Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-26
Biała Podlaska: Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, implantów
chirurgicznych, środków oftalmologicznych oraz produktu leczniczego
dla organu zmysłu w podziale na 23 części. Sprawa znak: ZP.350/23/15
Numer ogłoszenia: 157656 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, implantów chirurgicznych, środków oftalmologicznych oraz produktu leczniczego dla organu zmysłu w podziale na 23 części. Sprawa znak: ZP.350/23/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów szewnych, hemostatyków wchłanialnych, implantów chirurgicznych, środków oftalmologicznych oraz produktu leczniczego dla organu zmysłu w podziale na 23 części. Sprawa znak: ZP.350/23/15.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4, 33.66.21.00-9, 33.66.20.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 200,00 PLN; Część 2 - 150,00 PLN; Część 3 - 1 000,00 PLN; Część 4 - 100,00 PLN; Część 5 - 150,00 PLN; Część 6 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 7 - 80,00 PLN; Część 8 - 350,00 PLN; Część 9 - 200,00 PLN; Część 10 - 100,00 PLN; Część 11 - 300,00 PLN; Część 12 - 1 000,00 PLN; Część 13 - 900,00 PLN; Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 16 - 50,00 PLN; Część 17 - 100,00 PLN; Część 18 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 19 - 50,00 PLN; Część 20 - 150,00 PLN; Część 21 - 100,00 PLN; Część 22 - 100,00 PLN; Część 23 - 2 000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części nr 22: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają zezwolenie na obrót produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument (o ile dotyczy): 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; 2) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Dotyczy części nr 5, 6, 7, 11, 12 i 13: a) wypełnione załączniki do formularzy cenowych; b) dokument wystawiony przez producenta lub inny potwierdzający, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w załącznikach do formularzy cenowych. 4) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: - zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - w przypadku wyboru jego oferty, po otrzymaniu żądania od Zamawiającego, dostarczy Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 5) Dotyczy części nr 1-14 i 18: Próbki do oceny jakości zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 6 siwz. 6) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl (dot. części 1-3, 5, 8, 9, 11-13, 20 i 21)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 20zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 20zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury; 2. Ceny jednostkowe brutto/netto nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie - załącznik nr 1 do siwz); 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici naturalne, niewchłanialne, lniane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici naturalne, niewchłanialne, lniane - 5 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament z igłą naczyniową - 12 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilament - 18 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane - 7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici wchłanialne, monofilament, o przedłużonym okresie wchłaniania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne, monofilament, o przedłużonym okresie wchłaniania - 7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew syntetyczny, szybkowchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, szybkowchłanialny - 7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew syntetyczny, monofilament, szybkowchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, monofilament, szybkowchłanialny - 252 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szwy zbrojone - przeciwewentracyjne z 2 igłami ostrymi - 180 szt 2. Taśma z igłą do szycia narządów miąższowych - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, stosowane do wytworzenia przetok dializacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, stosowane do wytworzenia przetok dializacyjnych - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, stosowane do wytworzenia przetok dializacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, polipropylenowe, stosowane do wytworzenia przetok dializacyjnych - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą - 17 pozycji formularza cenowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, plecione, powlekane z igłą - 8 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Nici syntetyczne wchłanialne, powlekane, plecione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici syntetyczne wchłanialne, powlekane, plecione: A) bez igły - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny; B) z igłą - 14 pozycji formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunek hemostatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza hemostatyczna celulozowa - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opatrunek hemostatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunek hemostatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialna włóknina hemostatyczna z utlenionej celulozy - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Implanty powięziowe do operacji przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe rozciągliwe w 1 lub 2 kierunkach - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Taśma do operacji niewydolności szyjki macicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma z 2 igłami - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 58
- 2. Jakość - 40
- 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne okulistyczne niewchłanialne - 108 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nici specjalistyczne okulistyczne wchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne okulistyczne wchłanialne - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Środek oftalmologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór błękitu trypanowego 0,06% w roztworze 0,9% NaCl a 1 ml - 270 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Produkt leczniczy dla organu zmysłu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,01% Carbachol inj 1,5ml - 144 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Środek oftalmologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek oftalmologiczny (zestaw zawierajacy ampułkostrzykawkę z wiskoelastykiem dyspersyjnym (mieszanina hialuronianu sodu z dyspersyjną substancją wiskoelastyczną) oraz ampułkostrzykawkę z wiskoelastykiem kohezyjnym (hialuronian sodu) - 800 kompl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.