Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Miłków: Dostawa specjalistycznego urządzenia do separacji nasion w ramach realizacji projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski(FlorNaturLBG)
Numer ogłoszenia: 157841 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca , Miłków 300, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7131048, 7131434, faks 075 7131754.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LEŚNICTWO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego urządzenia do separacji nasion w ramach realizacji projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski(FlorNaturLBG).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa specjalistycznego urządzenia oddzielającego nasiona puste od pełnych przy pomocy regulowanego ciśnienia powietrza, przeznaczonego do małych elementów materiału siewnego, a także dla celów laboratoryjnych-1 sztuka. 1.Minimalna średnica nasion odseparowywanych przez maszynę: 0,30 mm; 2.Wbudowana komora o pionowym układzie ruchu powietrza z kanałem wibracyjnym znajdującym się w komorze próżniowej zapewniającej jak najmniejsze zakłócenia procesu; 3.Komora oraz kanał wibracyjny wykonane ze stali nierdzewnej; 4.Urządzenie wyposażone w cyfrowy wyświetlacz LCD; 5.Elektronicznie regulowana prędkość przepływu powietrza; 6.Elektronicznie regulowany podajnik; 7.Pokrywa szklana - umożliwiająca podgląd procesu; 8.Osobne pojemniki na nasiona pełne i odpad;Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie objęte przedmiotem niniejszego postępowania: a.było fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie było przedmiotem praw osób trzecich, b.spełniało wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, c.posiadało odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, d.posiadało deklarację zgodności CE na oferowany model. 2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a.udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowane urządzenie, objęte przedmiotem zamówienia, b.zapewnił serwis pogwarancyjny, c.dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, d.zainstalował i uruchomił przedmiot zamówienia oraz przeszkolił pracowników Zamawiającego w zakresie ogólnych zasad działania i obsługi przedmiotu zamówienia. e.dostarczył, w momencie dostawy i odbioru urządzeń w siedzibie Zamawiającego, Instrukcję obsługi oryginalną oraz tłumaczoną na język polski. 3)Wymagane jest, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej, przedstawił w swojej ofercie OPIS, tj. informację o oferowanym sprzęcie z podaniem producenta, modelu, oznaczeń wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 4)Wymagania stawiane Wykonawcom odnośnie przedmiotu zamówienia: a.Wykonawca odpowiedzialny będzie za terminowe wykonanie zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie gwarancji; b.Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 5)Ustalenia dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 6)Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do reklamacji i gwarancji, zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.61.30.00 - Maszyny do czyszczenia, sortowania lub klasyfikowania nasion, ziarna lub warzyw suszonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca musi wykazać, poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy polegające na dostawie urządzeń laboratoryjnych, nie mniej niż 40 000,00 zł brutto każda, lub nie mniej niż 120 000,00 zł. brutto sumaryczna wartość trzech wykazanych dostaw;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58-535 Miłków 300, pokój nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58-535 Miłków 300, pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizację przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający współfinansuje ze środków V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, w ramach projektu Ochrona ex situ zagrożonych i chronionych roślin, dziko rosnących w zachodniej części Polski.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.