eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśldostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Przemyśl: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 157724 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 ubiory dla pracowni cytostatyczne 7 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.2 fartuchy i prześcieradła 9 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.3 fartuchy, serwety, maski 11 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.4 rurki 7 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.5 ubranie chirurgiczne jednoczęściowe 2 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.6 spodnie włókninowe krótkie 1 poz. asort. w ilości 1200 szt, Zad.7 wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego 1 poz. asort. w ilości 14 000 szt, Zad. 8 probówki, szalki, bagietki 9 poz. asort. w różnych ilościach, Zad. 9 drobny sprzęt laboratoryjnego 13 poz. asort. różnych ilościach, Zad. 10 sprzęt anestezjologiczny dla dzieci 18 poz. asort. w różnych, ilościach, Zad.11 zamknięty bezigłowy system dostępu naczyniowego 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt, Zad.12 kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym 1 poz. asort. w ilości 11 000 szt, Zad.13 sprzęt do tracheostomi 9 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.14 rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem 5 poz. asort. w ilości po 10 szt, Zad.15 rurki intubacyjne 22 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.16 igły do wkłuć podpajęczynówkowych 2 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.17 rurki okołokrtaniowe 6 poz. asort. w różnych ilościach, Zad.18 łyżki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego 3 poz. asort. w rożnych ilościach, Zad.19 worki oddechowe 4 poz. asort. w rożnych ilościach, Zad.20 maski krtaniowe 6 poz. asort. w rożnych ilościach, Zad.21 wapno sodowane z indykatorem kanister a 4.5 kg 1 poz asort w ilości 100 szt,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń,załącznik nr 4 i 5a SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679 z późn. zm. w przypadkach wymaganych prawem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku a Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian b Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4.Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego bud. D pok. 225 Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiajacego bud. D pok. 226 Biuro Podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubiory dla pracowni cytostatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 ubiory dla pracowni cytostatyczne 7 po. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fartuchy i prześcieradła..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 fartuchy i prześcieradła 9 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: fartuchy, serwety, maski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 fartuchy, serwety, maski 11 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 rurki 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ubranie chirurgiczne jednoczęściowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 ubranie chirurgiczne jednoczęściowe 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: spodnie włókninowe krótkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 spodnie włókninowe krótkie 1 poz. asort. w ilości 1200 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego 1 poz. asort. w ilości 14 000 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: probówki, szalki, bagietki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 probówki, szalki, bagietki 9 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 drobny sprzęt laboratoryjny 13 poz. asort. różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprzęt anestezjologiczny dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 sprzęt anestezjologiczny dla dzieci 18 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zamknięty bezigłowy system dostępu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 zamknięty bezigłowy system dostępu naczyniowego 1 poz. asort. w ilości 1 100 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 kaniula dożylna bezpieczna z dodatkowym portem bocznym 1 poz. asort. w ilości 11 000 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt do tracheostomi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 sprzęt do tracheostomi 9 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 rurka tracheostomijna z podwójnym mankietem 5 poz. asort. w ilości po 10 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 rurki intubacyjne 22 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: igły do wkłuć podpajęczynówkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 igły do wkłuć podpajęczynówkowych 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: rurki okołokrtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 rurki okołokrtaniowe 6 poz. asort. w różnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: łyżki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 łyżki jednorazowego użytku z tworzywa sztucznego 3 poz. asort. w rożnych ilościach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: worki oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 worki oddechowe 4 poz. asort. w rożnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: maski krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 maski krtaniowe 6 poz. asort. w rożnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 21 wapno sodowane z indykatorem kanister a 4,5 kg 1 poz. asort. w ilości 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.