To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Studzienice: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZYSTANI WODNEJ PRZY JEZIORZE STUDZIENICZNO W STUDZIENICACH PN. SŁONECZNA PRZYSTAŃ
Numer ogłoszenia: 15762 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494220 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZYSTANI WODNEJ PRZY JEZIORZE STUDZIENICZNO W STUDZIENICACH PN. SŁONECZNA PRZYSTAŃ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowo-rekreacyjnego stanowiącego wyposażenie przystani wodnej nad jeziorem Studzieniczno w obrębie geodezyjnym Studzienice, gmina Studzienice. 2. Szczegółowy wykaz sprzętu oraz urządzeń opisanych stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37412000-9 - Sprzęt do uprawnienia sportów wodnych 37412240-3 - Przyrządy i akcesoria do nurkowania 37412300-2 - Sprzęt i akcesoria do surfowania i pływania 37413100-7 - Artykuły wędkarskie 4. W ujęciu ogólnym na przedmiot zamówienia składa się dostawa wyposażenia, wg specyfikacji określonej poniżej: Lp. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego Ilość (j.m.) 1. Kajak pojedynczy 25 szt. 2. Kajak podwójny 12 szt. 3. Rower wodny 6 szt. 4. Branka do piłki wodnej 8 szt. 5. Piłka do piłki wodnej 8 szt. 6. Łódź 10 szt. 7. Deska do windsurfingu 8 szt. 8. Żagiel do windsurfingu 8 szt. 9. Wiosło dwustronne do kajaków 49 szt. 10. Wiosło jednostronne do łodzi 10 par 11. Zestaw do nurkowania 10 szt. 12. Wędka 60 szt. 13. Kołowrotek 30 szt. 14. Wodery w różnych rozmiarach 15 par 15. Przynęty 60 kpl. 16. Zanęty 60 kpl. 17. Ponton wodny 8 szt. 18. Kapok 40 szt. 5. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych, pod warunkiem zachowania, co najmniej takich samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych (wymaga się udokumentowania powyższego stosowną dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń, certyfikatem jakości oraz wymaganym okresem gwarancji). 6. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności SIWZ ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. 7. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać jedynie warunek równoważności w stosunku do nazw, typów, materiałów i urządzeń użytych w opracowaniu dokumentacji do postępowania. 8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24-miesięcznej (2 lat) gwarancji - na dostarczone kompletne produkty i urządzenia/zespoły urządzeń. 9. Przedmiot zamówienia musi: - pochodzić z legalnego kanału dystrybucji; - być fabrycznie nowy (wyprodukowany w latach 2012 r. - 2013 r.); - być objęty serwisem producenta w Polsce; - spełniać warunki zgodności wynikające z normy CE (Conformité Européenne); - zostać przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym, obejmującym w szczególności oryginalne opakowanie, a także instrukcję obsługi w jęz. polskim, umożliwiającym normalne korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem; 10. Przedmiot zamówienia nie może być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo - administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim. 11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawa wyposażenia zgodnie z przedmiotem zamówienia i miejscem dostarczenia; - rozładunek; - rozpakowanie; - ustawienie i montaż wg wskazówek Zamawiającego; - usunięcie widocznych zabrudzeń; - wyniesienie opakowań; - uruchomienie; - wykonanie zobowiązań umowy z należytą starannością; - ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, a także za wszelkie szkody wyrządzone przez osoby będące w jego dyspozycji podczas realizacji zobowiązań umowy; - zachowanie bezpieczeństwa podczas wykonywania wszelkich działań związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; - przedstawienie Zamawiającemu w dniu przekazania przedmiotu zamówienia gwarancji na dostarczany sprzętu, kart gwarancyjnych, paszportów technicznych, instrukcji obsługi, przechowywania, konserwacji itp.; - wykonywanie, w okresie gwarancji, przeglądów i konserwacji sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta. 12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt własnym środkiem transportu, bądź za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika, na koszt własny. W przypadku powierzenia transportu osobom trzecim odpowiada za ich działania i zaniechania jak za własne. Wszelkie ciężary oraz ryzyko zniszczenia, uszkodzenia wyposażenia w całości lub jego części, jak również zaginięcia całości lub części wyposażenia przechodzi na Zamawiającego dopiero z chwilą jego protokolarnego przekazania. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w dniu odbioru wyposażenia niżej wymienianą dokumentację w języku polskim: - instrukcje obsługi w zakresie konserwacji i eksploatacji w języku polskim; - karty gwarancyjne w języku polskim; - paszporty techniczne z odpowiednimi wpisami; - wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe; - listę czynności konserwacyjnych, które mogą być wykonywane przez Zamawiającego samodzielnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.20.00-9, 37.41.22.40-3, 37.41.23.00-2, 37.41.31.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marabut Sp. z o.o., Czernichów 451, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 313410,15
Oferta z najniższą ceną: 313410,15 / Oferta z najwyższą ceną: 360691,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STUDZIENICE
więcej: przetargi STUDZIENICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.