eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Szczecin: Dostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 157808 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków specjalistycznych, plastrów, bandaży, kompresów i hemostatyków wchłanianych dla SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 13 zadań. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.27-6, 33.69.00.00-3, 33.71.20.00-4, 19.51.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki przylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrokoloidowy na bazie trzech hydrokoloidów z pocienionymi brzegami 10 cm x 10 cm - w ilości 150 szt. 2. Opatrunek hydrokoloidowy na bazie trzech hydrokoloidów z pocienionymi brzegami18,5 cm x 19,5 cm - w ilości 40 szt. 3. Opatrunek hydrokoloidowy na bazie trzech hydrokoloidów z pocienionymi brzegami20 cm x 22,5 cm- w ilości 20 szt. 4. Hydrokoloidowa pasta do ran głębokich, którą można stosować w połączeniu z zaoferowanymi opatrunkami hydrokoloidowymi. opakowanie a 30 g - w ilości 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeźroczysty opatrunek w aerozolu, bez zawartości alkoholu 240 ml - w ilości 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hydrożel oczyszczający rany na bazie octenidyny Opakowanie a 20 ml - w ilości 3 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Hemostatyki wchłanialne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hemostatyczny w postaci suchego preparatu, wchłanialny, będący połączeniem włókniny kolagenowej i kleju tkankowego Tachocomb lub preparat równoważny *2,5 x 3 x 0,5cm - w ilości 90 szt. 2.Opatrunek hemostatyczny w postaci suchego preparatu, wchłanialny, będący połączeniem włókniny kolagenowej i kleju tkankowego Tachocomb lub preparat równoważny * 9,5 x 4,8 x 0,5cm- w ilości 250 szt. * za preparat równoważy uważa się preparat o tym samym składzie jakościowym, ilościowym i przygotowany do podania w ten sam sposób. Mający te same wskazania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy włókninowe niejałowe 4W chirurgiczny wyrób medyczny do użytku krótkotrwałego klasa IIa, pakowane po 100 szt. 5 cm x 5 cm - w ilości 6 200 op. 2. Kompresy włókninowe niejałowe 4W chirurgiczny wyrób medyczny do użytku krótkotrwałego klasa IIa, pakowane po 100 szt.10 cm x 10 cm- w ilości 100 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres jałowy włókninowy Rozmiar 5 cm x 5 cm x 2 szt.= 1 op. - w ilości 1 000 op. 2. Kompres jałowy włókninowy Rozmiar 10 cm x 20 cm x 2 szt. = 1 op.- w ilości 1 500 op. 3. Kompres jałowy włókninowy z wycięciem Y. Rozmiar 7,5 cm x 7,5 cm x 2 szt. = 1 op.- w ilości 3 300 op. PAKOWANIE: Każdy z pakietów ( opatrunków) ma być zapakowany w torebkę papierowo- foliową z marginesem min. 1 cm, ułatwiającą łatwe otwieranie i wyjmowanie jałowego materiału a także ma posiadać jedną nalepkę z informacją o dacie sterylizacji oraz dacie ważności wyjałowionego materiału. Zaoferowane wyroby medyczne z powyższego zadania muszą być sterylizowane parą wodną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 5 cm x 5 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 24 800 op. 2. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 5 cm x 5 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 3 000 op. 3. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 7,5 cm x 7,5 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 90 000 op. 4. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 7,5 cm x 7,5 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 22 200 op. 5. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 3 szt. = 1 op. - w ilości 6 900 op. 6. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 12 500 op. 7. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 12 500 op. 8. Kompres jałowy 8 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 10 cm x 20 szt. = 1 op. - w ilości 19 000 op. 9. Kompres jałowy 12 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 3 szt. = 1 op. - w ilości 18 100 op. 10. Kompres jałowy 12 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 5 szt. = 1 op. - w ilości 6 600 op. 11. Kompres jałowy 12 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 10 szt. = 1 op. - w ilości 200 op. 12. Kompres jałowy 16 W - 17 N, Rozmiar 10 cm x 20 cm x 3 szt. = 1 op. - w ilości 50 op. PAKOWANIE: Każdy z pakietów ( opatrunków) ma być zapakowany w torebkę papierowo- foliową z marginesem min. 1 cm, ułatwiającą łatwe otwieranie i wyjmowanie jałowego materiału a także ma posiadać jedną nalepkę z informacją o dacie sterylizacji oraz dacie ważności wyjałowionego materiału. Zaoferowane wyroby medyczne z powyższego zadania muszą być sterylizowane parą wodną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Seton gazowy jałowy 1 cm x 15 cm x 2 szt. = 1 op. - w ilości 600 op. 2. Seton gazowy jałowy 1 cm x 30 cm x 1 szt. = 1 op. - w ilości 400 op. 3. Seton gazowy jałowy 2 cm x 30 cm x 1 szt. = 1 op. - w ilości 350 op. 4. Seton gazowy jałowy 1 cm x 50 cm x 1 szt. = 1 op. - w ilości 100 op. 5. Seton gazowy jałowy 2 cm x 50 cm x 2 szt. = 1 op. - w ilości 50 op. PAKOWANIE: Każdy z pakietów ( opatrunków) ma być zapakowany w torebkę papierowo- foliową z marginesem min. 1 cm, ułatwiającą łatwe otwieranie i wyjmowanie jałowego materiału a także ma posiadać jedną nalepkę z informacją o dacie sterylizacji oraz dacie ważności wyjałowionego materiału. Zaoferowane wyroby medyczne z powyższego zadania muszą być sterylizowane parą wodną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Różne produkty lecznicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwuskładnikowy klej fibrynowy Tissucol lub preparat równoważny* 1 ml - w ilości 15 op. 2. Dwuskładnikowy klej fibrynowy Tissucol lub preparat równoważny* 2 ml - w ilości 140 op. 3. Dwuskładnikowy klej fibrynowy Tissucol lub preparat równoważny* 5 ml - w ilości 2 op. * za preparat równoważy uważa się preparat preparat posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy, tak samo dawkowany i mający te same wskazania do stosowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prezerwatywy do badań usg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prezerwatywy do badania usg bez zbiorniczka - w ilości 2 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płótno gumowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płótno jednostronnie gumowane - w ilości 400 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki przylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrokoloidowy do zaopatrywania owrzodzeń odleżynowych w okolicy krzyżowej 12 cm x 18 cm - w ilości 100 szt. 2. Opatrunek hydrokoloidowy do zaopatrywania pięty i łokcia 8 cm x 12 cm - w ilości 110 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek nieprzylepny z pianki poliuretanowej na rany z dużym wysiękiem 15 cm x 15 cm - w ilości 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.