Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Lublin: Dostawa urządzeń medycznych i aparatury weterynaryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 15 części.
Numer ogłoszenia: 157769 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych i aparatury weterynaryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 15 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przenośny monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 - Aparat do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 - Automatyczny analizator do jonów Na+, K+, Cl, Ca, pH dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 - Aparat do elektroterapii i laseroterapii z dodatkowym wyposażeniem dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 - Aparat do leczenia ultradźwiękami, jonoforezy i elektroforezy z wyposażeniem dodatkowym dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 - Aparat do magnetoterapii dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 - Stół operacyjny dla koni dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 - Stół do badań - do zastosowań weterynaryjnych, dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 - Aparat do elektroretinografii dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 - Lampa operacyjna sufitowa z dwoma głowicami dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 - Lampa operacyjna do zastosowań weterynaryjnych z montażem dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 - Sterylizator pionowy dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 - Urządzenie do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 - Aparat do pomiaru wydatków energetycznych organizmu dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 - Komora laminarna 2 szt. dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 15 do SIWZ,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w części 1, 2, 3, 9, 12 przewiduje w SIWZ możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.11.00-3, 33.15.00.00-6, 33.19.22.30-3, 33.19.22.10-7, 33.16.70.00-8, 33.19.11.10-9, 33.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: W części 1 - co najmniej 1 dostawy przenośnego monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii o wartości minimum 14.000 zł. brutto, W części 2 - co najmniej 1 dostawy aparatu do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy o wartości minimum 48.500 zł. brutto, W części 3 - co najmniej 1 dostawy automatycznego analizatora do jonów o wartości minimum 14.000 zł. brutto, W części 4 - co najmniej 1 dostawy aparatu do elektroterapii i laseroterapii wartości minimum 11.500 zł. brutto, W części 6 - co najmniej 1 dostawy aparatu do magnetoterapii o wartości minimum 9.500 zł. brutto, W części 7 - co najmniej 2 dostawy stołu operacyjnego dla koni o wartości minimum 65.000 zł. brutto każda, W części 9 - co najmniej 1 dostawy aparatu do elektroretinografii o wartości minimum 37.000 zł. brutto, W części 10 - co najmniej 1 dostawy lampy operacyjnej sufitowej o wartości minimum 32.800 zł. brutto, W części 11 - co najmniej 1 dostawy lampy operacyjnej sufitowej o wartości minimum 18.500 zł. brutto, W części 12 - co najmniej 1 dostawy sterylizatora pionowego o wartości minimum 24.500 zł. brutto, W części 13 - co najmniej 1 dostawy urządzenia do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji o wartości minimum 5.900 zł. brutto, W części 14 - co najmniej 1 dostawy aparatu do pomiaru wydatków energetycznych organizmu o wartości minimum 3.100 zł. brutto, W części 15 - co najmniej 2 dostawy komory laminarnej o wartości minimum 8.000 zł. brutto każda, W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w każdej z części, powinien wykazać się wykonaniem wszystkich ww. dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak konkretyzacji warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr od 1-15 do SIWZ w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę, 2. oświadczenie Wykonawcy, iż przedmiot zamówienia w części 13 posiada certyfikat zgodności z dyrektywą medyczną MDD 93/42/EEC
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełnioną ofertę wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ, 2. w części 10 i/lub 11 oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej zgodnie z wzorem stanowiącym złącznik nr 20 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Przenośny monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przenośny monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Aparat do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Aparat do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Automatyczny analizator do jonów Na+, K+, Cl, Ca, pH dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Automatyczny analizator do jonów Na+, K+, Cl, Ca, pH dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Aparat do elektroterapii i laseroterapii z dodatkowym wyposażeniem dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Aparat do elektroterapii i laseroterapii z dodatkowym wyposażeniem dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 4 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Aparat do leczenia ultradźwiękami, jonoforezy i elektroforezy z wyposażeniem dodatkowym dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Aparat do leczenia ultradźwiękami, jonoforezy i elektroforezy z wyposażeniem dodatkowym dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Aparat do magnetoterapii dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Aparat do magnetoterapii dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Stół operacyjny dla koni dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Stół operacyjny dla koni dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - Stół do badań - do zastosowań weterynaryjnych, dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Stół do badań - do zastosowań weterynaryjnych, dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 - Aparat do elektroretinografii dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - Aparat do elektroretinografii dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 9 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - Lampa operacyjna sufitowa z dwoma głowicami dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - Lampa operacyjna sufitowa z dwoma głowicami dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 - Lampa operacyjna do zastosowań weterynaryjnych z montażem dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 - Lampa operacyjna do zastosowań weterynaryjnych z montażem dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 11 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12 - Sterylizator pionowy dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 - Sterylizator pionowy dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 12 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13 - Urządzenie do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 - Urządzenie do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 13 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14 - Aparat do pomiaru wydatków energetycznych organizmu dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 - Aparat do pomiaru wydatków energetycznych organizmu dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 14 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15 - Komora laminarna 2 szt. dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 15 - Komora laminarna 2 szt. dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 15 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem
- Usługa zdalnego dostępu do katalogu publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów w budynku Szpitala.
- Dostawa odczynników do wykonania badań z zakresu białek specyficznych wraz z dzierżawą analizatora
- Sporządzenie mapy będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego
- Dostawa 6 punktów wyniesionych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów medycznych w podziale na 9 pakietów dla Powiatowego Centrum Zdrowia-Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań.
- Dostawa automatycznej myjki endoskopowej
- 4/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem sprzętu medycznego w ramach zadania: Modernizacja Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w BB - Etap III
- Dostawę sprzętu: kardiowertery, defibrylatory, resynchronizacja do stymulacji serca dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii "ZOZ" w Kłodzku
- "Zakup infrastruktury IT projektu POLFEL w podziale na 2 części"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.