eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MosinaDostawa produktów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2007-09-05

Mosina: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 158016 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SP ZOZ, Ludwikowo k/Poznania, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831, fax 061 8132879.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwikowo.one.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ludwikowo.one.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczna dostawa produktów spożywczych do szpitala w ciągu 1 roku .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 prawa zamówień publicznych. 2. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują wykwalifikowanym i doświadczonym personelem pracowniczym, osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu i wyposażenia oraz bazy magazynowej w asortymencie i ilościach koniecznych do wykonania zamówienia, zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (2004-2006) dostawy podobnej wielkości i zakresie , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. minimalnej wartości przedmiotu zamówienia spełnią warunki płatności: - akceptują terminy płatności faktur do 30 dni od daty jej wystawienia. 6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców - transport na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 24 godzin, licząc od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź faksem, - dostawy odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, - ceny oferowane w postępowaniu przetargowym mogą ulec zmianie w przypadku: zmiany stawki VAT po wcześniejszym powiadomieniu na piśmie zaakceptowanym przez Zamawiającego i wprowadzonych aneksem do umowy nie częściej jednak niż 1 raz na trzy miesiące 6. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 6.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 6.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 6.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli 7.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 7.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 7.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 7.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 7.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7.7 jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów, 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki a.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2 Zaakceptowany wzór umowy a.3 Oraz niżej wymienione dokumenty wymienione w pkt.B. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1Wykaz wykonanych minimum 3 dostaw w podobnym zakresie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokument d.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwikowo.one.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w Dziale Gospodarczym - budynek Administracji Szpitala lub na pisemny wniosek wykonawcy zostanie wysłana pocztą...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica Samodzielny Publiczny ZOZ w Ludwikowie, 62-050 Mosina Pokój nr - Sekretariat Szpitala ( budynek Administracji ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mrożonki pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment J.M. ILOŚĆ 1. Kalafior mrożony kg 920 2. Szpinak kg 680 3. Mieszanka warzywna 7-składnikowa ( luz ) kg 420 4 Bukiet warzyw /5x2/ kg 420 5. Mieszanka kompotowa3 składnikowa ( luz ) kg 1500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rózne artykuły spożywcze pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment J.M ILOŚĆ 1. Chrzan na kwasku cytrynowym a 190 g szt. 230 2. Koncentrat pomidorowy 30% - słoik a 200g szt. 1700 3. Dżem truskawkowy wysokosłodzony słoik a 320 g szt. 470 4. Dżem wiśniowy wysokosłodzony słoik a 320g szt. 440 5. Sok owocowy ( syrop ) butelka a 440g szt. 250 6. Kukurydza konserwowa puszka a 410 g szt. 120 7. Fasola konserwowa słoik a 440 g szt. 640 8. Groszek konserwowy puszka a 400 g szt. 270 9. Margaryna a 250g kg 260 10. Olej a 1 l litr 142 11. Mąka pszenna a 1kg kg 1620 12. Mąka ziemniaczna a 1kg kg 15 13. Kasza manna a 1 kg kg 268 14. Kasza jęczmienna a 1 kg kg 420 15. Ryż a 5 kg kg 505 16. Płatki owsiane a 0,5 kg kg 230 17. Budyń a 40g szt. 280 18. Kisiel a 40 g szt. 1580 19. Cukier waniliowy a 16g szt. 30 20. Cukierki różne luzem kg 55 21. Dropsy owocowe a 47 g szt. 260 22. Lizaki szt. 590 23. Herbatniki be-be a 16g szt. 1265 24. Ciastka różne luzem kg 270 25. Wafelki w czekoladzie typu Grześki a 39g szt. 640 26. Makaron a 500g szt. 1335 27. Majonez dekoracyjny a 700g szt. 100 28. Cynamon a 15g szt. 20 29. Galaretka owocowa szt. 90 30. Herbata expresowa a 100 szt. ( saga ) szt. 20 31. Herbata granulowana a 100 g szt. 930 32. Kawa naturalna mielona a 250 g ( JACOBS KRONUNG ) szt. 10 33. Kawa granulowana a 200 g ( NESCAFE CLASSIC ) szt. 18 34. Kwasek cytrynowy a 20g szt. 770 35. Kakao naturalne a 100 g szt. 210 36. Kawa zbożowa a 0,5 kg kg 285 37. Majeranek a 20 g szt. 190 38. Przyprawa w płynie ( Magi ) a 1 l litr 190 39. Musztarda sarepska a 200 g szt. 850 40. Liść laurowy a 15 g szt. 80 41. Przyprawa czosnkowa a 20g szt. 160 42. Papryka mielona ostra a 20 g szt. 125 43. Pieprz naturalny mielony a 20 g szt. 310 44. Sól a 1 kg kg 1030 45. Ziele angielskie a 20 g szt. 75 46. Żelatyna spożywcza wieprzowa na 2 l wody a 50 g szt. 140 47. Vegeta a 45 g szt. 45 48. Zupa pieczarkowa a 2 kg kg 56 49. Ketchup pikantny słoik a 200 g szt. 140 50. Miód naturalny a 500g szt. 240 51. Ogórki konserwowe a 0,9 l szt. 400 52. Fasola sucha a 5 kg kg 135 53. Groch suchy a 5 kg kg 370 54. Pasztet drobiowy a 130g szt. 1835 Zamawiający zamawia dostawy koncentratu pomidorowego 30%, dżemu wysoko słodzonego od producentów takich jak KOTLIN, PUDLISZKI oraz kakao naturalnego od producentów takich jak GOPLANA, WAWEL (lub równoważne jednak w tym wypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych produktów na potwierdzenie że wybrany produkt rzeczywiście jest równoważny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cukier pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment J.M Ilość 1. Cukier kg 1790.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ryby pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment J M. Ilość 1. Matiasy kg 140 2. Ryba mrożona - filet z maruny kg 965 3. Makrela wędzona kg 332 4. Konserwa rybna w pomidorach a 170 g - śledź - szprot szt szt 422 422.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.