To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Warszawa: Usługa wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support.
Numer ogłoszenia: 157835 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90345 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 847 818, 261 847 735, faks 261 847 145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dostawa usługi wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support: 1. Wykonywanie usług przez specjalistów (pracowników) producenta oprogramowania. 2. Rozwiązywanie awarii 24x7x365 bezpośrednio przez pracowników producenta oprogramowania: a. godziny działań reaktywnych (wsparcie techniczne) rozwiązywanie problemów w języku polskim, zgłoszonych telefonicznie lub mailowo. Usługa ta musi być dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wymagany czas reakcji: a. 1 godzina dla problemów krytycznych, które powodują całkowity brak bądź drastyczne obniżenie jakości działania kluczowych usług, liczona od czasu dokonania zgłoszenia; b. 4 godziny dla pozostałych problemów, liczone od czasu dokonania zgłoszenia; 3. Godziny działań proaktywnych (wsparcie techniczne) w szczególności: a. zapobieganie występowaniu awarii; b. wykonywanie przeglądów i audytów, na bazie rekomendacji grup produktowych; c. przygotowywanie standardów eksploatacyjnych; 4. Dostarczanie Harmonogramu Prac (w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy) dotyczącego zamawianych Usług wsparcia zawierającego liczby godzin, poszczególnego typu specjalistów Producenta wraz z godzinami pracy i terminami ich realizacji. 5. Dostępu do laboratoriów i specjalistów producenta pozwalających na: a. możliwość testowania specyficznych scenariuszy rozwiązań klienta w laboratorium producenta, b. możliwość szybkiego rozwiązywania problemów w ramach wsparcia projektów wdrożeniowych, poprzez przygotowanie dedykowanych projektów oraz poprawek w kodzie (tzw. HOT FIXy). 6. W przypadku problemów technicznych, możliwość dokonywania poprawek w kodzie źródłowym oferowanego oprogramowania. 7. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu dostęp do zbiorczych, comiesięcznych raportów zawierających listę wszystkich poprawek do oferowanych produktów. 8. Dostępu do bazy wiedzy produktów: a. dostęp do bazy wiedzy Producenta oraz do zastrzeżonych prawami autorskimi bibliotek architektury referencyjnej i najlepszych praktyk w obszarze wdrożenia i eksploatacji produktów Producenta. b. dostęp do historii wszystkich incydentów (awarii) dotyczących produktów Producenta i rozwiązań, zgłoszonych przez klientów Producenta na całym świecie. 9. Zapewnienie informacji o nowych wersjach i funkcjonalnościach produktów przed oficjalnym upublicznieniem: a. informacja o datach dostępności i datach planowanego zakończenia wsparcia, b. możliwości otrzymania wersji przedprodukcyjnych w tym wersji Beta do testów, oraz uczestnictwo w programach Technology Adoption Program (TAP) po przejściu procesu kwalifikacyjnego) 10. Możliwość zgłaszania wymagań do grup produktowych Producenta...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland S.A., Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 318665,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 407000,00
Oferta z najniższą ceną: 407000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 407000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Przedłużenie prawa do subskrypcji wraz ze wsparciem dla systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi oraz dostawa licencji MDM - 3.2025.ZAM
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
- Zakup licencji Microsoft wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad systemem HIS Eskulap
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.