Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Krotoszyn: Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków Samodzielnego publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie ścian , stropów i dachu.
Numer ogłoszenia: 157668 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków Samodzielnego publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie ścian , stropów i dachu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala przy ul. Bolewskiego 4-8. Wymiana okien na drewniane skrzynkowe (szt. 135/333,55 m2) i montaż nawiewników higrosterowalnych (szt. 170). W ramach wymiany demontaż starych okien , dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z obróbką murarską oraz dostawa i montaż parapetów wewnętrznych . Pakiet nr 2 Wymiana stolarki okiennej oraz docieplenie stropu w Przychodni A przy ul. Bolewskiego 4-8 w Krotoszynie. Roboty budowlane - przychodnia A - ocieplenie stropu nad wejściem metodą BSO z użyciem styropianu samogasnącego EPS 70-040 o grubości 16 cm, - wymiana okien (szt. 89/187,54 m2) i montaż nawiewników higrosterowalnych (szt. 250) . Pakiet nr 3 Wymiana stolarki okiennej oraz docieplenie stropu w Przychodni B przy ul. Bolewskiego 4-8 w Krotoszynie. Roboty budowlane - Przychodnia B - ocieplenie stropu nad wejściem metodą BSO z użyciem styropianu samogasnącego EPS 70-040 o grubości 17 cm, - wymiana okien (szt. 50 /112,44 m2) i montaż nawiewników higrosterowalnych (szt. 93). Pakiet nr 4 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie ścian zewnętrznych w budynku gospodarczym przy ul. Bolewskiego 4-8 w Krotoszynie. Roboty budowlane - budynek gospodarczy - ocieplenie ściany zewnętrznej 38 metodą BSO, z użyciem styropianu samogasnącego EPS 70-040 o grubości 14 cm, - ocieplenie stropodachu styropianem EPS 100-038 laminowanym papą, grubość: 15 cm, - wymiana okien (szt. 11/21,2 m2) i montaż nawiewników higrosterowalnych (szt. 32) - wymiana drzwi wejściowych na izolowane, metalowe w ramie stalowej (szt.2/5,4 m2). Pakiet nr 5 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie dachu w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym i Opieki Paliatywnej przy ul. Bolewskiego 14 w Krotoszynie. Roboty budowlane - ZOL - ocieplenie ściany zewnętrznej 38 cm metodą BSO z użyciem styropianu samogasnącego EPS 70-040 , grubość: 14 cm, - ocieplenie dachu drewnianego w postaci pianki PUR o grubości 14cm, - ocieplenie dachu z użyciem styropianu EPS 100-038 laminowanego papą , grubość: 13 cm, - wymiana okien drewnianych (szt. 12/21 m2) i montaż nawiewników higrosterowalnych (szt. 42) - Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe ciepłochronne (szt. 3/ 6,9 m2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.14.10-1, 45.32.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na : Pakiet nr 1 - 6000,- zł. (słownie sześć tysięcy złotych), Pakiet nr 2 - 2400,- zł. (słownie dwa tysiące czterysta złotych), Pakiet nr 3 - 1300,- zł. (słownie tysiąc trzysta złotych), Pakiet nr 4 - 1300,- zł. (słownie tysiąc trzysta złotych), Pakiet nr 5 - 2200,- zł. (słownie dwa tysiące dwieście złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną zgodnie z przedmiotem zamówienia o wartości brutto min. 100 tys. zł. , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających , że robota ta została wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończona.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje w szczególności 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 06, nr 156, poz. 1118 ), w zakresie kierowania robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia budowlane w branży budowlanej , oraz przynależącą do właściwego samorządu zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości odpowiadającej co najmniej 200 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Potwierdzenie zabezpieczenia oferty wadium. Załącznik nr 6 - Specyfikacja techniczna wyk i odbioru- wszystkie pakiety, Załącznik nr 7 - Pakiet nr 1 - Kosztorys ofertowy - szpital wymiana okien, Załącznik nr 8 - Pakiet nr 2 - Kosztorys ofertowy Przych A, Załącznik nr 9 - Pakiet nr 3 - Kosztorys ofertowy Przych B, Załącznik nr 10 - Pakiet nr 4 - Kosztorys ofertowy - budynek gospodarczy, Załącznik nr 11 - Pakiet nr 5 - Kosztorys ofertowy - ZOL i OP,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przwidzieć w chwili jej zawarcia oraz możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności , których nie można było przwidzieć w chwili zawarcia umowy. Za okoliczność taką uważa się zmianę stawek podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, ul. Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn, pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ, ul. Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn, sekretariat - pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III: Środowisko Przyrodnicze, Działanie 3.2. - Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku szpitala..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej oraz docieplenie stropu w przychodni A..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.14.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej oraz docieplenie stropu w przychodni B..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.14.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie ścian zewnętrznych w budynku gospodarczym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie dachu Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Opieki Paliatywnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.10-1, 45.42.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z hydrofornią w rejonie ul. Tynionka w Ciścu.
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
więcej: Izolowanie dachu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.