Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Jarocin: Dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 157688 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Jarocinie , Rynek-Ratusz, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 34 49, faks 62 747 34 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum@muzeumjarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje następujący sprzęt: PARTER: 1. Wisząca, industrialna, oprawa oświetleniowa (11 szt.) 2. Stare lampy ze spichlerza będące w posiadaniu Muzeum Regionalnego w Jarocinie (do oferenta należy wyłącznie montaż opraw i zakup źródła światła) - 8 szt. 3. Oprawa nastropowa kierunkowa. Projektor do szynoprzewodu trójobwodowego, źródło światła - żarówka halogenowa (30 szt.) 4. Oprawa oświetleniowa z kloszem mlecznym (1 szt.) 5. Projektor do szynoprzewodu trójobwodowego(4 szt.) 6. Reflektory sceniczne (4 szt.) 7. Lampy strychowe z kloszem z siatki montowane na ścianie. (7 szt.) PIĘTRO: 8. Projektor do szynoprzewodu trójobwodowego (141 szt.) 9. Oprawa wpuszczana w sufit, źródło światła - LED o mocy 4W (2 szt.) 10. Natynkowa oprawa wykonana z aluminium lakierowanego (6 szt.) 11. Sufitowe, nastropowe oprawy kierunkowe (7 szt.) 13. Lampy strychowe z kloszem z siatki montowane na ścianie (6 szt.) 14. Zestaw oświetlenia świetlówkowego do lightbox - info (7 szt.) 15. Zestaw oświetlenia świetlówkowego do lightbox - 4 (1 szt.) 16. Oprawa hermetyczna (3 szt.) 17. Świetlówka ultrafioletowa (16 szt.) PODDASZE: 18. Oprawa wpuszczana w sufit (3 szt.) 19. Projektor do szynoprzewodu trójobwodowego (56 szt.) 20. Sufitowe, wpuszczane oprawy kierunkowe z pojedynczym źródłem światła (7 szt.) 21. Reflektory sceniczne (32 szt.) 22. Lampy strychowe z kloszem z siatki montowane na ścianie (2 szt.) 23. Oprawa oświetleniowa z kloszem mlecznym (4 szt.) 24. Lampy wbudowane w sufit, Kierunkowe, w jednej oprawie dwa źródła światła (10 szt) 25. Zestaw oświetlenia świetlówkowego do lightbox - info (6 szt.) 26. Zestaw oświetlenia świetlówkowego do lightbox - 1 (1 szt.) 27. Zestaw oświetlenia świetlówkowego do lightbox - 2 (1 szt.) 28. Zestaw oświetlenia świetlówkowego do lightbox - 3 (1 szt.) 29. Szynoprzewód uniwersalny, o długości 2 metrów, trójobwodowy (19 szt.) 30. Szynoprzewód uniwersalny, o długości 3 metrów, trójobwodowy (12 szt.) 31. Szynoprzewód gięty (promień wg rysunków) o długości 2 metrów, trójobwodowy (4 szt.) 32. Taśma LED w profilu aluminiowym (12,5 mb) 33. Montaż. Źródła światła. Dostawa sprzętu oświetleniowego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka, zgodnie z zestawieniem parametrów zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ. Montaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby ekspozycji stałej w Spichlerzu Polskiego Rocka, zgodnie z projektem ekspozycji stanowiącym załączniki nr 8-10 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu oświetleniowego wraz z montażem, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w zakresie wprowadzenia zmiany wynagrodzenia odpowiadającej zmianie stawki podatku VAT, w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia; 2) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; 4) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 5) dopuszczalna jest zmiana umowy w wypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania Umowy. 6) dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku przerwania dofinansowania projektu przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego; 7) dopuszczalna jest zmiana umowy w związku z koniecznością wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na dofinansowanie zamówienia; 8) uzasadnionej celami projektu konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 9) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania zamówienia lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumjarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek Ratusz 63-200 Jarocin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek Ratusz 63-200 Jarocin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego, w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej
- Modernizacja przejść dla pieszych na drogach powiatowych
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Dostawa materiałów oświetleniowych nr 2 - 2025
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.