Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Konin: Remont łazienek szkolnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Koninie
Numer ogłoszenia: 157940 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 , ul. Kolska 2, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428252, faks 063 2428252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek szkolnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane stanowiące przedmiot wykonywane będą w pomieszczeniach sanitarnych - WC chłopców i WC dziewcząt, WC personelu znajdujących się na parterze, I i II piętrze w południowej części budynku. Remont łazienek obejmuje wymianę instalacji wod-kan i przyborów sanitarnych, wykonaniu nowych ścianek działowych, tynków i okładzin płytkami. Wymianie podlega także stolarka drzwiowa wewnętrzna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki - określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a)kierownikiem budowy w branży budowlanej, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. b) kierownikiem budowy w branży sanitarnej, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.).W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3.Posiadają doświadczenie w wykonawstwie podobnych robót wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych wielobranżowych o wartości min. 80.000 zł netto każda, W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. 2.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej. -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 3.Aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierowników wyszczególnionych branż W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, , minimum 2 robót budowlanych wielobranżowych o wartości min. 80.000 zł netto każda, + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz . 7.Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 55,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul.Kolska 2, pok. nr sekretariat lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 10.06.2009r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 , Konin ul.Kolska 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina"
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Prace budowlano instalacyjne na terenie Katedry Fizjologii Człowieka w budynku przy ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.