Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Częstochowa: Świadczenie usług konserwacji oraz bieżących napraw pogwarancyjnych urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyny powietrznej zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych Inspektoratach.
Numer ogłoszenia: 157574 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji oraz bieżących napraw pogwarancyjnych urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyny powietrznej zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych Inspektoratach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji oraz bieżących napraw pogwarancyjnych urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyny powietrznej zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych Inspektoratach. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym warunki szczegółowe: w zakresie posiadanego doświadczenia: - wykonawcy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują z należytą starannością, co najmniej dwie usługi o łącznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 50 tys. złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń klimatyzacyjnych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p., b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 lit.a ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w ppkt 1 SIWZ oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ppkt 2 SIWZ, b) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 lit. b ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w ppkt 3 SIWZ oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ppkt 2 SIWZ, c) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 lit. c ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII w ppkt 2 SIWZ, d) w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 lit.a,b ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ppkt 2 SIWZ. 4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie warunki określone w pkt 1 lit. a oraz w pkt 2 lit. a, b musi spełniać każdy wykonawca, warunki określone w pkt 1 lit. b, c mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniają warunki do udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty (wskazane w rozdziale VII SIWZ): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. P.z.p. na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń klimatyzacyjnych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 1 oraz oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy P.z.p, wskazane w pkt 1 ppkt 2 składa każdy wykonawca, b) oświadczenie wskazane w pkt 1 ppkt 2 w zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 i 3 ustawy P.z.p. oraz pozostałe dokumenty wykonawcy składają łącznie, c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy P.z.p. winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notarialnie poświadczonej kserokopii. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w ppkt 1 w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa (budynek A, pokój nr 406).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: ZUS Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa (budynek A, pokój nr 406).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej 1115 S na odc. Nakło - Zawadka w km 1+228 - 1+948, gmina Lelów.
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Katedry Grafiki, przebudowa węzła sanitarnego, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych - budynek UJD w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 14.
- Remont drogi powiatowej 1101 S na odc. Konstantynów - Teodorów w km 0+000 - 1+085, gmina Lelów
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie miasta Częstochowa, pow. częstochowskiego, pow. kłobuckiego, pow. myszkowskiego
- Remont drogi powiatowej 1103 S na odc. Wąsosz - Koniawy w km 2+000 - 2+600, gmina Koniecpol.
- WSzS.DEZ.26.048.2024 - ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Usługa serwisowania systemów chłodniczych systemu Proteus 235 w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.17.2024)
- Remont i wymiana zużytych elementów centrali went w związku ze stwierdzoną awarią sekcji nawilżania oraz wyeksploatowaniem sekcji wentylatorowej i pomp ciepła w 2 centralach wentylacyjnych
- Usługę przeglądu oraz konserwacji klimatyzatorów w poddziale na dwie części:
- Usługa-przegląd, konserwacja i serwis 212 sztuk klimatyzatorów AUX w kontenerach mieszkalnych
- Usługę przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części:
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.