eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePromocja Projektu Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach (MCK) - Stworzenie portalu internetowego MCK wraz z jego obsługą, serwisem i administrowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Katowice: Promocja Projektu Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach (MCK) - Stworzenie portalu internetowego MCK wraz z jego obsługą, serwisem i administrowaniem.
Numer ogłoszenia: 157991 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Projektu Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach (MCK) - Stworzenie portalu internetowego MCK wraz z jego obsługą, serwisem i administrowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Promocja projektu Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach (MCK). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do Stworzenia portalu internetowego MCK wraz z jego obsługą, serwisem i administrowaniem w tym w szczególności : 1) utworzenie portalu w trzech wersjach językowych (PL, ENG, DE), w tym: a) dokonanie opracowania strony technicznej, koncepcji nawigacji, platformy funkcjonalnej i graficznej, b) dokonanie kreacji szczegółowych elementów graficznych - zakładki, zdjęcia, symbolika nawigacji, c) dokonanie opracowania merytorycznego zawartości strony umożliwiającego w ciekawy i nowatorski sposób prezentację projektu pn. Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach (MCK) d) dokonanie tłumaczenia strony na ww. wersje językowe, e) przygotowanie narzędzia łatwego redagowania strony i zamieszczania treści na niej, f) osadzenie portalu internetowego na zewnętrznych serwerach, g) hostingowanie i administrowanie leży po stronie Wykonawcy, h) wykupienie domeny wybranej w uzgodnieniu z Zamawiającym (Wykonawca winien zaproponować kilka wariantów nazw domen w trzech wersjach językowych, z których Zamawiający wybierze po jednej dla każdej wersji) i) utworzenie wersji serwisu lub zoptymalizowanie serwisu do przeglądania w urządzeniach mobilnych. j) obsługa hostingowa, administracyjna odbywać się będzie w terminie od uruchomienia portalu do oddania budynku MCK do użytkowania ( tj. do 31.05.2013 r .) 2) Techniczne wymagania wobec serwisu www a) serwis musi być wyposażony w moduł CMS (ang. Content Management System) umożliwiający bieżące zarządzanie informacjami - w szczególności: ustawianie daty publikacji, daty przeniesienia do archiwum, ustawianie atrybutów informacji: przygotowana do publikacji, zatwierdzona do publikacji. b) serwis musi umożliwiać łatwą prezentację plików multimedialnych osadzanych w treści serwisu c) Zaproponowane rozwiązanie musi być oparte o bazę danych, przy czym preferowane będą rozwiązania oparte o bazy danych typu OpenSource. d) serwis musi posiadać archiwum, do którego będą przenoszone nieaktualne informacje. e) serwis musi spełniać wymagania WCAG 1.0 Level Double-A i być dostosowany do obsługi przez osoby niedowidzące z wykorzystaniem przeglądarki Intelligent Web Reader. f) Interfejs użytkownika uprawnionego do administrowania portalem musi zapewniać możliwość łatwej zmiany skórki portalu bez konieczności zmiany struktury bazy danych - musi być wyposażony w narzędzia do tworzenia nowych i edycji istniejących schematów g) struktura strony winna ułatwiać znajdowanie strony w Google. h) Serwis musi zawierać zakładkę dotyczącą informacji o projekcie oraz źródłach finansowania projektu i) Serwis powinien być zoptymalizowany do łatwego przeglądania przy wykorzystaniu słabych połączeń z internetem 3) Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 4) Promocja - Wszystkie materiały powstałe w trakcie realizacji zamówienia winne zawierać informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 zgodnie z zasadami promocji projektów unijnych oraz zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WSL dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Wszystkie materiały powstałe w związku z realizacją zamówienia, muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opcjonalnie: a) hasło programu -Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby, b) podpis w postaci- Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Logotypy powinny być stosowane z zachowaniem zasady proporcjonalności (tj. podobnej wielkości)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6. w wysokości nie większej niż 10% zamówienia podstawowego jeśli termin wykonania Międzynarodowego Centrum Kongresowego będzie dłuższy niż 31.05.2013 r. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających ceny za 1 miesiąc: obsługi, serwisu i administrowania portalu internetowego nie wyższej niż zastosowana w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.25.00 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.96.10.00 - Usługi fotograficzne 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie wymagają posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał a w przypadku usług/dostaw ciągłych lub okresowych wykonuje, tj wykonanie co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem było przygotowanie portalu internetowego lub innych materiałów multimedialnych w 3 wersjach językowych; angielskiej, niemieckiej, oraz polskiej Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru załączonego do siwz 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu określonego w pkcie III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 należy przedstawić j.n. : a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec . 2) Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 11:55, miejsce: Urząd Miasta Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 364.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt -Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI - Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.1 - Wzmacnianie regionalnych ośrodków wzrostu 2. Termin wykonania zamówienia od podpisania umowy do 31.05.2013 r. z zastrzeżeniem, że : a) w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zostanie przedstawiony próbny projekt strony internetowej do zaakceptowania przez Zamawiającego.. b) Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania próbnego projektu przekaże swoje uwagi c) W terminie 7 dni od dnia przekazania uwag Zamawiającego - wykonawca winien przedstawić ostateczny projekt d) w terminie 35 dni od dnia podpisania umowy zostanie wykonane całe zadanie (tj i produkcja strony internetowej). 3.4. Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.