eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych oraz specjalistycznych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych oraz specjalistycznych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 157574 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, faks 062 7362909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych oraz specjalistycznych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz specjalistycznych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części, zwanych dalej pakietami. - Pakiet nr 1 - Kompresy gazowe; - Pakiet nr 2 - Opaski gipsowe; - Pakiet nr 3 - Zestawy zabiegowe; - Pakiet nr 4 - Plastry i przylepce; - Pakiet nr 5 - Opatrunki, folie; - Pakiet nr 6 - Opatrunki jałowe; - Pakiet nr 7 - Opatrunki laryngologiczne; - Pakiet nr 8 - Opatrunki specjalistyczne; - Pakiet nr 9 - Opatrunki; - Pakiet nr 10 - Chusteczki odkażające; - Pakiet nr 11 - Preparat do pielęgnacji ran; 3.Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał parametry, właściwości oraz spełniał funkcje opisane w załączniku nr 2 do siwz. Formularz załącznika należy wypełnić zgodnie z opisem, podpisać i złożyć wraz z ofertą. W opisie poszczególnych pozycji nie można wprowadzać żadnych zmian z wyjątkiem dopuszczalnych na podstawie zapisów siwz i udzielonych wyjaśnień, jeżeli zamawiający udzieli wyjaśnień co do treści siwz. 2.Zamawiający wymaga, aby wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia zostały wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2010.107.679 z późniejszymi zmianami ), co należy potwierdzić poprzez dołączenie do oferty oświadczenia złożonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3.Zmawiający oceni spełnianie przez przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Do oferty należy dołączyć: a) załącznik do siwz nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z arkuszem cenowym. b) załącznik do siwz nr 5 - oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. c) dotyczy pakietu nr 1 - Kompresy gazowe - do oferty należy dołączyć 5 sztuk próbek z pozycji nr 7 oraz kserokopię etykiety. d) dotyczy pakietu nr 1 - Kompresy gazowe - w zakresie pozycji nr 7, zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego spełnienie wymogu wykonania prania wstępnego (np. dokumentu w postaci karty technicznej wyrobu, potwierdzającego spełnienie wymogu prania wstępnego dla produktu końcowego ) lub dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany wyrób jest wykonany z czystego technologicznie surowca, dla którego nie ma potrzeby stosowania prania wstępnego ( np. oświadczenie producenta ). e) dotyczy pakietu nr 2 - Opaski gipsowe - do oferty należy dołączyć kartę techniczną produktu dla pozycji nr 1,2,3 potwierdzającą wymóg - minimum 94% gipsu naturalnego w składzie opaski. f) dotyczy pakietu nr 3 - Zestawy zabiegowe - do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji pod postacią Raportu z Walidacji dla produktów z pozycji od 14 do 40 (włącznie) oraz z pozycji nr 42. 4.Wykonawca powinien wyraźnie oznaczyć/zidentyfikować próbki dołączone do oferty poprzez wskazanie numer pakietu oraz numer pozycji, której dotyczą. 5.Wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do działania w imieniu wykonawcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca w celu realizacji zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów dodatkowo składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Jeśli umocowanie do podpisania i złożenia oferty nie wynika wprost z załączonych dokumentów lub w przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do działań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub notarialnie poświadczone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim ul. Limanowskiego 2-/22 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim ul. Limanowskiego 2-/22 63-400 Ostrów Wielkopolski - pokój nr 7 - sekretariat ZZOZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Kompresy gazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 15 pozycji asortymentowych różnego rodzaju kompresów gazowych, serwety gazowe, gazę opatrunkową, opaski elastyczne, ligninę, watę opatrunkową oraz jałowe zestawy do szycia ran..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 5 pozycji asortymentowych różnego rodzaju opasek gipsowych oraz podkładów podgipsowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Zestawy zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 42 pozycje asortymentowe różnego rodzaju zestawów zabiegowych, tupfery gazowe, setony gazowe, zestawy do wkłuć, elastyczne siatki do mocowania opatrunków, różnego rodzaju zestawy i pakiety zabiegowe, serwety operacyjne, kompresy gazowe i włókninowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Plastry i przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 19 pozycji asortymentowych różnego rodzaju plastrów i przylepców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Opatrunki, folie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 12 pozycji asortymentowych różnego rodzaju opatrunków do zabezpieczania, opatrunki parafinowe oraz folie chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Opatrunki jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 14 pozycji asortymentowych różnego rodzaju opatrunków i kompresów jałowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Opatrunki laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 4 pozycje asortymentowe specjalistycznych opatrunków laryngologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 21 pozycji asortymentowych różnego rodzaju opatrunków specjalistycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 23 pozycje asortymentowe różnego rodzaju opatrunków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Chusteczki odkażające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 150000 szt. chusteczek odkażających..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Preparaty do pielęgnacji ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 3 pozycje asortymentowe różnego rodzaju izotonicznego płynu i żelu do pielęgnacji ran.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.