Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Lublin: Wykonanie wjazdu do budynku wraz z drogą dojazdową przy ul. Bursaki 17 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 157616 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie , ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7406971 do 73, faks 81 7406437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wjazdu do budynku wraz z drogą dojazdową przy ul. Bursaki 17 w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) ścian oporowych łącznie z izolacjami, 2) zjazdu do budynku na poziom (-1) wraz z odwodnieniem, 3) dojścia do budynku - chodnik, 4) wjazdu (wejścia) do budynku na poziomie (-1) (wykonanie otworu w ścianie, nadproży, ścian i ścianek), 5) izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ściany północnej i ściany oporowej w części poniżej poziomu terenu i w części cokołowej wraz z wykończeniem cokołu, 6) przełożenia zewnętrznej instalacji wodociągowej kolidującej ze zjazdem do budynku, 7) robót ziemnych związanych z ww pracami, wycinki drzew owocowych oraz docelowego ukształtowanie terenu. Opisany przedmiot zamówienia jest częścią większego zamierzenia, na które Zamawiający uzyskał stosowne pozwolenie na budowę. Projekt budowlano-wykonawczy obejmuje całe zamierzenie, którego częścią jest przedmiot zamówienia, jako zakres robót do wykonania w 2011 roku. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całe zamierzenie z którego należy wyodrębnić jedynie te elementy, które odnoszą się do niniejszego postępowania. Wszelkie zapisy dokumentacji projektowej, które identyfikowałyby produkt lub producenta należy traktować wyłącznie jako wymagany standard a nie jako konieczne zastosowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Integralnymi częściami opisu przedmiotu zamówienia są poszczególne tomy projektu budowlano-wykonawczego w częściach dotyczących przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne w częściach dotyczących przedmiotu zamówienia. Załączniki te dokładnie opisują sposób wykonania poszczególnych robót i elementów oraz zawierają szczegółowe ustalenia dotyczące zasad ich wykonania i odbioru. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniższe roboty i elementy. 1) Ściany oporowe łącznie z izolacjami. Ściany oporowe o zmiennej geometrii przekroju. Łączna długość ścian to około 80,0m, wysokość części pionowej 1,13m÷5,09m, grubość podstawy (poziomej części fundamentowej) 40cm÷50cm, grubość części pionowej 30cm÷40cm. Należy je wykonać w szalunkach systemowych z betonu klasy C25-30 i zbroić stalą A-III 34GS. Posadowienie ścian bezpośrednie na warstwie -chudego- betonu klasy C10-12 gr.10cm. Przewidziano pionowe dylatacje ściany oporowej. Na powierzchniach ścian stykających się z gruntem i powierzchniach leżących poniżej nawierzchni zjazdu należy wykonać izolację przeciwwilgociową z dwóch warstw emulsji asfaltowej np. Abizol, Dysperbit. Powierzchnię pionową od strony zjazdu, górną poziomą płaszczyznę ściany (koronę) i pionową część widoczną (powyżej terenu) od strony przyległego gruntu pozostawić w stanie surowym. Górna pozioma płaszczyzna ścian (korona) ze spadkiem 2% w kierunku przyległego terenu. Na górnej krawędzi ściany nie należy wykonywać balustrady. Ze względów BHP celem zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości, na całej długości ścian od strony gruntu, należy wykonać zabezpieczenie w postaci balustrady o wysokości 1,1m na słupkach drewnianych lub metalowych. Balustradę należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych z dnia 6 lutego 2003r. (Dz.U.03.47.401) i oznakować ją tablicami ostrzegawczymi oraz biało-czerwoną taśmą. Materiał zasypowy do obsypania ścian oporowych to pospółka o stopniu zagęszczenia ID=0,4, którą należy zagęszczać mechanicznie warstwami. Należy zwrócić szczególną uwagę na rodzaj gruntu w poziomie posadowienia, gdyż mogą tam znajdować się grunty nienośne. Szczegóły konstrukcyjne ścian w projekcie konstrukcji, 2) Zjazd do budynku na poziom (-1) wraz z odwodnieniem. Dojazd do garaży ma zapewnić zjazd o powierzchni ok.200m2, pomiędzy dwoma odcinkami ścian oporowych, o utwardzonej nawierzchni z betonu cementowego klasy C30-37 (B-30, kruszywo-kliniec 5-25mm) karbowanego o grubości 18cm, ułożonej na warstwie podbudowy gr.15cm z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego oraz 20cm warstwie piasku gruboziarnistego. Zjazd składa się z części płaskiej, pochylni o spadku podłużnym 15% i kończy częścią płaską na łuku poziomym, w którym znajduje się liniowe odwodnienie zjazdu włączone do kanalizacji deszczowej poprowadzonej do wnętrza budynku i następnie włączonej do istniejącej studni kanalizacji deszczowej na zewnątrz budynku. Szerokość zjazdu w części górnej i na pochylni to 6,5m oraz 8,1m (łącznie z ciągiem pieszym) na łuku poziomym przed wjazdem do budynku. Bezwzględnie należy wykonać odwodnienie zjazdu poprzez włączenie go (odwodnienia) do kanalizacji deszczowej wewnątrz budynku wraz z wykonaniem tej kanalizacji (szczegóły w projekcie instalacji sanitarnych). Następnie należy wykonać włączenie tej instalacji do studzienki kanalizacji deszczowej na zewnątrz budynku. Po wykonaniu odwodnienia (kanalizacji deszczowej) należy uzupełnić rozkute fragmenty posadzki. 3) Dojście do budynku - chodnik Celem zapewnienia dojścia do garaży (poziom (-1)) należy wykonać chodnik z płyty betonowej o układzie warstw jak na zjeździe. Szerokość chodnika 1,0m, długość około 40m, łącznie z częścią na łuku poziomym zjazdu. W ciągu chodnika należy wykonać siedem biegów po 2-3 stopnie każdy oraz sześć spoczników o długości 2,40m każdy. Szczegóły w projekcie. 4) Wjazd (wejście) do budynku na poziomie (-1) (wykonanie otworu w ścianie, nadproży, ścian i ścianek) Przewidziano wjazd do budynku przez otwór wykonany w ścianie na poziomie (-1). Wjazd szerokości 8,1m i wysokości ok.2,9m (szczegóły w projekcie konstrukcji). Otwór należy wykonać w istniejącej ścianie północnej składającej się z muru z cegły (gr.25-30cm) wzmocnionej, ze względu na obciążenie przylegającym gruntem, przylegającymi do niej elementami żelbetowego prefabrykowanego muru oporowego o średniej grubości rzędu kilkunastu centymetrów (część pionowa). Nad otworem należy wykonać nadproże (wg projektu konstrukcji) z belki stalowej dwuteowej I400 wyszpałdowanej cegłą ceramiczną i ocieploną styropianem wraz z warstwą zbrojoną i gruntowaniem, o ile zastosowany system BSO przewiduje takie gruntowanie (bez wyprawy zewnętrznej). Przy wjeździe należy wykonać ściany z betonu komórkowego (PGS) gr.36cm i wysokości 4,2m w ilości ok.40m2, ograniczające przedsionek wjazdu (szczegóły wg rzutu kondygnacji niskiego parteru), a także filar z cegły ceramicznej pełnej o wymiarach 50×36×350cm. W wykonanych ścianach należy pozostawić dwa otwory na wrota garażowe o wymiarach 300×330cm oraz otwór na drzwi 120×210cm. Nad otworami na wrota i drzwi należy wykonać nadproża (wg projektu konstrukcji) wraz z ich dociepleniem oraz wykonaniem warstwy zbrojonej i zagruntowaniem, o ile zastosowany system BSO przewiduje takie gruntowanie (bez wyprawy zewnętrznej). Nadproże nad wrotami z dwóch belek stalowych: ceownik C300 i dwuteownik I300. Dodatkowo, przy wjeździe należy wykonać ścianki z betonu komórkowego gr.18cm (pom.0.17) w ilości ok.25m2, pozostawiając otwór na drzwi 190×210cm (szczegóły wg rzutu kondygnacji niskiego parteru). Wszystkie wykonane ściany należy zbroić bednarką 2,5×25mm. Zamawiający nie przewiduje obsadzenia w wykonanych ścianach drzwi DZ16, natomiast należy obsadzić drzwi DZ3 i wrota garażowe, a także wykonać w tych otworach (na wrota i drzwi DZ3) tynki ościeży wewnętrznych i zewnętrznych. Wrota garażowe należy zasilić tymczasowo w energię elektryczną, dokonać pomiarów tej instalacji oraz wykonać w niezbędnym zakresie tynki ścian i stropów w pobliżu wrót i mechanizmu, celem uniknięcia ich zabrudzenia lub zniszczenia w czasie wykonywania robót budowlanych nie objętych niniejszym zamówieniem a wykonywanych w okresie późniejszym. Mechanizm i kasetę należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem. W przedsionku wjazdu należy wykonać sufit podwieszany z blachy trapezowej T18 mocowanej do rusztu z ceownika C50 i ułożyć tam warstwę termoizolacji z wełny mineralnej gr.25cm (20cm + 5cm) i izolację przeciwwilgociową z folii. 5) Izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ściany północnej i ściany oporowej w części poniżej poziomu terenu i w części cokołowej wraz z wykończeniem cokołu Część ściany poniżej poziomu terenu (SF-1). Na ścianie północnej (budynku i oporowej) poniżej poziomu terenu (ściana SF-1) należy wykonać izolację przeciwwodną/przeciwwilgociową dwuwarstwową (z gruntowaniem powierzchni) grubości min.5mm z dwuskładnikowej masy bitumicznej w ilości ok.100-110m2, a ewentualne szczeliny dylatacyjne i szczeliny pomiędzy nową ścianą oporową a istniejącą ścianą budynku uszczelnić systemową taśmą izolacyjną wchodzącą w skład danego systemu izolacji. Następnie należy wykonać izolację termiczną w ilości ok.50m2 z płyt polistyrenu ekstrudowanego gr.10cm, przyklejając go całopowierzchniowo do ściany (budynku i oporowej) za pomocą użytego wcześniej materiału do wykonania izolacji przeciwwodnej. Izolację termiczną i przeciwwilgociową należy zabezpieczyć folią np. kubełkową przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas zasypywania. Izolację termiczną należy wykonać w następujący sposób: - z lewej strony wjazdu na całej powierzchni ściany poniżej poziomu terenu (część izolacji do wykonania na nowej ścianie oporowej); - z prawej strony wjazdu pionowym pasem szer.1,5m na całej wysokości ściany poniżej poziomu terenu, a także poziomym pasem na pozostałej części ściany na głębokość 1,0m poniżej poziomu terenu aż do północno-zachodniego narożnika budynku. Całość robót zgodnie z projektem. Część ściany powyżej poziomu terenu w obrębie cokołu (SZ2) W części cokołowej należy wykonać izolację przeciwwodną-przeciwwilgociową dwuwarstwową grubości min.5mm z dwuskładnikowej masy bitumicznej w ilości ok.10-15m2, a ewentualne szczeliny dylatacyjne i szczeliny pomiędzy nową ścianą oporową a istniejącą ścianą budynku uszczelnić systemową taśmą izolacyjną wchodzącą w skład danego systemu izolacji. Następnie należy wykonać warstwę izolacji termicznej z płyt polistyrenu ekstrudowanego gr.10cm (ok.10-15m2), przyklejając go całopowierzchniowo do ściany (budynku i oporowej) za pomocą używanego wcześniej materiału do wykonania izolacji przeciwwilgociowej. Następnie należy wykonać warstwę zbrojoną z dwóch warstw siatki z włókna szklanego powlekanego tworzywem sztucznym i na takim podłożu wykonać okładzinę cokołu z elewacyjnych płytek klinkierowych spoinowanych. Całość robót zgodnie z projektem. 6) Przełożenia zewnętrznej instalacji wodociągowej kolidującej ze zjazdem do budynku W obrębie projektowanego zjazdu znajduje się istniejąca zewnętrzna instalacja wodociągowa, która koliduje ze zjazdem. Należy dokonać jej przełożenia (zgodnie z projektem zagospodarowania terenu i projektem instalacji sanitarnych w tym zakresie) w obrębie tej samej działki o numerze 50-2. 7) Roboty ziemne, wycinka drzew owocowych oraz docelowe ukształtowanie terenu Wszystkie wymienione w punktach 1÷6 prace wymagają w pierwszej kolejności wycinki (karczowania) drzew owocowych i krzewów rosnących w tym miejscu, a następnie robót ziemnych. Usunięcie drzew i krzewów należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Roboty ziemne do wykonania to zdjęcie warstwy humusu gr.15cm na powierzchni ok.500m2 i wykopy w gruncie kat.III w ilości ok.1000-1300m3. Nadmiar urobku należy wywieźć na odpowiednie składowisko-wysypisko. Do obsypania ścian oporowych należy użyć pospółki, którą należy zagęścić mechanicznie warstwami do stopnia zagęszczenia ID=0,4. Obsypanie ścian budynku wykonać przy użyciu gruntu z wykopów. Zamawiający nie wskazuje miejsca, gdzie można, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, składować nadmiar urobku. Wykonawca we własnym zakresie wskaże takie miejsce i poniesie wszelkie opłaty związane ze złożeniem i składowaniem tam urobku. Po obsypaniu ścian oporowych i całej północnej ściany budynku należy wykonać w tym miejscu docelowe ukształtowanie terenu zgodnie z projektem zagospodarowania i innymi częściami projektu budowlano-wykonawczego. Nie przewiduje się obsiania terenu trawą. Zamawiający nie przewiduje wykonywania posadzek, chyba że wynikać to będzie z konieczności prawidłowego wykonania wszystkich robót objętych zamówieniem lub innych przyczyn natury technicznej, technologicznej lub eksploatacyjnej. Zakres wykonania posadzek w takim przypadku powinien być jak najmniejszy, ale obejmujący całe pomieszczenia lub ich wydzielone części. Konieczna do wykonania może okazać się posadzka (wylewka cementowa) w samym wjeździe (przed wrotami garażowymi) ze względu na konieczność odprowadzenia wody opadowej lub z topniejącego śniegu mogącego zalegać w tym miejscu. W każdym z w/w punktów od 1 do 7 opisujących przedmiot zamówienia, jeżeli konieczne jest wykorzystanie rusztowania do wykonania tych robót, należy uwzględnić montaż demontaż i czas pracy rusztowania w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wywóz gruzu z rozbiórek, odpadów i śmieci powstałych w czasie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest wywieźć we własnym zakresie i na własny koszt w odpowiednie, przeznaczone do tego celu miejsce lub miejsca i ponieść wszelkie związane z tym opłaty włączając w to opłaty za złożenie i składowanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV-1 pkt. 1 ppkt 2 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wjazdu do budynku szerokości min.5,0 m, lub innej drogi utwardzonej z kostki betonowej o szerokości min.5,0 m i powierzchni min.300m2, i żelbetowego muru oporowego lub ścian żelbetowych (betonowych) o wysokości ponad 4,0m oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V-1 pkt. 4 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV-1 pkt. 1 ppkt 3 SIWZ Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje: Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (obowiązkowe tylko dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995r.) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub innych o zakresie odpowiadającym w/w specjalnościom, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Za równoważne z posiadaniem decyzji o wpisie do centralnego rejestru, odpowiednich uprawnień do kierowania robotami i członkostwem w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa uważa się przedstawienie stosownych dokumentów związanych z uznaniem kwalifikacji zawodowych obywatela innych państw członków Unii Europejskiej lub świadczeniem usług transgranicznych. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V-1 pkt 5 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z dokumentem, z którego wynika sposób reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru). 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z dokumentami, z których wynika sposób reprezentacji Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach: - w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności, Strony mogą przedłużyć termin realizacji umowy w formie aneksu do niniejszej umowy, podpisanego przez Strony. - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Przedmiotu Umowy na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji, Strony mogą przedłużyć termin realizacji Przedmiotu Umowy o okres potrzebny do dokonania zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonywanie usług w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych niż wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa spiral embolizacyjnych 0,018"; 0,035" - obwodowych, wypychanych prowadnikiem
- Dostawa wielofunkcyjnego symulatora jazdy samochodem ciężarowym.
- Dostawa i montaż tapczanów.
- Realizacja prac projektowych modernizacji pomieszczeń infrastruktury Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie - 4 zadania
- Dostawa oprogramowania statystycznego licencja akademicka dla studentów, doktorantów i pracowników - pakiet licencyjny 5000 szt. Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Grodzicznie
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Biskupice - etap I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.