Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Jarosław: Instalacja Monitoringu Wizyjnego TV w Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich
Numer ogłoszenia: 157836 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich , Rynek 4, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 621 54 37, faks 0-16 621 54 37.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja Monitoringu Wizyjnego TV w Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do monitoringu wizyjnego, spełniającego wymagania określone Polską Normą PN - EN 50132-7 dla systemu dozoru CCTV wraz z instalacją i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego TV w Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich. Wartość szacunkowa zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) dostawę zestawu do monitoringu wizyjnego składającego się z kamer zewnętrznych, kamer wewnętrznych, rejestratorów, monitorów, zasilaczy, okablowania itp.; 2) przygotowanie podłoża pod trasy kablowe, okablowanie, naprawienie powstałych w wyniku prac instalacyjnych ubytków w powłokach ścian (uzupełnienie tynków szpachlą, malowanie farbą mineralną ACL 54 KEIM Farby Mineralne Sp. z o. o. ECL 35 Trasa 1060 2/5) w sposób przywracający ich stan pierwotny; 3) montaż, zaprogramowanie, przetestowanie i uruchomienie dostarczonego zestawu (urządzeń) w siedzibie Zamawiającego; 4) szkolenie w pełnym zakresie dwóch pracowników Zamawiającego wyznaczonych jako administratorów dostarczonego zestawu do monitoringu wizyjnego. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia określa Dokumentacja Techniczna Systemu, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w związku z art. 47 ust. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze, b) ukończyli specjalistyczny kurs z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowany przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, o którym mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej dwa zamówienia na dostawę zestawu do monitoringu wizyjnego wraz z ich instalacją i uruchomieniem systemu dozoru CCTV w obiektach zabytkowych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 125 000 PLN każde, b) dysponują dokumentami potwierdzającymi, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w związku z art. 47 ust. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze; 4) aktualnego zaświadczenia o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, o którym mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 SIWZ (za dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważane będą dostawy zestawów do monitoringu wizyjnego wraz z ich instalacją i uruchomieniem systemu dozoru CCTV w obiektach zabytkowych) ; 8) dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich
ul. Rynek 4
37 - 500 Jarosław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich ul. Rynek 4 (II piętro - sekretariat) 37 - 500 Jarosław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika przy drodze powiatowej Nr 1714R Korzenica - Miękisz Nowy - Tuchla w m. Miękisz Nowy
- Usuwanie i przechowywanie pojazdów w trybie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających w trybie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych 2024/25.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i budowę na obrysie istniejącej wiaty magazynowej na salę rekreacyjno - kulturalną dla pacjentów SP ZOZ Jarosław
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów oraz drogi Nr 1784R Dobkowice - Tapin w m. Dobkowice
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV, SSWiN oraz SSP w wybranych obszarach Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Warszawie-część II
- Wykonanie monitoringu punktów składowania odpadów komunalnych w Kaliszu w podziale na 2 części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Zakup telebimu na stadion im. A. Smoczyka
- "Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV na kampusie Politechniki Lubelskiej"
- Dostawa elementów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Kamery telewizyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.