Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Zamość: Dostawa materiałów do budowy chodnika i dwóch zatok autobusowych w miejscowości Aleksandrów Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski na odcinku o długości 0,754 km
Numer ogłoszenia: 157990 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Promienna 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6386639, faks 84 6386639.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy chodnika i dwóch zatok autobusowych w miejscowości Aleksandrów Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski na odcinku o długości 0,754 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów przeznaczonych do budowy chodnika i dwóch zatok autobusowych w miejscowości Aleksandrów Pierwszy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski na odcinku o długości 0,754 km w ramach porozumienia - umowa zawarta przez Zarząd Województwa Lubelskiego z samorządem gminy Aleksandrów 2. Ilość i asortyment materiałów przeznaczonych do budowy chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 853 przedstawia się jak niżej : - dostawa materiałów budowlanych w ramach umowy nr 2/RZ-r/14 z dnia 17 kwietnia 2014r. przeznaczonych do budowy chodnika i dwóch zatok autobusowych w miejscowości Aleksandrów Pierwszy przy drodze woj. nr 853 od km 14+096,2 do km 14+128,22 i od km 14+294,00 do km 15+016,20 1) Bariera U-12 wygrodzeniowa typ Olsztyński 36 mb ( z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo z kompletem śrub ) - 1kpl. 2) Beton zwykły C16 ( B-20 ) konsystencja wilgotna , dostawa pojazdem samowyładowczym , zamawiana z jednodniowym wyprzedzeniem - 49 m3 3) Beton zwykły C20/25 (B-25) dostawa pojazdem ( gruszka ) - dwie dostawy z jednodniowym wyprzedzeniem - 11,5 m3 4) Bloczki betonowe 38x24x12 - 360 szt. 5) Cement portlandzki zwykły z dod. CEM II 32,5 work. - 24,5 t 6) Cement portlandzki b. dod. CEM I 32,5 work. - 25,6 t 7) Kostka brukowa 6 cm Behaton szara - 1253 m2 8) Kostka brukowa 8 cm Behaton kolor grafit - 214 m2 9) Kostka brukowa 8 cm Behaton kolor bordo - 225 m2 10) Krawężnik betonowy prostokątny szary ścięty 100x30x20 cm - 356 m2 11) Obrzeża betonowe szare 20x6 cm - 1023 m 12) Obrzeża betonowe szare 30x8 cm - 222 m 13) Rozpuszczalnik do mas chemoutwardzalnych - 6,4 dm3 14) Mikrokulki odblaskowe - 9,9 kg 15) Masa chemoutwardzalna typu Biladur ( lub równoważna ) - 84,9 kg 16) Mieszanka mineralno-asfaltowa do układania na zimno w workach foliowych - 1,23 t 17) Roztwór asfaltowy do gruntowania i izolacji typu Abizol R ( lub równoważny ) - 230 kg 18) Roztwór asfaltowy do gruntowania i izolacji typu Abizol P ( lub równoważny ) - 100 kg 19) Pokrywa nastudzienna żelbetowa fi 92/50/15 cm ( beton min. C20/25) - 7 szt. 20) Pierścień dystansowy żelbetowy prefabrykowany fi 92/68/25 cm ( beton min. C20/25) - 7 szt. 21) Pierścień odciążający żelbetowy prefabrykowany fi 112/68/15 cm ( beton min. C20/25) - 7 szt. 22) Płyta ażurowa betonowa o wym. 60x40x10 cm - 340 szt. 23) Pokrywa nastudzienna żelbetowa fi 164/60 - 4 szt. 24) Prefabrykaty ściekowe korytkowe 60x50x15 cm - 11 szt. 25) Rura żelbetowa do przepustu fi 150 cm L=1 m - 6 szt. 26) Rury betonowe typ C ze stopką fi 600 mm - 185 m 27) Rura betonowa studzienna o średnicy 500 mm L=1000 mm - 7 szt. 28) Rura polipropylenowa o podwójnej ściance fi 200 mm SN8kN/m2 - 13 m 29) Rura PVC kielichowa do kanalizacji zew. fi 315/9,2 mm - 30 m 30) Rury przepustowe z HDPE dwudzielne fi 110 - 10 m 31) Pręty żebrowane fi 12 - 170,5 kg 32) Słupki z rur stalowych ocynkowanych fi 50 , L= 3,7 m - 4 szt. 33) Tablice znaków drogowych pionowych - D6 - 4 szt. 34) Tablice znaków drogowych pionowych - - 4 szt. 35) Właz żeliwny ciężki fi 600 mm C250 - 4 szt. 36) Wpust uliczny żeliwny ściekowy typ ciężki 650x450 mm C250 - 7 szt. 37) Żwir do betonów zwykła frakcja 0-31,5 - 86 m3 3. Materiały budowlane należy dostarczyć na plac składowy zlokalizowany w miejscu budowy droga wojewódzka nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski od km 14+096,2 do km 15+016,20 4. Dostarczone wyroby brukowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno - użytkowe oraz spełniać wymogi ustalone w PN - EN 1338 oraz SST na dostawę wyrobów betonowych , a wytrzymałość na ściskanie nie powinna być niższa niż: - kostka brukowa gr. 6cm - 35MPa, - kostka brukowa gr. 8cm -50MPa, - pozostałych wyrobów betonowych ( obrzeża , kręgi )- 20MPa. 5. Żelbetowe i betonowe elementy prefabrykowane do przepustów i kanalizacji powinny być wykonane zgodnie z PN-B-02356[2] - powierzchnie elementów powinny być gładkie bez raków, pęknięć i rys dopuszcza się drobne pory jako pozostałość po pęcherzykach powietrza i wodzie do głębokości 5mm. 6. Do każdej partii materiałów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć deklarację zgodności, atest lub aprobatę techniczną dopuszczającą stosowanie wyrobów brukowych w budownictwie drogowym oraz na życzenie zamawiającego niżej wymienione badania i pomiary dotyczące: - sprawdzenia kształtu, wymiarów, płaskości i pofałdowania, - sprawdzenia aspektów wizualnych (wygląd, tekstura i zabarwienie), - sprawdzania odporności na zamarzanie (rozmarzanie), - sprawdzania odporności na poślizg, - sprawdzenia trwałości na ściskanie, - sprawdzania wytrzymałości na rozciąganie przy rozłupywaniu - sprawdzenia odporności na ścieranie na tarczy Bohmego. 7.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( wzór zał. G ) 8.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) . Wartość zamówienia 169 718,16 zł netto ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o Załącznik - Wykaz wykonanych dostaw . Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedno zamówienie polegające na dostawie betonowych wyrobów brukowych o wartości minimum 50 000,00 zł w jednym zamówieniu i udokumentuje, że dostawa ta wykonana została należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie 2) zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 09:50, miejsce: Zarząd dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl . Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna . Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - Pan Tomasz Rączka 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Pan Zbigniew Chwiejczak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
- Dostawa równiarki drogowej dla GZOK - 2025 r. - nr 2
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.3.2025 Sukcesywna dostawa na rzecz Gminy Grybów wyrobów betonowych, żelbetowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.