To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-04
Łódź: ZP/103/2015
NA
Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz
bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach
komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 1578 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172605 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty, ul. Wielkopolska 53, 91-024 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót elektrycznych w zakresie usuwania awarii, bieżących napraw i konserwacji w nieruchomościach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego. 2.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości III, Rejon Obsługi Nieruchomości V . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 12, 13 i14 do SIWZ. Część nr 2 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 15 i 16 do SIWZ. Część nr 3 Roboty i konserwacje ogólnobudowlane świadczone w budynkach i lokalach stanowiących zasoby Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 17, 18 do SIWZ. 2.2 Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 2.3 Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ, oraz inne roboty nie wymienione w formularzu cenowym związane z przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy 3.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 3.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym). 3.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 3.2. Realizacja zgłoszeń: 3.2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu oraz adres e-mail i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 3.2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanowiące zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 3 dni - sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) pozostałe - w terminie dni 3.3. Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiać będą właściwi miejscowo administratorzy nieruchomości (MAN). Zlecenia muszą być zatwierdzone przez koordynatora do kwoty netto - 2 000 zł., powyżej kwoty 2 000 zł netto zlecenia muszą być jeszcze zatwierdzone przez pracownika nadzoru Zamawiającego, Administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. 3.4.Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minim.12 m-cy, 5. stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 7. odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. zachowania praw osób trzecich; 9. sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - raz w miesiącu, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Do prac zleconych nie ujętych w cenniku ryczałtowym a) koszt robocizny będzie kalkulowany w następujący sposób: ilość roboczogodzin (R) wynikająca z katalogów KNR zostanie pomnożona przez cenę wynikającą z umowy, do tak wyliczonej kwoty robocizny bezpośredniej zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. b) Koszt materiałów będzie kalkulowany w następujący sposób: nakłady (ilości) materiałów (M)wynikające z katalogów KNR pomnożone zostaną przez najniższe ceny materiałów bez kosztów zakupu (kolumna nr 6) wynikające z tabeli w publikacji kwartalnej wydawnictwa SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonywania robót i pomnożony przez koszt zakupu w wysokości 7%. Materiały nie ujęte w w/w wydawnictwie SEKOCENBUD rozliczane będą na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego rachunków zakupu, do których zostaną doliczone koszty zakupu w wysokości 7%. c) Koszt pracy sprzętu będzie kalkulowany w następujący sposób : Ilość sprzętu (S) wynikająca z KNR pomnożona zostanie przez średnie ceny najmu z publikacji kwartalnej SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wykonania robót. Do tak wyliczonego kosztu bezpośredniego sprzętu zostaną dodane koszty pośrednie a następnie zysk z umowy. Przy pracach szczególnych Wykonawca uzgadnia wcześniej z inwestorem rodzaj jednostki sprzętowej i sposób obliczania nakładów (ilość maszynogodzin) pracy oraz cenę, do tak wyliczonych kosztów bezpośrednich zostanie doliczony koszt pośredni a następnie zysk z umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: RON 1, RON 3, RON 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak, ul. Gubałówka 32, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121586,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85846,49
Oferta z najniższą ceną: 85846,49 / Oferta z najwyższą ceną: 85846,49
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: RON 2, RON 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak, ul. Gubałówka 32, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116059,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82298,09
Oferta z najniższą ceną: 82298,09 / Oferta z najwyższą ceną: 82298,09
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: RON 6, RON 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak, ul. Gubałówka 32, 92-116 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38686,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27555,67
Oferta z najniższą ceną: 27555,67 / Oferta z najwyższą ceną: 27555,67
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki_2
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.