eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa urządzeń medycznych i aparatury weterynaryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 15 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Lublin: Dostawa urządzeń medycznych i aparatury weterynaryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 15 części.
Numer ogłoszenia: 157769 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych i aparatury weterynaryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 15 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przenośny monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 - Aparat do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 - Automatyczny analizator do jonów Na+, K+, Cl, Ca, pH dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 - Aparat do elektroterapii i laseroterapii z dodatkowym wyposażeniem dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 - Aparat do leczenia ultradźwiękami, jonoforezy i elektroforezy z wyposażeniem dodatkowym dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 - Aparat do magnetoterapii dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 - Stół operacyjny dla koni dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 - Stół do badań - do zastosowań weterynaryjnych, dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 - Aparat do elektroretinografii dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 - Lampa operacyjna sufitowa z dwoma głowicami dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 - Lampa operacyjna do zastosowań weterynaryjnych z montażem dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 - Sterylizator pionowy dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 - Urządzenie do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 - Aparat do pomiaru wydatków energetycznych organizmu dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 - Komora laminarna 2 szt. dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 15 do SIWZ,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w części 1, 2, 3, 9, 12 przewiduje w SIWZ możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.11.00-3, 33.15.00.00-6, 33.19.22.30-3, 33.19.22.10-7, 33.16.70.00-8, 33.19.11.10-9, 33.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: W części 1 - co najmniej 1 dostawy przenośnego monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii o wartości minimum 14.000 zł. brutto, W części 2 - co najmniej 1 dostawy aparatu do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy o wartości minimum 48.500 zł. brutto, W części 3 - co najmniej 1 dostawy automatycznego analizatora do jonów o wartości minimum 14.000 zł. brutto, W części 4 - co najmniej 1 dostawy aparatu do elektroterapii i laseroterapii wartości minimum 11.500 zł. brutto, W części 6 - co najmniej 1 dostawy aparatu do magnetoterapii o wartości minimum 9.500 zł. brutto, W części 7 - co najmniej 2 dostawy stołu operacyjnego dla koni o wartości minimum 65.000 zł. brutto każda, W części 9 - co najmniej 1 dostawy aparatu do elektroretinografii o wartości minimum 37.000 zł. brutto, W części 10 - co najmniej 1 dostawy lampy operacyjnej sufitowej o wartości minimum 32.800 zł. brutto, W części 11 - co najmniej 1 dostawy lampy operacyjnej sufitowej o wartości minimum 18.500 zł. brutto, W części 12 - co najmniej 1 dostawy sterylizatora pionowego o wartości minimum 24.500 zł. brutto, W części 13 - co najmniej 1 dostawy urządzenia do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji o wartości minimum 5.900 zł. brutto, W części 14 - co najmniej 1 dostawy aparatu do pomiaru wydatków energetycznych organizmu o wartości minimum 3.100 zł. brutto, W części 15 - co najmniej 2 dostawy komory laminarnej o wartości minimum 8.000 zł. brutto każda, W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w każdej z części, powinien wykazać się wykonaniem wszystkich ww. dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr od 1-15 do SIWZ w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę, 2. oświadczenie Wykonawcy, iż przedmiot zamówienia w części 13 posiada certyfikat zgodności z dyrektywą medyczną MDD 93/42/EEC

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełnioną ofertę wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ, 2. w części 10 i/lub 11 oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej zgodnie z wzorem stanowiącym złącznik nr 20 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Przenośny monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przenośny monitor pacjenta przeznaczony dla weterynarii dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Aparat do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Aparat do prowadzenia ciągłych terapii nerkozastępczych oraz plazmaferezy dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 2 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Automatyczny analizator do jonów Na+, K+, Cl, Ca, pH dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Automatyczny analizator do jonów Na+, K+, Cl, Ca, pH dla Katedry Epizootiologii i Kliniki Chorób Zakaźnych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Aparat do elektroterapii i laseroterapii z dodatkowym wyposażeniem dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Aparat do elektroterapii i laseroterapii z dodatkowym wyposażeniem dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 4 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Aparat do leczenia ultradźwiękami, jonoforezy i elektroforezy z wyposażeniem dodatkowym dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Aparat do leczenia ultradźwiękami, jonoforezy i elektroforezy z wyposażeniem dodatkowym dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Aparat do magnetoterapii dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Aparat do magnetoterapii dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 6 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Stół operacyjny dla koni dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Stół operacyjny dla koni dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - Stół do badań - do zastosowań weterynaryjnych, dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Stół do badań - do zastosowań weterynaryjnych, dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 - Aparat do elektroretinografii dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - Aparat do elektroretinografii dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 9 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - Lampa operacyjna sufitowa z dwoma głowicami dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - Lampa operacyjna sufitowa z dwoma głowicami dla Katedry i Kliniki Chirurgii Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 10 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 - Lampa operacyjna do zastosowań weterynaryjnych z montażem dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 - Lampa operacyjna do zastosowań weterynaryjnych z montażem dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 11 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12 - Sterylizator pionowy dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 12 - Sterylizator pionowy dla Katedry Genetyki i Hodowli Roślin Ogrodniczych, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 12 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13 - Urządzenie do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 - Urządzenie do pomiaru składu ciała metodą bioimpedancji dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 13 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14 - Aparat do pomiaru wydatków energetycznych organizmu dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 14 - Aparat do pomiaru wydatków energetycznych organizmu dla Katedry Biotechnologii, Żywienia Człowieka i Towaroznawstwa Żywności, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 14 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15 - Komora laminarna 2 szt. dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 15 - Komora laminarna 2 szt. dla Katedry i Kliniki Rozrodu Zwierząt, zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w załączniku nr 15 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.