To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport, na rzecz Miasta Bydgoszczy w oparciu o II ligową drużynę piłkarską seniorów WKS Zawisza Bydgoszcz S.A. w 2010r
Numer ogłoszenia: 157708 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128739 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport, na rzecz Miasta Bydgoszczy w oparciu o II ligową drużynę piłkarską seniorów WKS Zawisza Bydgoszcz S.A. w 2010r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport, na rzecz Miasta Bydgoszczy w oparciu o II ligową drużynę piłkarską seniorów WKS Zawisza Bydgoszcz S.A. w 2010r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WKS Zawisza Bydgoszcz. S.A., ul. Gdańska 163, 85-915 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 491803,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 600000,00
Oferta z najniższą ceną: 600000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z rynkiem, tj. dotarcia do konsumentów. Kampania promocyjna ma na celu kreowanie pozytywnego wizerunku miasta, jak również ma być impulsem do odwiedzenia Bydgoszczy. Piłka nożna, jako jedna z najbardziej rozpoznawalnych dyscyplin sportu przeżywa aktualnie w Bydgoszczy okres dynamicznego rozwoju, zyskując ogromne zainteresowanie kibiców jak i mediów. Powoduje to, że rozgrywkami piłkarskimi, w których WKS Zawisza Bydgoszcz S.A. poprzez klub sportowy Zawisza Bydgoszcz startuje, interesują się nie tylko zagorzali kibice, lecz także osoby, które po prostu chcą się utożsamiać z zespołem reprezentującym nasze miasto na arenie ogólnopolskiej rywalizacji sportowej. Większość kibiców w Polsce kojarzy Zawiszę z miastem Bydgoszcz. Drużyna Zawiszy jest jedynym zespołem piłki nożnej w Bydgoszczy występującym w II lidze piłkarskiej, stanowiąc tym samym bezpośrednie zaplecze Ekstraklasy. Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog z klientami. Jego zadaniem jest również tworzenie warunków do integracji z daną gminą czy miastem oraz konkurencją między regionami. Niewątpliwie zasoby lokalne w postaci posiadania Zawiszy, która jako jedyna posiada zespół piłki nożnej występujący w II lidze piłkarskiej stanowi źródło trwałej przewagi nad innymi gminami i z tego właśnie względu może być wykorzystana w działaniach marketingowych administracji. Odpowiednim elementem wizerunku - łatwo kojarzonym z miastem jest nazwa, herb, logo, flaga, inne przedmioty wykonywane na potrzeby gminy (bannery, plansze reklamowe), które za sprawą ich używania przez klub będą promować miasto w różnych miejscach, a zwłaszcza tam gdzie odbywają się imprezy sportowe. W związku z jw. zobowiązanie wykonawcy przedmiotowego zamówienia, tj. WKS Zawisza Bydgoszcz S.A. polegać ma na tym, iż wszelkie materiały reklamowe używane przez klub będą miały odpowiedni element wizerunku miasta, a każda impreza sportowa będzie miała na względzie promocję miasta, także za sprawą marketingu bezpośredniego (umieszczanie na oficjalnej stronie internetowej klubu logo i nazwy miasta Bydgoszczy wraz z linkiem odsyłającym na stronę Urzędu Miasta Bydgoszczy, umieszczenie nazwy Bydgoszcz oraz herbu na koszulkach zawodników, ekspozycja na boisku bannerów oraz balonów z logo Miasta, ekspozycji na kolumnach trybuny głównej banneru z logo Bydgoszczy, ekspozycji logo miasta Bydgoszczy na ściankach sponsorskich podczas konferencji prasowych ), oraz zamieszczenie logo Miasta i nazwy Bydgoszcz na materiałach poligraficznych (plakaty, bilety, wydawnictwa klubowe, nośniki wieloformatowe) jak również nadanie miastu Bydgoszcz tytułu oficjalnego partnera rozgrywek o mistrzostwo II ligi zachodniej. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r, Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) - jest jej zadaniem własnym. Miasto więc oczekuje od marketingu i promocji przez ten popularny sport wizji budowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym bowiem nośnikiem reklamy. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww Wykonawcy w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej oraz wieszaka
- Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.