To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Racibórz: Administrowanie Targowiskiem Miejskim na Placu Targowym w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 157685 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137941 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie Targowiskiem Miejskim na Placu Targowym w Raciborzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie administrowania Targowiskiem miejskim w Raciborzu na Placu Targowym, zlokalizowanym na działkach o numerach ewidencyjnych 4128/72, 4741/72, 4740/72, 3540/72, 4738/72. Podstawowe dane targowiska: Wg projektów architektoniczno-budowlanych plac targowy jest podzielony na: 1).małe targowisko, tj. plac targowy o powierzchni 900 m2, 44 punkty sprzedaży na straganach typu A, B, C, D o powierzchni handlowej 175,36 m2, budynek sanitariatów o powierzchni użytkowej 29,48 m2, powierzchnia zabudowy 44,23 m2, kubatura 124 m2, 2).duże targowisko, tj. plac targowy o powierzchni użytkowej 1 295,44 m2, 105 boksów handlowych zadaszonych o powierzchni handlowej 715,11 m2, 1 pomieszczenie administracyjne o powierzchni 13,06 m2, powierzchnia zabudowy 1367 m2, kubatura 4540 m2, wraz z drogami dojazdowymi do hali targowej i okalającymi małą część targowiska, 3).inne istotne cechy obiektów i infrastruktury targowiska wynikają z dołączonej do umowy dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1. Zakres prowadzenia i administrowania targowiskiem obejmuje: 1).organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy targowiska przez sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty, w godzinach określonych w regulaminie targowiska przyjętych Uchwałą Nr XIII/151/2007 Rady Miasta Racibórz z dnia 26 września 2007 r. w sprawie: Regulaminu Targowiska miejskiego w Raciborzu oraz Uchwałą Nr XXIII/319/2008 Rady Miasta Racibórz z dnia 27 sierpnia 2008 r. w sprawie: zmiany Uchwały Nr XIII/151/2007 Rady Miasta Racibórz z dnia 26 września 2007r. w sprawie: Regulaminu Targowiska miejskiego na Palcu Targowym w Raciborzu oraz dodatkowych okazjonalnych dniach otwarcia targowiska w dniach ustawowo wolnych od pracy (w ostatnią niedzielę poprzedzającą Święta Wielkanocne i Święta Bożego Narodzenia), 2).zapewnienie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości, których mowa w ust. 3 oraz chodników bezpośrednio do niej przylegających, zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z 2005 r. Dz.U. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), w tym: a).ręczne lub/i mechaniczne oczyszczanie, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością jeden raz dziennie, po zakończeniu sprzedaży na targowisku wraz z bieżącym wywozem usuniętych zmiotek, b).ręczne lub/i mechaniczne usuwanie śniegu, śliskości pośniegowej, gołoledzi, szronu, szadzi i lodowicy z nawierzchni targowiska, ciągów komunikacyjnych, zadaszeń ( każdorazowo po intensywnych opadach śniegu ), usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, wraz z wywozem śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń, zapewniające stałą drożność dróg dojazdowych i placu we wszystkich występujących w ciągach pieszych kierunkach. Szerokość odśnieżonego, odlodzonego i uszorstnionego przejścia nie może być mniejsza niż 2m., c).zapewnienie pojemników do gromadzenia odpadów mieszanych o poj. 1100 l w ilości 5 szt., pojemników specjalistycznych na zbiórkę odpadów segregowanych ( papier, opakowania szklane, plastikowe) oraz bieżący wywóz odpadów mieszanych na miejskie składowisko odpadów, a odpady segregowane do gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych, 3).zapewnienie ciągłej i bezpiecznej eksploatacji, sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych, 4).zawarcie umów z dostawcami energii elektrycznej, wody oraz z przedsiębiorcami odbierającymi odpady i nieczystości, a także innymi świadczącymi usługi niezbędne do funkcjonowania targowiska, 5).ponoszenie opłat za dostawę mediów dla potrzeb targowiska, 6).dokonywanie bieżących napraw i konserwacji straganów otwartych i boksów zamykanych oraz pozostałej infrastruktury, 7).zapewnienie organizacji targowiska na okoliczność powstania awarii i zdarzeń losowych, 8).nadzorowanie i egzekwowanie obowiązków handlowców, zgodnie z Uchwałą Nr XIII/151/2007 Rady Miasta Racibórz z dnia 26 września 2007 r. w sprawie: Regulaminu Targowiska miejskiego w Raciborzu oraz Uchwałą Nr XXIII/319/2008 Rady Miasta Racibórz z dnia 27 sierpnia 2008 r. w sprawie: zmiany Uchwały Nr XIII/151/2007 Rady Miasta Racibórz z dnia 26 września 2007r. w sprawie: Regulaminu Targowiska miejskiego na Palcu Targowym w Raciborzu, 9).zawieranie z handlującymi umów najmu na boksy zamknięte i stragany otwarte wedle zasad określonych przez Wykonawcę. 10).pobieranie od osób handlujących opłaty rezerwacyjnej, na podstawie indywidualnych umów zawieranych pomiędzy administratorem, a handlującym, które dotyczą wyłącznie boksów zamkniętych i straganów otwartych, których wysokość ustala Zamawiający - załącznik nr 2 (wzór umów dot. pobierania opłat rezerwacyjnych), 11).założenie i prowadzenie książki obiektu budowlanego dla targowiska zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. z 2006 r. Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. ( Dz. U. Nr 120 poz. 1134 ) oraz bieżąca jej aktualizacja, zgodnie z wymogami prawa, wymagany termin założenia książki obiektu budowlanego do 15.12.2010 r., 12).rozstrzyganie kwestii spornych pomiędzy handlującymi/użytkownikami targowiska oraz administratorem targowiska i handlującymi/użytkownikami targowiska, zaistniałych na terenie targowiska, 13).prowadzenie biura obsługi klienta w godzinach od 600 do 1400 i szaletu na targowisku w godzinach od 600 do 1600 , w sposób ciągły, 14).zapewnienie właściwego stanu technicznego oraz estetycznego tablicy ogłoszeń na targowisku, umieszczanie na niej aktualnego regulaminu i bieżących informacji, 15).zapewnienie dozoru ochroniarskiego po zamknięciu targowiska w czasie od poniedziałku do soboty oraz całodobowego w pozostałych dniach wolnych od pracy, 16).ubezpieczenie targowiska w zakresie OC, zdarzeń losowych, pożaru, powodzi, dewastacji, kradzieży mienia na koszt administratora na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł, 17).zapewnienie w każdym dniu handlowym współudziału Wykonawcy w pracy inkasenta pobierającego opłatę targową, potwierdzonego podpisem Wykonawcy (lub osoby przez niego upoważnionej) w dziennym raporcie kasowym opłaty targowej, 18).bilansowanie i zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb modernizacyjnych oraz remontowych w terminie do 15 sierpnia każdego roku kalendarzowego, 19).wykonanie numeracji cyfrowej straganów otwartych na targowisku metodą malowania szablonowego farbą odporną na warunki atmosferyczne w kolorze niebieskim, o wielkości cyfr nie mniejsza niż 10 cm -15 cm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o, ul. Adamczyka 10, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259124,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 352864,26
Oferta z najniższą ceną: 352864,26 / Oferta z najwyższą ceną: 487127,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Wymiana posadzki w holu budynku Sądu przy ul. Nowej 29 oraz naprawa rys i spękań ścian, sklepień i stropów, osuszanie zawilg. ścian i piwnic wraz z mal. wszystkich pom. biurowych, sal rozpraw i in.
- 8/2025 Dostawa tlenu medycznego
- ADM.261.2.2025 Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 oraz przy ul. Wojska Polskiego 24
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiekcie PSG Częstochowa w formule zaprojektuj-wybuduj
- Dostawa mięsa, podrobów i wędlin na potrzeby Zakładów Karnych w Raciborzu oraz Głubczycach z podziałem na 3 części
- Dostawy pieczywa na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie portem morskim w Tolkmicku i przystanią rybacką w Suchaczu
- Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chechło" w Trzebini.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.