eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomWymianę liny nośnej O 62 mm w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant - przedział południowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Bytom: Wymianę liny nośnej O 62 mm w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant - przedział południowy
Numer ogłoszenia: 157615 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę liny nośnej O 62 mm w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant - przedział południowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana liny nośny O 62 mm w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant - przedział południowy Zakres rzeczowy zamówienia : Transport i ustawienie urządzeń do wymiany liny nośnej w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant przedział południowy. Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych Przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany. Przewinięcie liny nośnej przed wymianą z bębna fabrycznego na urządzenia do wymiany. Przygotowanie szybu do wymiany liny nośnej, w szczególności : posadzenie górnego naczynia wyciągowego, demontaż zawieszeń liny nośnej bez rozłączania naczynia dolnego z zawieszeniem nośnym, zabudowa sań prowadniczych itp. Demontaż starej liny nośnej. Wszelkie prace związane z wymianą liny nośnej za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej. Demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie. Przygotowanie szybu do oddania do ruchu ( tj. przeprowadzenie jazd próbnych, kontrola zawieszeń, przeprowadzenie dokładnej rewizji liny nośnej po wymianie tzn. w zakresie rewizji kwartalnej, itp.). Zwinięcie i ułożenie starej liny na placu w wyznaczonym miejscu na powierzchni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.700,00 zł. ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. ślusarzy, cieśli szybowych, spawaczy itp. (świadectwa, uprawnienia, badania wysokościowe, badania okresowe należy dołączyć do Dokumentacji Projekt Organizacji Robót). Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji ( osoby dozoru wyższego o specjalności szybowej, KDEM). 6. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia. 8. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia. 9. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 tys. zł brutto..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z wykazem uprawnień - załącznik nr 4 do druku OFERTA zgodnie z opisem pkt. 3.1.16 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 4a do druku OFERTA. 8. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z pkt. 4.4 - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 9. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia - certyfikat dołączyć do oferty. 10.Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 11. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 tys. zł brutto - potwierdzoną kopię polisy lub innego dokumentu dołączyć do oferty. 12. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - Sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.