Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-26
Warszawa: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie - powiększenie stołówki szkolnej, kuchni i szatni w ramach zadania: Rozbudowa stołówki w Szkole Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego
Numer ogłoszenia: 157608 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116158 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie - powiększenie stołówki szkolnej, kuchni i szatni w ramach zadania: Rozbudowa stołówki w Szkole Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie - powiększenie stołówki szkolnej, kuchni i szatni w ramach zadania: Rozbudowa stołówki w Szkole Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego. 1. Informacje ogólne: 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji: Teren inwestycji położony przy ul. Lokajskiego 3, działka nr ewid. 8 z obrębu 1-11-09 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Działka stanowi własność m.st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania Kompleks oświatowy oddany do użytkowania w 2012 r. Celem niniejszej inwestycji jest powiększenie stołówki szkolnej i rozbudowa kuchni, umożliwiająca wydawanie posiłków jednocześnie w dwóch punktach podawczych. Ponadto w nowo powstałej kubaturze zlokalizowana jest szatnia, która na obecnym etapie realizacji nie będzie wymagała wyposażenia w boksy szatniowe. Projektowana rozbudowa spowoduje zmianę usytuowania placu p. pożarowego, którego lokalizacja przesunięta zostanie do wschodniej granicy działki. Zmianie ulegnie również lokalizacja wiaty śmietnikowej. Inwestycję należy realizować z wykorzystaniem elementów z demontażu takich jak: okna, grzejniki, obudowy grzejników, elementy wyposażenia kuchni i wiaty śmietnikowej. 2. Parametry określające wielkość obiektu. Parametry projektowanej rozbudowy: a) powierzchnia zabudowy - 226,02 m2; b) powierzchnia użytkowa - 215,28 m2; c) kubatura - ok. 972 m3; d) liczba kondygnacji - 1; e) budynek bez podpiwniczenia. 3. Zakres robót budowlanych: 3.1. Przygotowanie terenu budowy - roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka fragmentu nawierzchni placu manewrowego dla potrzeb p.poż.; b) rozbiórka fragmentu kanalizacji deszczowej; c) rozbiórka wiaty śmietnikowej; 3.2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe w budynku: a) wykucie stolarki okiennej i drzwiowej; b) demontaż parapetów, grzejników i ich zabezpieczeń; c) rozbiórka fragmentów ścian; 3.3. Budowa kanalizacji deszczowej w nowej lokalizacji. 3.4. Roboty budowlane związane z nową kubaturą stołówki, kuchni i szatni. 3.5. Roboty instalacyjne w części dobudowanej z dowiązaniem do istniejącego Układu: a) instalacja wody zimnej i ciepłej; b) kanalizacja sanitarna; c) kanalizacja deszczowa; d) instalacja c.o; e) instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej; f) instalacje elektryczne; 3.6. Roboty wykończeniowe i odtworzeniowe. 3.7. Budowa nawierzchni placu manewrowego dla potrzeb p.poż. 3.8. Budowa wiaty śmietnikowej w nowej lokalizacji. 4. Wykonawca opracuje i dostarczy świadectwa charakterystyki energetycznej rozbudowanej części budynku. Uwaga: 5. Zamawiający informuje, że budowa parkingu dla autokaru, przebudowa wjazdu na parking wraz z usunięciem istniejącego pawilonu handlowego oraz przebudowa pomieszczenia szatni z przeznaczeniem na świetlicę (pomieszczenie oznaczone nr 0.6 na rzucie parteru), zrealizowane zostaną w następnym etapie realizacji inwestycji i nie są objęte niniejszym postępowaniem przetargowym. 6. Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 7. Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ b) projekty budowlano-wykonawcze (branże: architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, drogowa, elektryczna) z zastrzeżeniem pkt 5 ww. opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; c) przedmiary robót (branża: konstrukcyjno-budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa) - załącznik nr 8b do SIWZ; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (branża: budowlana, sanitarna, elektryczna, drogowa) z zastrzeżeniem pkt 5 ww. opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8c do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUNIBUD SPÓŁKA JAWNA ŁUNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ŁUNIBUD SPÓŁKA JAWNA ŁUNIEWSKI
- ŁUNIBUD Spółka Jawna W. Łuniewski, I. Łuniewska, ul. Orla 11/51, 00-143 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 456030,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 498404,53
Oferta z najniższą ceną: 483053,69 / Oferta z najwyższą ceną: 498404,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.