Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Kartuzy: Obsługa geodezyjna Gminy Kartuzy w II półroczu 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 157888 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, fax 058 6810973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Kartuzy w II półroczu 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie prac geodezyjnych wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjno- prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości, w szczególności: 1) rozgraniczeń, 2) podziału bez rozgraniczeń, 3) wznowień znaków granicznych, 4) pomiarów powykonawczych obiektu, 5) wytyczeń punktów, 6) map do celów projektowych - działki do 0,5 ha oraz pow. 0,5 ha, 7) aktualizacji map do celów projektowych, 8) założeń nowych map zasadniczych, Szczegółowy zakres i warunki realizacji określono w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.32.00 - Usługi opomiarowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni n/w warunki: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, prace geodezyjne - w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne - o łącznej wartości min. 70 tysięcy zł. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, prace geodezyjne o wartości wymaganej przez Zamawiającego. 2) Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie, odpowiednio: a) co najmniej dwie osoby - posiadające uprawnienia w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) co najmniej jedna osoba - posiadające uprawnienia w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia i doświadczenie zawodowe, w ilościach wymaganych przez Zamawiającego. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia min. na kwotę 100.000 zł. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. na kwotę i z tytułu wymaganego przez Zamawiającego. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zamawiający informuje, że przy ocenie spełnienia warunków mają zastosowanie następujące zasady: 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia. 2) W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs (tabela A) Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) Przy ocenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dopuszcza się, aby posługiwać się różnymi uprawnieniami jednej osoby. 4) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 PZP. 5) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków odbędzie się na podstawie, odpowiednio: 1. Odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o usługach wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez wskazane w oświadczeniu osoby (świadectwa uprawnień zawodowych). 3. Odnośnie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Odnośnie nie podlegania wykluczeniu z postępowania - na podstawie: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 203 (II p.). opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - 15 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:00, miejsce: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 100 (I p.)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1925 G w miejscowości Kiełpino
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Kartuzy.
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie załączników graficznych do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w łącznej ilości 2 km
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Ochrona różnorodności biologicznej w Subregionie Brzeskim
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.