Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-07-21
Lublin: Dostawa mebli gabinetowych, biurowych, siedzisk modu³owych i wyposa¿enia dodatkowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-69/14
Numer og³oszenia: 157985 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Rac³awickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli gabinetowych, biurowych, siedzisk modu³owych i wyposa¿enia dodatkowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-69/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gabinetowych, biurowych, siedzisk modu³owych i wyposa¿enia dodatkowego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej tak¿e przedmiotem zamówienia/meblami) w ilo¶ci i konfiguracji okre¶lonej w SIWZ w Formularzu cenowym. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania zawarte w Formularzu cenowym. 3. Zamawiaj±cy wymaga zagwarantowania przez Wykonawcê na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesiêcznej gwarancji licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru. 4. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39100000-3 - Meble 39130000-2 - Meble biurowe 39516100-3 - Meble tapicerowane 39112000-0 - Krzes³a Rozwi±zania równowa¿ne: 5. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zosta³y normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. 6. Wykonawca, który powo³a siê na rozwi±zanie równowa¿ne, obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 7. Za rozwi±zanie równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna te, którego standardy, cechy jako¶ciowe, parametry techniczne i u¿ytkowe s± identyczne lub nie gorsze od wskazanych w SIWZ (Formularz cenowy) oraz które spe³niaj± wszystkie wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w SIWZ (Formularz cenowy). 8. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego zwi±zanych ze stwierdzeniem równowa¿no¶ci z³o¿onej oferty wszelkie obowi±zki zwi±zane z potwierdzeniem równowa¿no¶ci spoczywaj± na Wykonawcy. 9. Ewentualne wskazanie przez Zamawiaj±cego nazwy, producenta maj± na celu okre¶lenie klasy mebli bêd±cych przedmiotem zamówienia i s³u¿± ustaleniu standardu, nie wskazuj± natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.11.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w punkcie III.3.2) zostan± ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz o¶wiadczenia, ¿e spe³niaj± warunki udzia³u o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wyka¿± siê nale¿ytym wykonaniem co najmniej jednej g³ównej dostawy mebli biurowych o warto¶ci brutto minimum 50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto) w okresie 3 ostatnich lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Przez warto¶æ dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ dostarczonych mebli w ramach jednej umowy. Przez jedn± dostawê Zamawiaj±cy rozumie sumê dostaw w ramach jednej umowy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O¶wiadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby oferowane meble odpowiada³y wymaganiom opisanym w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane meble odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w pkt. 1, w ofercie nale¿y z³o¿yæ: katalog producenta lub opis techniczny wraz z rysunkiem pogl±dowym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje siê odpowiednio. 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub te podmioty. 6. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, to zobowi±zany jest równie¿ przed³o¿yæ pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) braku pe³nej gotowo¶ci pomieszczeñ przeznaczanych do monta¿u przedmiotu umowy; b) konieczno¶ci zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty Wykonawcy; c) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty, na podstawie których by³ dokonany wybór Wykonawcy; d) wprowadzenia nowej technologii produktu objêtego przedmiotow± umow±, wówczas Zamawiaj±cy dopuszcza jego zast±pienie jedynie produktem równowa¿nym lub o wy¿szych parametrach jako¶ciowych, o cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie; e) wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczno¶ci pozwalaj±cych na obni¿enie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca mo¿e j± odpowiednio obni¿yæ; f) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; g) zmiany stawki podatku VAT. Warto¶æ umowy brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obni¿enia stawki podatku od towarów i us³ug lub powiêkszeniu w przypadku podwy¿szeniu stawki podatku od towarów i us³ug; h) konieczno¶ci zmiany osób wskazanych w umowie, jako uprawnionych przedstawicieli stron do jej realizacji; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy bêd±cego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; j) zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych itp.), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; k) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia; l) dopuszczalne bêd± inne zmiany umowy, o ile nie bêd± one istotne w stosunku do tre¶ci oferty; 2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu Marlena ¯ytkowska tel. (81)5288870, fax. (81)5288927; e-mail:m.zytkowska@umlub.pl.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Rac³awickie 1, 20-059 Lublin, pokój nr 8..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzêtu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego w Lublinie
- Zakup wraz z monta¿em i instalacj± aparatury i sprzêtu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe na okres 3 lat w wersji PROTECT Advanced dla 1250 stanowisk
- Dostawa wyposa¿enia dla Lubelskiego Oddzia³u Okrêgowego Polskiego Czerwonego Krzy¿a
- Us³uga kompleksowego sprz±tania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzañskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiaj±cego wraz z posypywaniem powierzchni ¶rodkami uszorstniaj±cymi i sol± oraz usuwaniem sopli i nawisów ¶nie¿nych z dachów obiektów we w³adaniu Zamawiaj±cego.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oraz monta¿ mebli do pomieszczeñ magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli wraz z ich monta¿em w pokojach na budynku F O¶rodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Zakup mebli biurowych i tapicerowanych dla Domów Studenckich Politechniki Krakowskiej przy ul. Skar¿yñskiego 5-9 w Krakowie.
- Zakup doposa¿enie do pracowni zawodowych, jêzykowych i pracowni egzaminacyjnej Zespo³u Szkó³ w G³uchowie, w ramach projektu pn. "Uczeñ - pracownik - przedsiêbiorca - III Edycja"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (k±cik wyciszeñ) dla szkó³ podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykszta³cenie.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU"
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.