To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Żagań: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Pałac Ksiażęcy w Żaganiu - Centrum Tożsamości Europejskiej w branży elektrycznej i sanitarnej
Numer ogłoszenia: 157815 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267180 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Pałac Ksiażęcy w Żaganiu - Centrum Tożsamości Europejskiej w branży elektrycznej i sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA PN. PAŁAC KSIAŻĘCY W ŻAGANIU - CENTRUM TOZSAMOSCI I PRZYSZŁOSCI EUROPEJSKIEJ- ETAP I w branży elektrycznej i sanitarnej Realizacja ETAPU I w czynnym obiekcie zabytkowym. Zakres prac budowlanych na przedmiotowym zadaniu w szczególności obejmuje: ETAP I robót w branży instalacyjnej i elektrycznej w czynnym obiekcie zabytkowym obejmującym skrzydło wschodnie. Pałac Książęcy w Żaganiu - Centrum Tożsamości i Przyszłości Europejskiej. Parametry całego budynku: -powierzchnia zabudowy PZ = 4137.40 m2 -kubatura Pałacu - bez dachu V1= 69 272.60 m3 -kubatura dachu V2 = 22 724.50 m3 -razem kubatura Pałacu Vc = 91 997.10 m3 -gabaryty budynku długość i szerokość LxS = 78.0m x 82,0 m -wysokość budynku od strony fosy: do gzymsu / w kalenicy - H1 = 21.10m / 31,40 m -wysokość budynku od strony dziedzińca do gzymsu / w kalenicy - H2 = 13.80m / 24,06 m Zestawienie powierzchni skrzydło wschodnie: Pu = 4099.76 m2 - powierzchnia piwnica Pu = 1414.29 m2 - powierzchnia parteru Pu = 1332.87 m2 - powierzchnia piwnica Pu = 1352.6 m2 Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: Branża elektryczna - instalacja wewnętrzna w Pałacu Żagań 1.Oświetlenie pomieszczeń Do oświetlenia pomieszczeń o charakterze zabytkowym tj - muzealne , ciągi komunikacyjne , klatki schodowe , część biur , pomieszczenia USC , sal restauracyjnych zachowuje się dotychczasowy charakter oświetlenia stylizowanego z żyrandolami wiszącymi i kinkietami. Dobór kinkietów i żyrandoli uzgadniać każdorazowo ze służbami konserwatorskimi i architektem wnętrz . Jako źródła światła przyjęto świetlówki kompaktowe nowej generacji o kształcie dobranym do opraw. Oświetlenie awaryjne dla części pomieszczeń stylizowanych wykonano oprawami płaskimi w puszce instalacyjnej umieszczonej w tynku za istniejącym lub projektowanym kinkietem. Zasilanie oświetlenia awaryjnego projektuje się jako automatyczne dla każdego punktu modułem wyposażonym w akumulator . o czasie pracy 3 godziny po zaniku napięcia . 1.Rozdzielnie i szafki Rozdzielnie podstawowe R.G. , R.O. , i R.R. umieszczono w pomieszczeniu technicznym . Pozostałe zainstalowano na zapleczach , szatniach i miejscach niewidocznych dla zwiedzających. Całość prac wykonać zgodnie z projektem technicznym , a pozostałości po istniejących rozdzielniach zamurować używając materiałów tradycyjnych odtwarzających istniejącą strukturę ścian. 2.Piony i główne ciągi prądowe Do zasilania poszczególnych rozdzielni należy wykorzystać: dla ciągów poziomych - pomieszczenia dolnej piwnicy kanał kablowy w posadzce skrzydła wschodniego . Przejścia przez ściany i stropy wykonać w miejscach istniejących bruzd instalacji elektrycznej . 3.Trasy ułożenia przewodów i sieci technicznych Poszczególne obwody instalacji elektrycznej należy układać po trasie istniejących przewodów z wykorzystaniem zabudowanych rur instalacyjnych i bruzd po zdemontowanych przewodach Do żyrandoli wykorzystać istniejące rurki instalacyjne. W pomieszczeniach dla , których zaprojektowano wymianę podłóg , przewody układać w rurach osłonowych . 4.Instalacja połączeń wyrównawczych i uziemienia W kanale kablowym skrzydła wschodniego ułożyć płaskownik stalowy ocynkowany o wymiarach 30x4 mm . Wykonać szyny główne połączeń wyrównawczych w pomieszczeniach rozdzielni głównej i rozdzielni C.O W pomieszczeniach kuchennych , sanitarnych , miejscowych węzłach wod.-kan. i C.O. wykonać miejscowe szyny połączeń wyrównawczych do których przyłączyć przewodzące elementy sieci i instalacji obcych. 6. Ochrona przeciwporażeniowa. Ochroną podstawową jest izolacja przewodów i rozdzielni oraz osprzętu elektrycznego. Jako ochronę dodatkową od porażeń prądem instalacji niskiego napięcia zastosować samoczynne wyłączenie zasilania . Ze względu na ważność w/w przewodów , należy zwrócić szczególną uwagę na staranność połączeń wzdłuż całej trasy prowadzenia przewodów. Sieci wewnętrzne 1.Instalacja wodociągowa Instalacja będzie zaopatrywać w wodę poza przyborami sanitarnymi części socjalnych restauracyjnych i sanitarnych , Hydranty D50 usytuowane w dostępnych miejscach w holu pałacu każdego piętra . Piony instalacji hydrantowej zasilane będą oddzielnie poza częścią wodomierzową instalacji wodnej obiektu . Instalacja wodna ma za zadanie pokryć zapotrzebowanie w wodę wszystkie nowopowstałe funkcje obiektu z zachowaniem niezbędnych parametrów. Roboty wykonać : - z rur stalowych oc. łączonych na kształtki gwintowane dla zasilania hydrantów - z rur i kształtek miedzianych dla wody zimnej i CWU Przewody wodociągowe układać zgodnie z wymaganiami określonymi w Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych cz.II - Instalacje sanitarne i przemysłowe. 2.Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna Projektuje się nowe piony kanalizacyjne , które sytuuje się w miarę możliwości korzystając z istniejących bruzd i przejść . Ścieki z pionów głównych zebrane zostaną w piwnicy budynku i odprowadzone do sieci kanalizacji zewnętrznej. Wykonanie kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur PVC ułożonych na ścianach budynku i w bruzdach o średnicy 50 i 110 mm . Została dobrana odpowiednia armatura i elementy urządzeń sanitarnych jak umywalki , pisuary , miski ustępowe , zlewozmywaki , kabiny natryskowe i wanny. 3.Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja zaprojektowana jest w sposób umożliwiający opomiarowanie każdej z sekcji użytkowej obiektu wraz z możliwością odrębnego nią sterowania. Projektuje się miedziane przewody rozdzielcze instalacji co łączone przez lutowanie lutem miękkim . w miejscach gdzie wykonywana będzie nowa posadzka projektuje się instalacje z rur PP w osłonie ułożone w posadzce zasilanych z rozdzielaczy lokalnych. 4.Węzły cieplne Instalacja centralnego ogrzewania , grzewczo wentylacyjna i wody ciepłej zasilana będzie z istniejących węzłów cieplnych. Jeden z węzłów zostanie przeniesiony do wygospodarowanego w tym celu pomieszczenia w obecnym magazynie opału. 5.Instalacja grzewczo wentylacyjna Zakresem niniejszego opracowania będzie wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna takich pomieszczeń jak: - pomieszczenia kuchni i restauracji - sala konferencyjna - WC , łazienki ,pomieszczenia socjalne personelu i inne System wentylacji zaprojektowano w oparciu o trzy centrale grzewczo wentylacyjne usytuowane w wydzielonych miejscach budynku wykorzystując jego istniejącą architekturę i konstrukcji. 2.1.Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego nadzoru w szczególności obejmuje: Zakres prac w szczególności obejmuje: prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - elektrycznej w zakresie sieci , instalacji niskoprądowych i urządzeń elektrycznych w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane / tj. Dz. U. 2006r, Nr 156, poz. 1118/ oraz posiadających kwalifikacje , o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych/ Dz. U. Nr 150, poz. 1579/ , potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. Planowana wartość szacunkowa inwestycji / robót sanitarnych i elektrycznych/ objętej nadzorem inwestorskim wyniesie ogółem około - 2545189 złotych netto w tym: - branża sanitarna - 1627711 zł, - branża elektryczna - 917478 zł. 2.2. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie w szczególności obejmował: - zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, - weryfikację dokumentacji powykonawczej, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego oraz przygotować i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych, - udział w przeglądach wynikających z zakresu rękojmi i gwarancji na wezwanie Zamawiającego , - udział w naradach koordynacyjnych budowy. -Koordynatora czynności inspektorów nadzoru branży sanitarnej i elektrycznej pełnić będzie osoba pełniąca nadzór w branży konstrukcyjno-budowlanej. 2.3 Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone do wykonania w całości lub w części podwykonawcom. 2.4 Zaleca się aby wykonawca zapoznał się z zakresem planowanych przez Zamawiającego robót budowlanych , a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferta oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 2.5. Walutą niniejszego przetargu jest : PLN 2.6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany : - przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturowej, Działanie 5.1 Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej - z dochodów własnych Gminy UWAGA! W związku z tym, że przedmiot zamówienia ma być dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 , Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie pozyskania dofinansowania, postępowanie przetargowe będzie unieważnione a Wykonawcom nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46731.34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 Priorytet V Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Inwestycyjno Usługowe Budownictwa LEADER Ludwik Zweifler, Zenon Pisarski, 68-200 Żary ul. Osadników Wojskowych 40/7, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46731.34 tj. 2,24%
- Oferta z najniższą ceną: 46731.34 tj. 2,24% oferta z najwyższą ceną: 46731.34
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1077F w zakresie budowy nowych izbic wraz z odbudową drogi dojazdowej do mostu
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Żagańskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Część 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Część 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Badowo-Dańki ul. Mszczonowska dz. ew. 74
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ WJAZDU OD STRONY ULICY KALISKIEGO I BUDOWĘ NOWEGO WJAZDU OD STRONY ULICY RADIOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.