Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Przemyśl: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 157724 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 ubiory dla pracowni cytostatyczne 7 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.2 fartuchy i prześcieradła 9 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.3 fartuchy, serwety, maski 11 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.4 rurki 7 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.5 ubranie chirurgiczne jednoczęściowe 2 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.6 spodnie włókninowe krótkie 1 poz. asort. w ilości 1200 szt, Zad.7 wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego 1 poz. asort. w ilości 14 000 szt, Zad. 8 probówki, szalki, bagietki 9 poz. asort. w różnych ilościach, Zad. 9 drobny sprzęt laboratoryjnego 13 poz. asort. różnych ilościach, Zad. 10 sprzęt anestezjologiczny dla dzieci 18 poz. asort. w różnych, ilościach, Zad.11 zamknięty bezigłowy system dostępu naczyniowego 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt, Zad.12 kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym 1 poz. asort. w ilości 11 000 szt, Zad.13 sprzęt do tracheostomi 9 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.14 rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem 5 poz. asort. w ilości po 10 szt, Zad.15 rurki intubacyjne 22 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.16 igły do wkłuć podpajęczynówkowych 2 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.17 rurki okołokrtaniowe 6 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.18 łyżki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego 3 poz. asort. w rożnych ilościach, Zad.19 worki oddechowe 4 poz. asort. w rożnych ilościach, Zad.20 maski krtaniowe 6 poz. asort. w rożnych ilościach, Zad.21 wapno sodowane z indykatorem kanister a 4.5 kg 1 poz asort w ilości 100 szt,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679 z późn. zm. w przypadkach wymaganych prawem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku a Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian b Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego bud. D pok. 225 Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiajacego bud. D pok. 226 Biuro Podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubiory dla pracowni cytostatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 ubiory dla pracowni cytostatyczne 7 po. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fartuchy i prześcieradła..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 fartuchy i prześcieradła 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: fartuchy, serwety, maski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 fartuchy, serwety, maski 11 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rurki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 rurki 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ubranie chirurgiczne jednoczęściowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 ubranie chirurgiczne jednoczęściowe 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: spodnie włókninowe krótkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 spodnie włókninowe krótkie 1 poz. asort. w ilości 1200 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego 1 poz. asort. w ilości 14 000 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: probówki, szalki, bagietki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 probówki, szalki, bagietki 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 drobny sprzęt laboratoryjny 13 poz. asort. różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt anestezjologiczny dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 sprzęt anestezjologiczny dla dzieci 18 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zamknięty bezigłowy system dostępu naczyniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 zamknięty bezigłowy system dostępu naczyniowego 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym 1 poz. asort. w ilości 11 000 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt do tracheostomi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 sprzęt do tracheostomi 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem 5 poz. asort. w ilości po 10 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 rurki intubacyjne 22 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: igły do wkłuć podpajęczynówkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 igły do wkłuć podpajęczynówkowych 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: rurki okołokrtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 rurki okołokrtaniowe 6 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: łyżki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 łyżki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego 3 poz. asort. w rożnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: worki oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 worki oddechowe 4 poz. asort. w rożnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: maski krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 maski krtaniowe 6 poz. asort. w rożnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 21 wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg 1 poz. asort. w ilości 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻENIENIEM, W PRZEMYŚLU
- Dozór mienia Nadleśnictwa Krasiczyn w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu
- ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ PŁYNNOŚCI WYDRUKU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.