.2 kpl. 6 3 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 dlt sieciowa (nie gorsza niż KYOCERA FS1370DN) o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.3 kpl. 12 4 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 dlt sieciowa (nie gorsza niż KYOCERA FS2020DN) o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.4 kpl. 11 5 Zasilacz UPS nie gorszy niż EVER eco pro 1200 CDS o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.5 kpl. 8 6 Skaner nie gorszy niż Plustek OpticSlim 2600 o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.6 kpl. 1 7 Telefaks, Urządzenie wilofunkcyjne z faksem nie gorszy niż OkiOffice 2530, Panasonic MB300 o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.7 kpl. 11 8 Telefaks nie gorszy niż Panasonic KX FL 613 PD o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.1.8 kpl. 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań. Zadanie nr 2 - Dostawa projektorów multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa projektorów multimedialnych:Projektor multimendialny o parametrach minimalnych określonych w załączniku 6.2.1 kpl. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek, faksów, skanerów, UPS, projektorów multimedialnych oraz oprogramowań. Zadanie nr 3 - Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa oprogramowania: 1 Symantec Endpoint Protection 12.1 wer. Goverment, licencja ważna do dnia 30.11. 2012 r., nr certyfikatu 11080592 Aktualizacja Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 21 lic 2 Symantec Endpoint Protection 12.1 wer. Goverment, licencja ważna do dnia 06.07.2012 r., nr certyfikatu: 11074566, Aktualizacja Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 16 lic 3 ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencje ważne do 20.11. 2012 nr certyfikatów NL2009/031142, NL2009/031245 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 3 lata 30 lic 4 System Kobra max Aktualizacja 1 rok programu system kobra max 1 rok 1 lic 5 ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencja ważna do 19.07. 2012 nr certyfikatu NL2011/046558 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 1 rok 6 lic 6 ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencja ważna do 19.07. 2012 nr certyfikatu NL2011/046558 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 1 rok 5 lic 7 ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV, licencja ważna do 19.07. 2012 nr certyfikatu NL2011/046558 Aktualizacja Eset Smart Security BE Suite gov 1 rok 5 lic 8 nowy zakup Automapa XL (Polska) 1 rok 5 lic 9 Automapa XL (Polska) Subskrybcja roczna Automapa XL (Polska) 1 rok 2 lic 10 nowy zakup ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV 1 rok 20 lic 11 nowy zakup ESET Smart Security BESUITE, wer. GOV 1 rok 10 lic 12 nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 5 lic 13 nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 5 lic 14 nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 13 lic 15 nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 10 lic 16 nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 1 rok 120 lic 17 nowy zakup Symantec Antyvirus Endpoint Protection wer. Goverment 2 lata 40 lic 18 nowy zakup Eset Nod 32 wer. Goverment 1 rok 41 lic 19 Windows 2008 server std OEM SP 2 (32. 64 bit)1PK PL Licencja CAL Windows serwer 2008 user OEM 10 lic 20 nowy zakup ABBYY FineREADER 11 Pro PL box, wer. komercyjna dożywotnia 3 lic 21 nowy zakup Abbyy PDF Transformer PRO PL box, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic 22 nowy zakup Adobe Photoshop CS5 PL WIN box, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic 23 nowy zakup CorelDraw Graphics Suite X4 Special Edition PL, box, wer. komercyjna dożywotnia 3 lic 24 nowy zakup CorelDRAW X5 Graphics Suite Small Business Edition PL box 3 stanowiska, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic 25 nowy zakup Norton Ghost 15, box, wer. komercyjna dożywotnia 1 lic 26 nowy zakup Oprogramowanie ONTRACK ERASER ver. 2.0 Profesional dożywotnia 11 lic 27 nowy zakup Oprogramowanie Photoshop Elements 10 PL, box, wer. Komercyjna dożywotnia 1 lic 28 nowy zakup Windows XP Profesional PL, BOX, wer. komercyjna dożywotnia 2 lic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.