To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-19
Olsztyn: Świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali
Numer ogłoszenia: 157979 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181716 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 537 21 00, faks 89 527 04 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych i wynajmu sali. Usługa świadczona będzie dla 9 Zespołów Lokalnej Współpracy biorących udział w opracowywaniu Planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w ramach projektu pt. Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski. Każde zadanie opisane poniżej stanowi odrębną część postępowania. 1. Zadanie nr 1 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy koło Pasłęka PLH280031. Miejsce warsztatów teren gminy Pasłęk. 2.Zadanie nr 2 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy na pojezierzu Ełckim PLH280041. Miejsce warsztatów teren gminy Ełk. 3.Zadanie nr 3 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Jezioro Wukśniki PLH280041. Miejsce warsztatów teren gminy Miłakowo. 4.Zadanie nr 4 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Kaszuny PLH280040. Miejsce warsztatów teren gminy Lidzbark Warmiński. 5.Zadanie nr 5 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 Niecka Skaliska PLH280049 oraz Lasy Skaliskie PLB280011. Miejsce warsztatów teren gminy Budry lub Banie Mazurskie, lub gminy Gołdap, lub gminy Pozezdrze. 6.Zadanie nr 6 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Puszcza Piska PLB280008. Miejsce warsztatów teren gminy Biała Piska lub gminy Orzysz, lub gminy Pisz, lub gminy Piecki, lub gminy Ruciane -Nida. 7.Zadanie nr 7 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Borecka PLH280016 oraz Puszcza Borecka PLB280006. Miejsce warsztatów teren gminy Kruklanki lub gminy Banie Mazurskie, lub gminy Pozezdrze, lub gminy Kowale Oleckie. 8.Zadanie nr 8 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Ostoja Poligon Orzysz PLB280014. Miejsce warsztatów teren gminy Biała Piska lub gminy Orzysz, lub gminy Pisz. 9.Zadanie nr 9 Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Kakaju PLH280036. Miejsce warsztatów teren gminy Biskupiec Pomorski lub gminy wiejskiej Nowe Miasto Lubawskie. Zakres usługi na wszystkie części polega na: 1.Zapewnieniu usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku jednodaniowego (spośród czterech dań do wyboru) o charakterze drugiego dania oraz zapewnieniu kawy, herbaty i ciastek podczas jednej lub dwóch przerw kawowych, których liczba będzie określana przez Zamawiającego. 2. Zapewnieniu obsługi kelnerskiej podczas przerw kawowych i obiadu w trakcie świadczenia usługi dla uczestników warsztatów, których liczba będzie ustalana przez Zamawiającego. 3. Wynajęciu sali (z zaciemnieniem) posiadającej wyposażenie w rzutnik multimedialny oraz ekran do projekcji wraz z miejscami do siedzenia i stolikami dla co najmniej 35 osób (w części zamówienia nr 6 dla co najmniej 65 osób, a w części zamówienia nr 7 dla co najmniej 45 osób). Wymaga się możliwości zaciemnienia sali na czas warsztatów. 4.Usługa gastronomiczna obejmuje: 4.1. Zestaw obiadowy: co najmniej cztery dania do wyboru, w tym dwa dania wegetariańskie i dwa dania mięsne (min. 150 g na osobę), dodatki do wyboru (2 rodzaje - np. ryż zwykły lub curry, ziemniaki gotowane lub ziemniaki opiekane w ziołach, kopytka lub kluski śląskie; zamiennie w zależności od serwowanych dań) (min. 200 g na osobę), co najmniej trzy rodzaje sałatek do wyboru (min. 200 g na osobę), napoje(min. 0,5 l na osobę): soki 100% w małych butelkach nie większych niż 0,3 l lub w dzbankach o pojemności nie mniejszej niż 1 litr. (co najmniej trzy rodzaje smaków do wyboru), woda mineralna gazowana i niegazowana w małych butelkach (0,5 l), herbata (co najmniej trzy rodzaje do wyboru), kawa z ekspresu, mleko serwowane w szklanych lub ceramicznych dzbankach o pojemności nie większej niż 0,3 l. 4.2. Zestaw kawowy do wyboru (min. 0,5 l na osobę): soki (100%) w małych butelkach (nie większych niż 0,3 l) - co najmniej 3 rodzaje smaków do wyboru, woda mineralna gazowana i niegazowana w małych butelkach (0,5 l), herbata - co najmniej 3 rodzaje do wyboru, kawa z ekspresu, mleko serwowane w szklanych lub ceramicznych dzbankach o pojemności nie większej niż 0,3 l, cytryna lub sok cytrynowy w opakowaniach jednorazowych, świeże owoce (taca pokrojonych i gotowych do spożycia owoców, min. 100 g na osobę), świeże wyroby cukiernicze (min. 100 g na osobę) lub małe kanapki (kanapki koktajlowe) w liczbie co najmniej po 6 sztuk na osobę (Zamawiający wskaże ile zamawia zestawów zawierających kanapki oraz ile zestawów zawierających wyroby cukiernicze). Składniki zestawu kawowego powinny być dostępne dla wszystkich uczestników podczas całego spotkania. Orientacyjny czas trwania spotkań - w godz. 8 - 17. 5.Produkty użyte do przygotowania wskazanych wyżej posiłków muszą być świeże oraz w I gatunku. Niedopuszczalne jest na przykład zaoferowanie gotowych dań mrożonych czy dań z tzw. Fast Food. 6. Szczegółowe menu i godziny serwowania posiłków (przerw kawowych i obiadu) będą uzgadniane przez Zamawiającego z Wykonawcą przed wykonaniem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, lata 2007-2013, Priorytet V, Działanie 5.3.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Murawy na pojezierzu Ełckim PLH280041. Miejsce warsztatów teren gminy Ełk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RB Events, 87-900 Lubraniec, 87-900 Kolonia Łódź 32, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3425,00
Oferta z najniższą ceną: 3425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3425,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Warsztaty Zespołu Loklanej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Kaszuny PLH280040. Miejsce warsztatów teren gminy Lidzbark Warmiński
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " MAGOR" Janusz Górecki
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MAGOR Janusz Górecki, ul. Olsztyńska 4, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1873,00
Oferta z najniższą ceną: 1873,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1873,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Warsztaty Zespołu Lokalnej Współpracy uczestniczącego w pracach nad Planem zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 Niecka Skaliska PLH280049 oraz Lasy Skaliskie PLB280011. Miejsce warsztatów teren gminy Budry lub Banie Mazurskie, lub gminy Gołdap, lub gminy Pozezdrze.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RB Events , Kolonia Łódź 32, 87-900 Kolonia Łódź 32, 87-900 Lubraniec, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3575,00
Oferta z najniższą ceną: 3575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3575,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Usługa żywienia pacjentów w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu
- Sukcesywna dostawa posiłków regeneracyjnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka Kraina Smyka oraz Filii Gminnego Żłobka Kraina Smyka - Długa Szlachecka
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.