Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Szczecin: Dostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 157808 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 13 zadań. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.27-6, 33.69.00.00-3, 33.71.20.00-4, 19.51.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki przylepne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrokoloidowy na bazie trzech hydrokoloidów z pocienionymi brzegami 10 cm x 10 cm - w ilości 150 szt. 2. Opatrunek hydrokoloidowy na bazie trzech hydrokoloidów z pocienionymi brzegami18,5 cm x 19,5 cm - w ilości 40 szt. 3. Opatrunek hydrokoloidowy na bazie trzech hydrokoloidów z pocienionymi brzegami20 cm x 22,5 cm- w ilości 20 szt. 4. Hydrokoloidowa pasta do ran głębokich, którą można stosować w połączeniu z zaoferowanymi opatrunkami hydrokoloidowymi. opakowanie a 30 g - w ilości 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeźroczysty opatrunek w aerozolu, bez zawartości alkoholu 240 ml - w ilości 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hydrożel oczyszczający rany na bazie octenidyny Opakowanie a 20 ml - w ilości 3 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Hemostatyki wchłanialne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hemostatyczny w postaci suchego preparatu, wchłanialny, będący połączeniem włókniny kolagenowej i kleju tkankowego Tachocomb lub preparat równoważny *2,5 x 3 x 0,5cm - w ilości 90 szt. 2.Opatrunek hemostatyczny w postaci suchego preparatu, wchłanialny, będący połączeniem włókniny kolagenowej i kleju tkankowego Tachocomb lub preparat równoważny * 9,5 x 4,8 x 0,5cm- w ilości 250 szt. * za preparat równoważy uważa się preparat o tym samym składzie jakościowym, ilościowym i przygotowany do podania w ten sam sposób. Mający te same wskazania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy włókninowe niejałowe 4W chirurgiczny wyrób medyczny do użytku krótkotrwałego klasa IIa, pakowane po 100 szt. 5 cm x 5 cm - w ilości 6 200 op. 2. Kompresy włókninowe niejałowe 4W chirurgiczny wyrób medyczny do użytku krótkotrwałego klasa IIa, pakowane po 100 szt.10 cm x 10 cm- w ilości 100 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres jałowy włókninowy Rozmiar 5 cm x 5 cm x 2 szt.= 1 op. - w ilości 1 000 op. 2. Kompres jałowy włókninowy Rozmiar 10 cm x 20 cm x 2 szt. = 1 op.- w ilości 1 500 op. 3. Kompres jałowy włókninowy z wycięciem Y. Rozmiar 7,5 cm x 7,5 cm x 2 szt. = 1 op.- w ilości 3 300 op. PAKOWANIE: Każdy z pakietów ( opatrunków) ma być zapakowany w torebkę papierowo- foliową z marginesem min. 1 cm, ułatwiającą łatwe otwieranie i wyjmowanie jałowego materiału a także ma posiadać jedną nalepkę z informacją o dacie sterylizacji oraz dacie ważności wyjałowionego materiału. Zaoferowane wyroby medyczne z powyższego zadania muszą być sterylizowane parą wodną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 5 cm x 5 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 24 800 op. 2. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 5 cm x 5 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 3 000 op. 3. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 7,5 cm x 7,5 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 90 000 op. 4. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 7,5 cm x 7,5 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 22 200 op. 5. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 3 szt. = 1 op. - w ilości 6 900 op. 6. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 12 500 op. 7. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 12 500 op. 8. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 20 szt. = 1 op. - w ilości 19 000 op. 9. Kompres jałowy 12 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 3 szt. = 1 op. - w ilości 18 100 op. 10. Kompres jałowy 12 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 6 600 op. 11. Kompres jałowy 12 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 200 op. 12. Kompres jałowy 16 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 3 szt. = 1 op. - w ilości 50 op. PAKOWANIE: Każdy z pakietów ( opatrunków) ma być zapakowany w torebkę papierowo- foliową z marginesem min. 1 cm, ułatwiającą łatwe otwieranie i wyjmowanie jałowego materiału a także ma posiadać jedną nalepkę z informacją o dacie sterylizacji oraz dacie ważności wyjałowionego materiału. Zaoferowane wyroby medyczne z powyższego zadania muszą być sterylizowane parą wodną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Seton gazowy jałowy 1 cm x 15 cm x 2 szt. = 1 op. - w ilości 600 op. 2. Seton gazowy jałowy 1 cm x 30 cm x 1 szt. = 1 op. - w ilości 400 op. 3. Seton gazowy jałowy 2 cm x 30 cm x 1 szt. = 1 op. - w ilości 350 op. 4. Seton gazowy jałowy 1 cm x 50 cm x 1 szt. = 1 op. - w ilości 100 op. 5. Seton gazowy jałowy 2 cm x 50 cm x 2 szt. = 1 op. - w ilości 50 op. PAKOWANIE: Każdy z pakietów ( opatrunków) ma być zapakowany w torebkę papierowo- foliową z marginesem min. 1 cm, ułatwiającą łatwe otwieranie i wyjmowanie jałowego materiału a także ma posiadać jedną nalepkę z informacją o dacie sterylizacji oraz dacie ważności wyjałowionego materiału. Zaoferowane wyroby medyczne z powyższego zadania muszą być sterylizowane parą wodną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Różne produkty lecznicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwuskładnikowy klej fibrynowy Tissucol lub preparat równoważny* 1 ml - w ilości 15 op. 2. Dwuskładnikowy klej fibrynowy Tissucol lub preparat równoważny* 2 ml - w ilości 140 op. 3. Dwuskładnikowy klej fibrynowy Tissucol lub preparat równoważny* 5 ml - w ilości 2 op. * za preparat równoważy uważa się preparat preparat posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy, tak samo dawkowany i mający te same wskazania do stosowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prezerwatywy do badań usg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prezerwatywy do badania usg bez zbiorniczka - w ilości 2 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płótno gumowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płótno jednostronnie gumowane - w ilości 400 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki przylepne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrokoloidowy do zaopatrywania owrzodzeń odleżynowych w okolicy krzyżowej 12 cm x 18 cm - w ilości 100 szt. 2. Opatrunek hydrokoloidowy do zaopatrywania pięty i łokcia 8 cm x 12 cm - w ilości 110 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek nieprzylepny z pianki poliuretanowej na rany z dużym wysiękiem 15 cm x 15 cm - w ilości 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
więcej: Gumowane tkaniny włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.