Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Łódź: Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługę pozimowego mechanicznego oczyszczania jezdni - cyklicznego na terenie Miasta Łodzi.
Numer ogłoszenia: 157997 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. , ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, faks 042 6160751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy: przetargu nieograniczonego na usługę pozimowego mechanicznego oczyszczania jezdni - cyklicznego na terenie Miasta Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pozimowego mechanicznego oczyszczania jezdni - cyklicznego na terenie Miasta Łodzi obejmujące obszary: Zimna Woda - Żabieniec oraz Dąbrowa - Zarzew..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zawartą umową. Każdy Wykonawca musi dysponować minimum dwoma zamiatarkami o następujących parametrach: Zamiatarka winna być zamontowana na podwoziu ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 9,5t. Pojazd, na którym zamontowana jest zamiatarka winien być wyposażony w pomarańczowe światła błyskowe zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Pojazd winien być wyposażony w system kamer do obserwacji obszarów: - z tyłu pojazdu, - obszaru roboczego przy bocznej szczotce talerzowej (zalecane), - obszaru pracy przystawki podczas oczyszczania opasek bezpieczeństwa, jezdni czy wykonywania odcięcia trawnika wraz z monitorem do obserwacji w kabinie operatora. Wymagane jest również doświetlenie obszaru pracy bocznej szczotki talerzowej przy ssawie oraz obszaru przed pojazdem dodatkowymi halogenami. Pojemność kosza na zmiotki nie mniejsza niż 5 m3. Zabudowa zamiatarki na pojeździe ciężarowym winna być napędzana osobnym zespołem mocy (silnik ssący, szczotki talerzowe, szczotka walcowa itp.) o mocy nie mniejszej niż 140 KM. Zabudowa zamiatarki na pojeździe ciężarowym powinna być wyposażona w: przynajmniej jedną boczną szczotkę talerzową wraz z ssawą (zaleca się stosowanie zamiatarek dwu-agregatowych - dwie ssawy po bokach), szczotkę walcową zamontowaną pod podwoziem samochodu ciężarowego, nagarniającą zmiotki pod ssawę, system zraszaczy szczotek talerzowych i szczotki walcowej pod podwoziem, zbiornik na czysta wodę do systemu zraszaczy o pojemności nie mniejszej niż 1200 litrów, dodatkowy wąż ssawny do liści bądź oczyszczania studzienek kanalizacyjnych, umożliwiający zbieranie w odległości nie mniejszej niż 3 m od pojazdu, system filtracji i zagęszczania wchłanianego kurzu, przystawkę zamontowaną na czołownicy i szynie z przodu pojazdu ciężarowego, wyposażoną w ramię sterowane hydraulicznie (w przypadku zamiatarki dwu-agregatowej przesuwane w prawo i lewo) o zasięgu przynajmniej 1,2 m od obrysu pojazdu. W przypadku zamiatarki z jednym agregatem ssącym, szczotka do oczyszczania opasek bezpieczeństwa winna znajdować się po tej samej stronie co ssawa, przystawka powinna mieć możliwość współpracy z następującym osprzętem, który powinien znaleźć się w komplecie: szczotka talerzowa i (zalecana) walcowa do oczyszczania opasek bezpieczeństwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności obejmującą ubezpieczenie kontraktowe o wartości minimum 60 000 zł oraz ubezpieczenie deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 000 zł dla jednej lub wielu szkód przez cały okres obowiązywania umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy: a. zmianę okresu obowiązywania umowy z powodu okoliczności nieznanych stronom w chwili zawarcia umowy, b. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny zmiana nie może spowodować podwyższenia cen wynikających z oferty na podstawie, której był dokonany wybór wykonawcy. c. zmiany ustawowej stawki podatku VAT d. obniżenia cen wykonawcy, zastosowania przez wykonawcę promocji i upustów e. zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 3. Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie do drugiej strony w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o., 91 - 842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź spółka z o.o., 91 - 842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2 w sekretariacie Spółki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu - II etap
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Dostawa urządzeń do biopsji mammotomicznej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- "Przygotowanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczo - promocyjnego Łodzi Akademickiej"
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Dostawa środków czystości do obiektów administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Usługi wywozu odpadów i nieczystości z terenu Ogrodu Zoologicznego
- Usługa odbioru odpadów opakowaniowych ze znormalizowanych kontenerów z USK przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuczna
- Remont pomieszczeń poddasza w budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - PRAWA STRONA-sprawa numer 48/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.