Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Kielce: Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych.
Numer ogłoszenia: 15753 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych dla Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie ul. Krakowska 64 w Kielcach według poniższego zestawienia: CZĘŚĆ I: 1. Antyrama 60/90 - 10 szt. 2. Blok do biuwaru 100 kartek - 200 szt. 3. Blok biurowy A4 50 kartek, kratka - 100 szt. 4. Blok biurowy A5 50 kartek, kratka - 100 szt. 5. Blok techniczny 10/A4 - 10 szt. 6. Breloczki na klucze, zawieszka do kluczy - 100 szt. 7. Cienkopis kolor czarny z metalową końcówką - 200 szt. 8. Cienkopis kolor niebieski z metalową końcówką - 200 szt. 9. Cienkopis kolor zielony z metalową końcówką - 200 szt. 10. Cienkopis kolor czerwony z metalową końcówką - 200 szt. 11. Cienkopis kolor brązowy z metalową końcówką - 20 szt. 12. Cienkopis , Piórko do liczenia kolonii LBK 2002 (marker do zliczania zewnętrznego) PIN do liczenia kolonii bakterii (PIN 05-200 BLACK) - 2 szt. 13. Datownik plastikowy, automat samotuszujący - 2 szt. 14. Długopis samoprzylepny - 10 szt. 15. Długopis z automatycznym wkładem, gumowym uchwytem-kolor wkładu niebieski- 400 szt. 16. Dziurkacz pojedynczy z metalową podstawką i uchwytem metalowym lub z uchwytem z niełamliwego plastiku; możliwość dziurkowania min. 25 kartek; wysuwany ogranicznik formatu - 20 szt. 17. Dziurkacz wykonany z metalu; możliwość dziurkowania min. 40 kartek; wysuwany ogranicznik formatu - 2 szt. 18. Dziurkacz podwójny na minimalną ilość kartek - 1 szt. 19. Etykiety samoprzylepne A4 - 105x57 mm; 1 op.=100 ark. - 2 op. 20. Etykiety samoprzylepne A4 - 105x74 mm; 1 op.=100 ark. - 2 op. 21. Folia do bindowania A4;200 mic.; 1op = 100 szt. - 2 op. 22. Folia do laminarki A4; 100 mic.; 1op = 100 szt. - 2 op. 23. Folder sztywny A4 -ofertówka L A4 gr.folii o,20 1 op.=25 szt. - 4 op. 24. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 6; 1op.=100szt - 1 op. 25. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 8; 1op.=100szt - 1 op. 26. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 10;1op.=100szt - 1 op. 27. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 12,5; 1op.=100szt - 1 op. 28. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 14; 1op.=100szt. - 1 op. 29. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 16; 1op.=100szt . - 1 op. 30. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 18; 1op.=100szt - 1 op. 31. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 20; 1op.=100szt. - 1 op. 32. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 22; 1op.=100szt. - 1 op. 33. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 25; 1op.=100szt. - 1 op. 34. Gumki do ścierania wymiar 1,5-2 x 3,5-4 cm nie uszkadzające powierzchni papieru przy ścieraniu - 100 szt. 35. Gumka recepturka - 3 kg 36. Kalka ołówkowa, A4 niebieska 1op = 50 ark. - 1 op. 37. Kalkulator biurowy o dużych klawiszach, 12-to pozycyjny wyświetlacz, funkcja sprawdzania i poprawy obliczeń do 100 kroków, funkcja check&correct, obliczanie podatku VAT, suma całkowita, obliczanie procentowe, zmiana znaku, klawisz podwójnego i potrójnego zera - 10 szt. 38. Karton do bindowania A-4 250g, kolor niebieski;1op. = 100 szt gr.230 gr/m2 - 3 op. 39. Karton wizytówkowy A4, kolor biały i kremowy; gr. 230 gr/m2 1op. =20 ark. - 40 op. 40. Klej w sztyfcie 15 gram - 100 szt. 41. Klej w płynie 50 ml - 100 szt. 42. Klips do papieru - metalowy różne wymiary: 15,19,25,32,41, 51 -po 10 op. każdego wymiaru;1op.=12 szt, - 60 op. 43. Kołonotatnik A4; 50 kartek - 10 szt. 44. Kołonotatnik A5; 50 kartek - 10 szt. 45. Koperta samoprzylepna C6 biała 1 op. = 1000 szt. - 6 op. 46. Koperta samoprzylepna DL SK 110/220 mm biała, okno prawe gr. min.90gr/m2;1op. = 1000 szt. - 58 op. 47. Koperta C 5 biała z paskiem HK; gramatura min.90g/m2 1op = 500 szt.- 7 op. 48. Koperta B 4 biała z paskiem HK 250x353; gramatura min.100g/m 2 , 1op = 500 szt. - 1 op. 49. Koperta B4 biała, samoprzylepna z paskiem HK, rozszerzonym spodem i bokami 250x534x40 - 250 szt. 50. Koperta B4 biała propac na płyty CD -100 szt. 51. Korektor w taśmie pokrywający każdy rodzaj tuszu; szerokość taśmy min.5 mm; długość min.9 m - 180 szt. 52. Korektor w pisaku -szybkoschnący płyn- z cienką metalową końcówką; poj. min. 8 ml - 50 szt. 53. Koszulka groszkowa na katalogi A4 z klapką,170mic; 1op.=12 szt. (przeźroczysta, grzbiet harmonijka na dużą ilość dokumentów) - 50 op. 54. Linijka plastikowa przeźroczysta - 20 cm - 30 szt. 55. Linijka plastikowa przeźroczysta - 30 cm - 30 szt. 56. Linijka plastikowa przeźroczysta - 40 cm - 30 szt. 57. Litery samoprzylepne na arkuszach foliowych o wym.10x15mm (kolor czarny, niebieski ) pełny zestaw liter - 4 ark. 58. Cyferki samoprzylepne na arkuszach foliowych o wym.10x15 mm (kolor czarny, niebieski) pełny zestaw cyfr- 4 ark. 59. Mapa turystyczno-topograficzna - Kielce i okolice - 10 szt. 60. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania po każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; czarny - 100 szt. 61. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; niebieski - 60 szt. 62. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; zielony - 60 szt. 63. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; czerwony - 60 szt. 64. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; srebrny - 60 szt. 65. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; czerwony - 12 szt. 66. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; srebrny - 60 szt. 67. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; złoty - 60 szt. 68. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - złoty - 60 szt. 69. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; czarny - 60 szt. 70. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; czarny - 60 szt. 71. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm - brązowy - 60 szt. 72. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; brązowy - 60 szt. 73. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; biały - 24 szt. 74. Marker czarny do opisywania płyt CD - 30 szt. 75. Nabój do piór Pelikan dł. 7 mm -po 5 szt., niebieski - 2 op. 76. Nabój do piór Pelikan dł. 7 mm -po 5 szt., czarny - 2 op. 77. Notes samoprzylepny 75x75mm; 1bl.=100kart. - 600 bl. 78. Notes samoprzylepny 76x76mm mix kolor; 1bl.=400 kart. - 30 bl. 79. Notes samoprzylepny 102x152, kratka; 1bl.=100 kart. - 100 bl. 80. Notes samoprzylepny 50x38 mm - 100 bl. 81. Nożyczki ze stali nierdzewnej; dł. min. 20,5 cm - 30 szt. 82. Numerator, profesjonalny automat szkieletowy w metalowej obudowie, samotuszujący z możliwością wielokrotnego powtarzania odbić (co najmniej sześciokrotnie) - 1 szt. 83. Ofertówka / koszulka A4 wpinana, 40 mic. groszkowa; 1op = 100 szt.- 220 op. 84. Ofertówka /koszulka A5 wpinana, 40 mic. groszkowa; 1op = 100 szt.- 10 op. 85. Ołówek z drewna, miękki z gumką 2B- 200 szt. 86. Ołówek automatyczny z gumowym uchwytem; wyposażony w wymienną gumkę; chowana prowadnica grafitu, gr. 0,5mm - 50 szt. 87. Papier ksero A4 80 g/m2, CIE 166; 1 ryza=500 ark. - 3000 ryz 88. Papier ksero A3 80 g/m2, CIE 166; 1 ryza=500 ark. - 50 ryz 89. Papier ksero A2 80 g/m2; CIE 166 1 ryza = 500 ark. - 2 ryzy 90. Papier komputerowy 240x12x1; 2000 składanek - 4 kart. 91. Papier komputerowy 240x12x2, kopia kolor; 900 składanek - 4 kart. 92. Papier kancelaryjny A3 w kratkę; 1op=500 ark. - 1 op. 93. Papier kolorowy, barwiony w masie, A4 80g mix, kolory pastelowe: niebieski, żółty, czerwony, zielony, pomarańczowy; 1 ryza=100 ark. - 5 ryz 94. Papier A4 ksero, różne kolory pastelowe: niebieski, żółty, zielony, pomarańczowy, błękitny; 1ryza=500 ark. - 5 ryz 95. Papier pakowy szary 100x120 cm, 70g/m2 - 200 ark. 96. Papier fotograficzny A4-180 g/m2 błysk (po 50 szt) - 2 op. 97. Papier 250 A4 210/298 mm 160g/m2 1 op.=250 ark. - 2 op. 98.Papier 250 A4 210/297 mm 120 g/m2 1op=250 ark. - 2 op. 99.Papier A4 samoprzylepny, pastel. niebieski; 1 op.=25 ark. - 2 op. 100. Etykiety samoprzylepne A4 210x297 kolor biały 1 op.=100 ark. - 5 op. 101. Pinezka tablicowa (po 50 szt.) - 5 op. 102. Pinezka srebrna 10x50 1 op.=10 pudełeczek - 5 op. 103. Piórnik na przybory do pisania; z pleksy z przegródkami, 3 wzory np.: prostokątny, walec - 15 szt. 104. Półka na dokumenty w formacie A4 - 50 szt. 105. Pióro żelowe z wymiennym wkładem- gr.0,5 mm, czarne - 200 szt. 106. Pióro żelowe z wymiennym wkładem, gr. 0,5mm niebieskie - 200 szt. 107. Plan Miasta Kielce -aktualny, składany - 10 szt. 108. Przekładki kartonowe wykonane z grubego, ekologicznego kartonu 190 g/m2 1/3 A4 niebieskie; zielone 1 op.=100 szt. - 100 kpl. 109. Przekładka alfabetyczna A4 kartonowa; kolorowa A-Z - 2 kpl. 110. Przekładka numeryczna A4 kartonowa 1-31 - 2 kpl. 111. Pudełko organizer na 100 szt. płyt CD, zamykane - 2 szt. 112. Rysiki do ołówków 2B; gr. 0,5mm;1op.=12 szt. - 30 op. 113. Rysiki do ołówków 2B gr. 0,7mm;1op.=12 szt. - 10 op. 114. Rozszywasz - 20 szt. 115. Segregator A4/75 z wymienną etykietą, okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory- 1000 szt. 116. Segregator A4/50 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory - 800 szt. 117. Segregator A5/75 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory- 50 szt. 118. Skoroszyt tekturowy pełny A4; gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce - 800 szt. 119. Skoroszyt tekturowy pełny oczko A4 gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce - 800 szt. 120. Skoroszyt tekturowy ? oczko A4 gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce - 800 szt. 121. Skoroszyt zawieszkowy ? A4 - gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce -200 szt. 122. Skoroszyt A4 plastikowy, tylna okładka kolorowa, przód przeźroczysty i twardy, wysuwany pasek do opisu, na grzbiecie otwory umożliwiające wpięcie do segregatora, zaokrąglone rogi, różne kolory - 1000 szt. 123. Skoroszyt A4 plastikowy, tylna okładka kolorowa, przód przeźroczysty i twardy, wysuwany pasek do opisu, zaokrąglone rogi, różne kolory, bez otworów na grzbiecie - 200 szt. 124. Skorowidz A4, 96 kartek; op. introlig. - 10 szt. 125. Skorowidz A5, 96 kartek; op. introlig. - 10 szt. 126. Spinacz krzyżowy na dokumenty - 2 op. 127. Spinacze 28mm; 100 szt. 1op.zb. = 10 pudełeczek - 20 op.128. Spinacze 50mm; 100 szt. 1 op.zb. = 10 pudełeczek - 5 op. 129. Sznurek konopny -waga 1op.= 0,5 kg - 3 szt. 130. Sznurek dratwa -waga 1 op.=0,5 kg - 3 szt. 131. Tablica korkowa, 60 x 90; rama drewniana - 10 szt. 132. Taśma klejąca, przeźroczysta, 24 mm x 30 m - 200 szt. 133. Taśma pakowa szara 48 mm x 50 m - 60 szt. 134. Taśma pakowa papierowa szara 60mm x 50m - 4 szt. 135. Taśma papierowa żółta 50x33 malarska - 4 rolki 136. Taśma papierowa żółta, wąska, malarska - 4rolki 137. Taśma dwustronnie przylepna, wąska 1,5 - 2,5 mm - 20 szt. 138. Taśma dwustronnie przylepna, szeroka 50x5 - 20 szt. 139. Teczka do podpisu A4 grzbiet harmonijka; 15 kart; oprawa nitro, kolory do wyboru - 20 szt. 140. Teczka na rzep A4 szer. grzbietu min. 4 cm; okleina PCV - 40 szt. 141. Teczka z gumką A4 kolor laminowana min. 3 kolory do wyboru - 350 szt. 142. Teczka tekturowa wiązana A4 biała, gr.350g/m2 - 300 szt. 143. Teczka A4 z klipem, klip o szer. min. 9 cm, rozkładana lub z okładką- 70 szt. 144. Teczka A5 z klipem, klip o szer. min. 9 cm, rozkładana lub z okładką- 60 szt. 145. Teczka twarda na rzep lub tasiemki gr. min. 5,0 cm - 30 szt. 146. Temperówka metalowa z metalowym ostrzem - 50 szt. 147. Tusz do stempli o poj.min. 25 ml. kolory zielony, czerwony, czarny- 15 szt. 148. Wąsy do skoroszytów - plast. ;1op.=25 szt - 100 op. 149. Wizytownik na min. 96 wizytówek, 3 kolory do wyboru - 5 szt. 150. Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy, czarny - 200 szt. 151. Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy, niebieski - 200 szt. 152. Wkład długopisu zwykły z grubą końcówką, czarny - 200 szt. 153. Wkład do długopisu zwykły z grubą końcówką, niebieski - 200 szt. 154. Wkład do długopisu popularny, czarny - 50 szt. 155. Wkład do długopisu popularny, niebieski - 50 szt. 156. Wkład do długopisu żelowy, gr. 0,5 mm, czarny - 150 szt. 157. Wkład do długopisu żelowy, gr. 0,5 mm, niebieski - 150 szt. 158. Zakreślacz żółty - 80 szt. 159. Zakreślacz zielony - 80 szt. 160. Zakreślacz różowy - 80 szt. 161. Zakreślacz pomarańczowy - 80 szt. 162. Zakreślacz niebieski - 60 szt. 163. Zeszyt A5 16 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 164. Zeszyt A5 32 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 165. Zeszyt A5 60 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 166. Zeszyt A5 80 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 167. Zeszyt A5 96 kart. w kratkę, twarda okładka - 60 szt. 168. Zeszyt A4 96 kart. w kratkę, twarda okładka - 60 szt. 169. Zeszyt B5 160 kart. w kratkę, twarda okładka - 30 szt. 170. Zeszyt A4 200 kart. w kratkę, twarda oprawa, kartki zszywane - 10 szt. 171. Zakładki samoprzylepne plastikowe, indeksujące, kolorowe, 4x20x50, 40 kartek - 200 op. 172. Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie; zszywa min. 15 kartek - 30 szt. 173. Zszywacz zszywający jednorazowo 130 - 260 kartek - 2szt. 174. Zszywacz mini - 4 szt. 175. Zszywki po 1000 szt., 1 op. zb.=10 pudełeczek- 24/6 - 30 op. 176. Zszywki po 1000 szt., 1 op. zb.=10 pudełeczek- 2323 duże - 1 op. 177. Zszywki po 1000 szt., 1 op. zb.=10 pudełeczek do zszywacza mini - 4 op. 178. Płyn do tablic suchościeralnych; 1op.=250 ml. - 2 op. 179. Marker suchościeralny dozowany za pomocą tłoczka 4 kolory + gąbka- 5 kpl. 180. Blok do tablicy typu Flipchart 60x80,50 k. - 5 szt. 181. Biuwar - kalendarz na biurko na 2015r.- 10 szt. 182. Etykieta do drukarki kol. biały 210x148, 1 op.=100akr. - 3 op. 183. Teczka na akta osobowe - kolory: czarny, zielony - marmurek - 20 szt. CZĘŚĆ II: 1. Długopis z wymiennym wkładem, obudowa biała z nadrukiem firmowym - 1000 szt. 2. Wkład do długopisu firmowego, czarny, pasujący do długopisu z poz. 1 - 200 szt. 3. Wkład do długopisu firmowego, niebieski, pasujący do długopisu z poz.1 - 200 szt. 4. Ofertówka A4 z PCV z nadrukiem firmowym (zał. nr 8 do SIWZ) - 1000 szt. 5. Reklamówka firmowa, większy rozmiar (zał. nr 6 do SIWZ.) - 1000 szt. 6. Reklamówka firmowa, mniejszy rozmiar (zał. nr 6 do SIWZ.) - 600 szt. 7. Teczka tekturowa A4 z nadrukiem firmowym, lakierowana UV jednostronnie, o gramaturze 250g/m2, druk w pełnym kolorze 4+0, (zał. nr 9 do SIWZ) - 500 szt. 8. Okładka na dyplom A4 -kolor granat, sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zgodnie z załączonym wzorem , 20 szt. - bez napisu(zał. nr 7 do SIWZ) - 100 szt. 9. Okładka na dyplom A4 -kolor bordowy, sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zgodnie z załączonym wzorem, 20 szt. - bez napisu (zał. nr 7 do SIWZ) - 100 szt. 10. Okładka na dyplom A4 -kolor ciemna zieleń, sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; - 60 szt. Uwagi: 1.Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był fabrycznie nowy, dobrej jakości, w przypadku pozycji opakowanych - posiadający fabryczne opakowania wolne od wad technicznych, odpowiednio oznakowany i winien zawierać informacje dotyczące m.in. nazwy i adresu producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, datę produkcji lub datę ważności produktu.2.Zamawiający wymaga, aby wszystkie artykuły podatne na wysychanie (np. cienkopisy, długopisy, mazaki, wkłady, itp.) miały co najmniej ośmiomiesięczny termin przydatności do użycia (licząc od dnia dostawy). W przypadku nie spełnienia powyższego, dostawa uznana zostanie za niezgodną z zamówieniem.3.Papier i artykuły biurowe muszą być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę, na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty załączył wzór każdego towaru z części I z nadanym numerem porządkowym wyszczególnionym w SIWZ.5. Wraz ze wzorami należy dołączyć spis przekazanych materiałów biurowych z części I. 6.Wzory należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta w terminie składania ofert. 7.Przesyłka ze wzorami winna być zaadresowana tak jak oferta z dopiskiem Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych - wzór..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1, 22.80.00.00-8, 37.82.32.00-5, 39.29.80.00-7, 39.24.12.00-5, 18.93.71.00-7, 22.11.43.00-7, 22.90.00.00-9, 44.17.60.00-4, 39.54.11.30-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla części I - przed upływem terminu składania ofert. Dla części II wadium nie jest wymagane.2. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej w PLN należy wpłacać przelewem na konto Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie - nr 79 1030 1162 0000 0000 0508 0201. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, którego oferty nie zabezpieczono wymaganą kwotą wadium, zostanie z postępowania wykluczony, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginał dokumentu gwarancyjnego musi być złożony w Biurze Obsługi Klienta Spółki, przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Wypełniony i podpisany formularz cenowy; załącznik nr 1a do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny. 2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto przedmiotu umowy w dacie zmiany stawki podatku. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w rozdziale III pkt 1 niniejszej SIWZ (w drodze aneksu) - w przypadku, gdy ilość i/lub kwota brutto przeznaczona na zakup przedmiotu zamówienia w terminie obowiązywania umowy w poszczególnych częściach zostaną niezrealizowane. Zawieranie Umów: 1) Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.2) Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie niniejszego zamówienia przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta
25-701 Kielce, ul. Krakowska 64..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 12:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 pzp. Ogłoszenie zamieszczone jako nieobowiązkowe w BZP oraz TED..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych dla Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie ul. Krakowska 64 w Kielcach według poniższego zestawienia: CZĘŚĆ I: 1. Antyrama 60/90 - 10 szt. 2. Blok do biuwaru 100 kartek - 200 szt. 3. Blok biurowy A4 50 kartek, kratka - 100 szt. 4. Blok biurowy A5 50 kartek, kratka - 100 szt. 5. Blok techniczny 10/A4 - 10 szt. 6. Breloczki na klucze, zawieszka do kluczy - 100 szt. 7. Cienkopis kolor czarny z metalową końcówką - 200 szt. 8. Cienkopis kolor niebieski z metalową końcówką - 200 szt. 9. Cienkopis kolor zielony z metalową końcówką - 200 szt. 10. Cienkopis kolor czerwony z metalową końcówką - 200 szt. 11. Cienkopis kolor brązowy z metalową końcówką - 20 szt. 12. Cienkopis , Piórko do liczenia kolonii LBK 2002 (marker do zliczania zewnętrznego) PIN do liczenia kolonii bakterii (PIN 05-200 BLACK) - 2 szt. 13. Datownik plastikowy, automat samotuszujący - 2 szt. 14. Długopis samoprzylepny - 10 szt. 15. Długopis z automatycznym wkładem, gumowym uchwytem-kolor wkładu niebieski- 400 szt. 16. Dziurkacz pojedynczy z metalową podstawką i uchwytem metalowym lub z uchwytem z niełamliwego plastiku; możliwość dziurkowania min. 25 kartek; wysuwany ogranicznik formatu - 20 szt. 17. Dziurkacz wykonany z metalu; możliwość dziurkowania min. 40 kartek; wysuwany ogranicznik formatu - 2 szt. 18. Dziurkacz podwójny na minimalną ilość kartek - 1 szt. 19. Etykiety samoprzylepne A4 - 105x57 mm; 1 op.=100 ark. - 2 op. 20. Etykiety samoprzylepne A4 - 105x74 mm; 1 op.=100 ark. - 2 op. 21. Folia do bindowania A4;200 mic.; 1op = 100 szt. - 2 op. 22. Folia do laminarki A4; 100 mic.; 1op = 100 szt. - 2 op. 23. Folder sztywny A4 -ofertówka L A4 gr.folii o,20 1 op.=25 szt. - 4 op. 24. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 6; 1op.=100szt - 1 op. 25. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 8; 1op.=100szt - 1 op. 26. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 10;1op.=100szt - 1 op. 27. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 12,5; 1op.=100szt - 1 op. 28. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 14; 1op.=100szt. - 1 op. 29. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 16; 1op.=100szt . - 1 op. 30. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 18; 1op.=100szt - 1 op. 31. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 20; 1op.=100szt. - 1 op. 32. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 22; 1op.=100szt. - 1 op. 33. Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 25; 1op.=100szt. - 1 op. 34. Gumki do ścierania wymiar 1,5-2 x 3,5-4 cm nie uszkadzające powierzchni papieru przy ścieraniu - 100 szt. 35. Gumka recepturka - 3 kg 36. Kalka ołówkowa, A4 niebieska 1op = 50 ark. - 1 op. 37. Kalkulator biurowy o dużych klawiszach, 12-to pozycyjny wyświetlacz, funkcja sprawdzania i poprawy obliczeń do 100 kroków, funkcja check&correct, obliczanie podatku VAT, suma całkowita, obliczanie procentowe, zmiana znaku, klawisz podwójnego i potrójnego zera - 10 szt. 38. Karton do bindowania A-4 250g, kolor niebieski;1op. = 100 szt gr.230 gr/m2 - 3 op. 39. Karton wizytówkowy A4, kolor biały i kremowy; gr. 230 gr/m2 1op. =20 ark. - 40 op. 40. Klej w sztyfcie 15 gram - 100 szt. 41. Klej w płynie 50 ml - 100 szt. 42. Klips do papieru - metalowy różne wymiary: 15,19,25,32,41, 51 -po 10 op. każdego wymiaru;1op.=12 szt, - 60 op. 43. Kołonotatnik A4; 50 kartek - 10 szt. 44. Kołonotatnik A5; 50 kartek - 10 szt. 45. Koperta samoprzylepna C6 biała 1 op. = 1000 szt. - 6 op. 46. Koperta samoprzylepna DL SK 110/220 mm biała, okno prawe gr. min.90gr/m2;1op. = 1000 szt. - 58 op. 47. Koperta C 5 biała z paskiem HK;gramatura min.90g/m2 1op = 500 szt.- 7 op. 48. Koperta B 4 biała z paskiem HK 250x353; gramatura min.100g/m 2 , 1op = 500 szt. - 1 op. 49. Koperta B4 biała, samoprzylepna z paskiem HK, rozszerzonym spodem i bokami 250x534x40 - 250 szt. 50. Koperta B4 biała propac na płyty CD -100 szt. 51. Korektor w taśmie pokrywający każdy rodzaj tuszu; szerokość taśmy min.5 mm; długość min.9 m - 180 szt. 52. Korektor w pisaku -szybkoschnący płyn- z cienką metalową końcówką; poj. min. 8 ml - 50 szt. 53. Koszulka groszkowa na katalogi A4 z klapką,170mic; 1op.=12 szt. (przeźroczysta, grzbiet harmonijka na dużą ilość dokumentów) - 50 op. 54. Linijka plastikowa przeźroczysta - 20 cm - 30 szt. 55. Linijka plastikowa przeźroczysta - 30 cm - 30 szt. 56. Linijka plastikowa przeźroczysta - 40 cm - 30 szt. 57. Litery samoprzylepne na arkuszach foliowych o wym.10x15mm (kolor czarny, niebieski ) pełny zestaw liter - 4 ark. 58. Cyferki samoprzylepne na arkuszach foliowych o wym.10x15 mm (kolor czarny, niebieski) pełny zestaw cyfr- 4 ark. 59. Mapa turystyczno-topograficzna - Kielce i okolice - 10 szt. 60. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania po każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; czarny - 100 szt. 61. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; niebieski - 60 szt. 62. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; zielony - 60 szt. 63. Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; czerwony - 60 szt. 64. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; srebrny - 60 szt. 65. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; czerwony - 12 szt. 66. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; srebrny - 60 szt. 67. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; złoty - 60 szt. 68. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - złoty - 60 szt. 69. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; czarny - 60 szt. 70. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; czarny - 60 szt. 71. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm - brązowy - 60 szt. 72. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; brązowy - 60 szt. 73. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; biały - 24 szt. 74. Marker czarny do opisywania płyt CD - 30 szt. 75. Nabój do piór Pelikan dł. 7 mm -po 5 szt., niebieski - 2 op. 76. Nabój do piór Pelikan dł. 7 mm -po 5 szt., czarny - 2 op. 77. Notes samoprzylepny 75x75mm; 1bl.=100kart. - 600 bl. 78. Notes samoprzylepny 76x76mm mix kolor; 1bl.=400 kart. - 30 bl. 79. Notes samoprzylepny 102x152, kratka; 1bl.=100 kart. - 100 bl. 80. Notes samoprzylepny 50x38 mm - 100 bl. 81. Nożyczki ze stali nierdzewnej; dł. min. 20,5 cm - 30 szt. 82. Numerator, profesjonalny automat szkieletowy w metalowej obudowie, samotuszujący z możliwością wielokrotnego powtarzania odbić (co najmniej sześciokrotnie) - 1 szt. 83. Ofertówka / koszulka A4 wpinana, 40 mic. groszkowa; 1op = 100 szt.- 220 op. 84. Ofertówka /koszulka A5 wpinana, 40 mic. groszkowa; 1op = 100 szt.- 10 op. 85. Ołówek z drewna, miękki z gumką 2B- 200 szt. 86. Ołówek automatyczny z gumowym uchwytem; wyposażony w wymienną gumkę; chowana prowadnica grafitu, gr. 0,5mm - 50 szt. 87. Papier ksero A4 80 g/m2, CIE 166; 1 ryza=500 ark. - 3000 ryz 88. Papier ksero A3 80 g/m2, CIE 166; 1 ryza=500 ark. - 50 ryz 89. Papier ksero A2 80 g/m2; CIE 166 1 ryza = 500 ark. - 2 ryzy 90. Papier komputerowy 240x12x1; 2000 składanek - 4 kart. 91. Papier komputerowy 240x12x2, kopia kolor; 900 składanek - 4 kart. 92. Papier kancelaryjny A3 w kratkę; 1op=500 ark. - 1 op. 93. Papier kolorowy, barwiony w masie, A4 80g mix, kolory pastelowe: niebieski, żółty, czerwony, zielony, pomarańczowy; 1 ryza=100 ark. - 5 ryz 94. Papier A4 ksero, różne kolory pastelowe: niebieski, żółty, zielony, pomarańczowy, błękitny; 1ryza=500 ark. - 5 ryz 95. Papier pakowy szary 100x120 cm, 70g/m2 - 200 ark. 96. Papier fotograficzny A4-180 g/m2 błysk (po 50 szt) - 2 op. 97. Papier 250 A4 210/298 mm 160g/m2 1 op.=250 ark. - 2 op. 98.Papier 250 A4 210/297 mm 120 g/m2 1op=250 ark. - 2 op. 99.Papier A4 samoprzylepny, pastel. niebieski; 1 op.=25 ark. - 2 op. 100. Etykiety samoprzylepne A4 210x297 kolor biały 1 op.=100 ark. - 5 op. 101. Pinezka tablicowa (po 50 szt.) - 5 op. 102. Pinezka srebrna 10x50 1 op.=10 pudełeczek - 5 op. 103. Piórnik na przybory do pisania; z pleksy z przegródkami, 3 wzory np.: prostokątny, walec - 15 szt. 104. Półka na dokumenty w formacie A4 - 50 szt. 105. Pióro żelowe z wymiennym wkładem- gr.0,5 mm, czarne - 200 szt. 106. Pióro żelowe z wymiennym wkładem, gr. 0,5mm niebieskie - 200 szt. 107. Plan Miasta Kielce -aktualny, składany - 10 szt. 108. Przekładki kartonowe wykonane z grubego, ekologicznego kartonu 190 g/m2 1/3 A4 niebieskie; zielone 1 op.=100 szt. - 100 kpl. 109. Przekładka alfabetyczna A4 kartonowa; kolorowa A-Z - 2 kpl. 110. Przekładka numeryczna A4 kartonowa 1-31 - 2 kpl. 111. Pudełko organizer na 100 szt. płyt CD, zamykane - 2 szt. 112. Rysiki do ołówków 2B; gr. 0,5mm;1op.=12 szt. - 30 op. 113. Rysiki do ołówków 2B gr. 0,7mm;1op.=12 szt. - 10 op. 114. Rozszywasz - 20 szt. 115. Segregator A4/75 z wymienną etykietą, okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory- 1000 szt. 116. Segregator A4/50 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory - 800 szt. 117. Segregator A5/75 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory- 50 szt. 118. Skoroszyt tekturowy pełny A4; gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce - 800 szt. 119. Skoroszyt tekturowy pełny oczko A4 gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce - 800 szt. 120. Skoroszyt tekturowy ? oczko A4 gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce - 800 szt. 121. Skoroszyt zawieszkowy ? A4 - gramatura min.350g/m2 z liniami do opisania na okładce -200 szt. 122. Skoroszyt A4 plastikowy, tylna okładka kolorowa, przód przeźroczysty i twardy, wysuwany pasek do opisu, na grzbiecie otwory umożliwiające wpięcie do segregatora, zaokrąglone rogi, różne kolory - 1000 szt. 123. Skoroszyt A4 plastikowy, tylna okładka kolorowa, przód przeźroczysty i twardy, wysuwany pasek do opisu, zaokrąglone rogi, różne kolory, bez otworów na grzbiecie - 200 szt. 124. Skorowidz A4, 96 kartek; op. introlig. - 10 szt. 125. Skorowidz A5, 96 kartek; op. introlig. - 10 szt. 126. Spinacz krzyżowy na dokumenty - 2 op. 127. Spinacze 28mm; 100 szt. 1op.zb. = 10 pudełeczek - 20 op.128. Spinacze 50mm; 100 szt. 1 op.zb. = 10 pudełeczek - 5 op. 129. Sznurek konopny -waga 1op.= 0,5 kg - 3 szt. 130. Sznurek dratwa -waga 1 op.=0,5 kg - 3 szt. 131. Tablica korkowa, 60 x 90; rama drewniana - 10 szt. 132. Taśma klejąca, przeźroczysta, 24 mm x 30 m - 200 szt. 133. Taśma pakowa szara 48 mm x 50 m - 60 szt. 134. Taśma pakowa papierowa szara 60mm x 50m - 4 szt. 135. Taśma papierowa żółta 50x33 malarska - 4 rolki 136. Taśma papierowa żółta, wąska, malarska - 4rolki 137. Taśma dwustronnie przylepna, wąska 1,5 - 2,5 mm - 20 szt. 138. Taśma dwustronnie przylepna, szeroka 50x5 - 20 szt. 139. Teczka do podpisu A4 grzbiet harmonijka; 15 kart; oprawa nitro, kolory do wyboru - 20 szt. 140. Teczka na rzep A4 szer. grzbietu min. 4 cm; okleina PCV - 40 szt. 141. Teczka z gumką A4 kolor laminowana min. 3 kolory do wyboru - 350 szt. 142. Teczka tekturowa wiązana A4 biała, gr.350g/m2 - 300 szt. 143. Teczka A4 z klipem, klip o szer. min. 9 cm, rozkładana lub z okładką- 70 szt. 144. Teczka A5 z klipem, klip o szer. min. 9 cm, rozkładana lub z okładką- 60 szt. 145. Teczka twarda na rzep lub tasiemki gr. min. 5,0 cm - 30 szt. 146. Temperówka metalowa z metalowym ostrzem - 50 szt. 147. Tusz do stempli o poj.min. 25 ml. kolory zielony, czerwony, czarny- 15 szt. 148. Wąsy do skoroszytów - plast. ;1op.=25 szt - 100 op. 149. Wizytownik na min. 96 wizytówek, 3 kolory do wyboru - 5 szt. 150. Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy,czarny - 200 szt. 151. Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy, niebieski - 200 szt. 152. Wkład długopisu zwykły z grubą końcówką, czarny - 200 szt. 153. Wkład do długopisu zwykły z grubą końcówką, niebieski - 200 szt. 154. Wkład do długopisu popularny, czarny - 50 szt. 155. Wkład do długopisu popularny, niebieski - 50 szt. 156. Wkład do długopisu żelowy, gr. 0,5 mm, czarny - 150 szt. 157. Wkład do długopisu żelowy, gr. 0,5 mm, niebieski - 150 szt. 158. Zakreślacz żółty - 80 szt. 159. Zakreślacz zielony - 80 szt. 160. Zakreślacz różowy - 80 szt. 161. Zakreślacz pomarańczowy - 80 szt. 162. Zakreślacz niebieski - 60 szt. 163. Zeszyt A5 16 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 164. Zeszyt A5 32 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 165. Zeszyt A5 60 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 166. Zeszyt A5 80 kart. w kratkę, miękka okładka - 50 szt. 167. Zeszyt A5 96 kart. w kratkę, twarda okładka - 60 szt. 168. Zeszyt A4 96 kart. w kratkę, twarda okładka - 60 szt. 169. Zeszyt B5 160 kart. w kratkę, twarda okładka - 30 szt. 170. Zeszyt A4 200 kart. w kratkę, twarda oprawa, kartki zszywane - 10 szt. 171. Zakładki samoprzylepne plastikowe, indeksujące, kolorowe, 4x20x50, 40 kartek - 200 op. 172. Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie; zszywa min. 15 kartek - 30 szt. 173. Zszywacz zszywający jednorazowo 130 - 260 kartek - 2szt. 174. Zszywacz mini - 4 szt. 175. Zszywki po 1000 szt., 1 op. zb.=10 pudełeczek- 24/6 - 30 op. 176. Zszywki po 1000 szt., 1 op. zb.=10 pudełeczek- 2323 duże - 1 op. 177. Zszywki po 1000 szt., 1 op. zb.=10 pudełeczek do zszywacza mini - 4 op. 178. Płyn do tablic suchościeralnych; 1op.=250 ml. - 2 op. 179. Marker suchościeralny dozowany za pomocą tłoczka 4 kolory + gąbka- 5 kpl. 180. Blok do tablicy typu Flipchart 60x80,50 k. - 5 szt. 181. Biuwar - kalendarz na biurko na 2015r.- 10 szt. 182. Etykieta do drukarki kol. biały 210x148, 1 op.=100akr. - 3 op. 183. Teczka na akta osobowe - kolory: czarny, zielony - marmurek - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1, 22.80.00.00-8, 37.82.32.00-5, 39.29.80.00-7, 39.24.12.00-5, 18.93.71.00-7, 22.11.43.00-7, 22.90.00.00-9, 44.17.60.00-4, 39.54.11.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cz. nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: 1. Długopis z wymiennym wkładem, obudowa biała z nadrukiem firmowym - 1000 szt. 2. Wkład do długopisu firmowego, czarny, pasujący do długopisu z poz. 1 - 200 szt. 3. Wkład do długopisu firmowego, niebieski, pasujący do długopisu z poz.1 - 200 szt. 4. Ofertówka A4 z PCV z nadrukiem firmowym (zał. nr 8 do SIWZ) - 1000 szt. 5. Reklamówka firmowa, większy rozmiar (zał. nr 6 do SIWZ.) - 1000 szt. 6. Reklamówka firmowa, mniejszy rozmiar (zał. nr 6 do SIWZ.) - 600 szt. 7. Teczka tekturowa A4 z nadrukiem firmowym, lakierowana UV jednostronnie, o gramaturze 250g/m2, druk w pełnym kolorze 4+0, (zał. nr 9 do SIWZ) - 500 szt. 8. Okładka na dyplom A4 -kolor granat, sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zgodnie z załączonym wzorem , 20 szt. - bez napisu(zał. nr 7 do SIWZ) - 100 szt. 9. Okładka na dyplom A4 -kolor bordowy, sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zgodnie z załączonym wzorem, 20 szt. - bez napisu (zał. nr 7 do SIWZ) - 100 szt. 10. Okładka na dyplom A4 -kolor ciemna zieleń, sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką; - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8, 18.93.71.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Kielce w 2024 r"
- Budowa dojścia do przystanku i budowa zatok autobusowych na drodze krajowej nr 73 w m. Lisów
- WYKONANIE BADANIA PN. ANALIZA PERSPEKTYWY ROZWOJU POTENCJALNEJ REGIONALNEJ INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MEDYCZNE"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- Ubezpieczenie OC działalności (zarządzanie drogami), ubezpieczenie majątkowe i komunikacyjne Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach na rok 2025 i 2026 w podziale na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz artykułów niezbędnych do realizacji projektu ,,Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2025 roku
- ZP.153.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru ksero i artykułów biurowych na potrzeby pracowników Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
- Zakup materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
więcej: Torby do pakowania towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.