To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Mińsk Mazowiecki: Dostawa cewników i akcesoriów medycznych do moczu, sprzętu jednorazowego specjalistycznego anestezjologicznego, akcesoriów medycznych jednorazowych oraz pomocy medycznych
Numer ogłoszenia: 15757 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246095 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, faks 0-25 7591666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cewników i akcesoriów medycznych do moczu, sprzętu jednorazowego specjalistycznego anestezjologicznego, akcesoriów medycznych jednorazowych oraz pomocy medycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 AKCESORIA DO SSAKÓW Zadanie nr 2 AKCESORIA DO DRENAŻU Zadanie nr 3 MASKI I AKCESORIA DO TLENOTERAPII Zadanie nr 4 JEDNORAZOWE NACZYNIA DO HIGIENY OSOBISTEJ Zadanie nr 5 PASKI TESTOWE Zadanie nr 6 AKCESORIA DO POMIARU GLUKOZY Zadanie nr 7 KORECZKI DWUFUNKCYJNE Zadanie nr 8 POMOCE MEDYCZNE Zadanie nr 9 POMOCE MEDYCZNE Zadanie nr 10 STAZY AUTOMATYCZNE Zadanie nr 11 SIATKI PRZEPUKLINOWE Zadanie nr 12 APARATY DO MIERZENIA CIŚNIENIA Zadanie nr 13 KLIPSY TYTANOWE Zadanie nr 14 AKCESORIA DO PLTFORMY EV 1000 Nazwy i ilości asortymentu podano w załącznikach od nr 5 do 18 do SIWZ. Dla zadania nr 1- Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia (w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Do pozycji 16 należy dołączyć tylko karty techniczne ,ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. Dla zadania nr 2 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 3- Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 4 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi Dla zadania nr 5 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 6 - Do oferty należy dołączyć ulotkę / kartę techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającą zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. Dla zadania nr 7 - Do oferty należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia (w opakowaniach handlowych), w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą.próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 8 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 9 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 10 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 11 - Do oferty należy dołączyć: karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. Dla zadania nr 12 - Do oferty należy dołączyć Certyfikat CE , Deklaracja Zgodności materiały informacyjne (np. katalog) potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w SIWZ. Wykonawca gwarantuje, że urządzenie jest nowe, kompletne i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Dla zadania nr 13, 14- Do oferty należy dołączyć: karty techniczne , ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.14.12.00 - Cewniki 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.16.40 - Dreny 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 AKCESORIA DO DRENAŻU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYLmed led, ul. Sadowa 14, 05-410 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4096,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3948,00
Oferta z najniższą ceną: 3948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3948,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 AKCESORIA DO SSAKÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp.K., 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32749,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31982,00
Oferta z najniższą ceną: 31982,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31982,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 KORECZKI DWUFUNKCYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a 12-230 Biała Piska, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 921,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500,00
Oferta z najniższą ceną: 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 POMOCE MEDYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp.K., 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2304,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2300,00
Oferta z najniższą ceną: 2300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 POMOCE MEDYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. Sp.K, 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 829,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 810,00
Oferta z najniższą ceną: 810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 810,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10 STAZY AUTOMATYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. Sp.K., 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35,10
Oferta z najniższą ceną: 35,10 / Oferta z najwyższą ceną: 35,10
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11 SIATKI PRZEPUKLINOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN Polska Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 162 02-342 Warszawa, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7778,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7445,26
Oferta z najniższą ceną: 7445,26 / Oferta z najwyższą ceną: 7445,26
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 13 KLIPSY TYTANOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meditrade Poland Sp. z o.o., ul. Okopowa 56kl.A , 01-042 Warszawa, 01-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4998,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4221,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- Zakup używanego samochodu specjalistycznego z podnośnikiem hydraulicznym dla OSP Stojadła
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.