Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Ząbki: Budowa drogi w ul. I Brygady i ul. Sosnkowskiego w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 157987 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, fax 022 7816813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w ul. I Brygady i ul. Sosnkowskiego w Ząbkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa drogi o nawierzchni (warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm), - budowa zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego, - budowa chodników z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego, - budowa odwodnienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 6. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 8 SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 pkt 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiące Zał. Nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: 2.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu realizacji, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których były one realizowane (min. 3 roboty budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia - budowa dróg, o wartości co najmniej 300.000,00 zł każda). Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie (przedmiotowe dokumenty winne być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotów, które je wystawiły), 2.2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności i stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w odpowiedniej specjalności - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w w zakresie budowy dróg i w zakresie budowy odwodnienia. Do wykazu należy załączyć odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wzór Umowy stanowiący Zał. Nr 5 wraz z akceptacją przez Wykonawcę zawartych w nim postanowień. 5. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierz podwykonawcy. 6. W przypadku składania oferty wspólnej należy dołączyć: a. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b. dokumenty wymienione w pkt. 1.2 i 1.4. dla każdego partnera z osobna; c. pozostałe dokumenty składane są wspólnie; d. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 7. W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm). 8. W przypadku gdy oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, Referatu Rozwoju Gospodarczego. ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.