eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup urządzeń do wykrywania nadajników i odbiorników sygnałów w pasmach GSM i komunikacji bezprzewodowej WiFi lub Bluetooth

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Łódź: Zakup urządzeń do wykrywania nadajników i odbiorników sygnałów w pasmach GSM i komunikacji bezprzewodowej WiFi lub Bluetooth
Numer ogłoszenia: 157673 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Egzaminów Medycznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2722030, faks 42 2722031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cem.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń do wykrywania nadajników i odbiorników sygnałów w pasmach GSM i komunikacji bezprzewodowej WiFi lub Bluetooth.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa urządzeń do wykrywania nadajników i odbiorników sygnałów w pasmach GSM i komunikacji bezprzewodowej WiFi lub Bluetooth w postaci 50 szt. wykrywaczy GSM oraz 50 szt. ręcznych wykrywaczy metalu. Urządzenia te będą używane do wykrywania telefonów komórkowych w celu uniemożliwienia ich wykorzystania przez osoby zdające egzamin do porozumiewania się z osobami trzecimi, a w szczególności do uzyskiwania informacji przydatnych do udzielania odpowiedzi na pytania testowe. Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych określonych w tabeli spowoduje odrzucenie oferty. Charakterystyka wykrywacza GSM: wykrywacz umożliwiający wykrycie i lokalizację urządzeń korzystających z różnych rodzajów transmisji danych; urządzenie ma umożliwiać wykrycie urządzeń takich jak: telefony i urządzenia pracujące w sieciach komórkowych (GSM, UMTS-3G; CDMA); telefony bezprzewodowe w standardzie DECT; urządzenia Bluetooth i WiFi; urządzenia pracujące w paśmie 2,4 GHz; selektywne wykrywanie transmisji cyfrowych i analogowych mających na celu detekcję i lokalizację analogowych i cyfrowych nadajników; zakres częstotliwości: co najmniej 50-3800 MHz; czułość: min 70mV/m; zakres dynamiki: min 50dB; pasmo przepustowe: min 10MHz (sygnał cyfrowy); krótki czas skanowania: mniejszy lub równy 2s; zapis wykrywanych sygnałów w pamięci urządzenia z możliwością ich przeglądania; alarm wibracyjny lub optyczno-wibracyjny; wyświetlacz pokazujący ustawienia urządzenia oraz wyniki skanowania; zasilanie: wbudowany akumulator z ładowarką sieciową; czas pracy: co najmniej 4h przy pełnym naładowaniu akumulatora; menu w języku polskim; miniaturowy rozmiar; min. 12-miesięczny okres gwarancji;urządzenie musi spełniać normy bezpieczeństwa. Charakterystyka ręcznego wykrywacza metalu: ręczny wykrywacz do wykrywania metali, z których wykonane są telefony komórkowe oraz akcesoria połączone z nimi przez WiFi i Bluetooth; kalibracja czułości: automatyczna; obsługa jednym przełącznikiem; sygnalizacja wykrycia metalu: wibracyjna lub wibracyjno-optyczna; możliwość wykrycia metalu z odległości mniejszej lub równej 25cm; zasilanie: bateria alkaiczna lub akumulator z ładowarką sieciową; sygnalizacja niskiego stanu mocy; czas pracy: co najmniej 4h przy pełnym naładowaniu akumulatora; niewielki rozmiar i nieduża waga wykrywacza, wykorzystywanego przez mężczyzn i kobiety; ergonomiczny uchwyt oraz obudowa ABS odporna na uderzenie; min. 12-miesięczny okres gwarancji; wykrywacz musi spełniać normy kompatybilności elektromagnetycznej oraz normy bezpieczeństwa. Oferowane urządzenie: musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla urządzeń tego rodzaju, w szczególności spełniać wymagania zasadnicze dotyczące bezpieczeństwa; musi być w pełni sprawne, fabrycznie nowe, dotychczas nieużywane i nieuszkodzone, wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt; nie może być poddane procesowi demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, a żadne elementy nie mogły wchodzić wcześniej, w całości ani w części, w skład innego produktu, są fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i niefabrykowane; może być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Deklarację zgodności z normą CE dla wykrywaczy GSM oraz ręcznych wykrywaczy metalu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) Karty techniczne, foldery lub inne dokumenty zawierające opisy parametrów oferowanych urządzeń - na podstawie, których Zamawiający potwierdzi zgodność parametrów oferowanych urządzeń z wymogami określonymi w ust. 3 SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie (o którym mowa art. 44 ustawy) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższe oświadczenie Wykonawcy składają łącznie (oświadczenie na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ) 1a) Jeżeli w celu wykazania spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - stosowny dokument należy załączyć do oferty. Zobowiązanie powinno być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu podmiotu oddającego Wykonawcy do dyspozycji zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym w terminach określonych odpowiednio w pkt. III.4.3.1;3) Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z ust. 1 formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotową informację należy złożyć w stosunku do każdego z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja urządzeń - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy; 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) gdy ulegnie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę; 4) zakończenia serii produkcyjnej przedmiotu zamówienia oraz rozpoczęcia produkcji przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania; 5) gdy są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cem.edu.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Egzaminów Medycznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, pokój Nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Centrum Egzaminów Medycznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, pokój Nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.