Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Chęciny: Dostawa materiałów i odczynników do Biobanku Świętokrzyskiego.
Numer ogłoszenia: 158031 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , Podzamcze 45, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników do Biobanku Świętokrzyskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do Biobanku Świętokrzyskiego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwadzieścia zadań: Zadanie I. Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec, BD FACSCalibur oraz Phoenix Zadanie II. Dostawa odczynników dedykowanych do instrumentów Sepax i Smart-Max Zadanie III. Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu biochemicznego Accent-200 Zadanie IV. Dostawa podłoży mikrobiologicznych Zadanie V. Dostawa testów biochemicznych Zadanie VI. Dostawa barwników i suplementów mikrobiologicznych Zadanie VII. Dostawa DMSO Zadanie VIII. Dostawa środków dezynfekcyjnych Zadanie IX. Dostawa zestawów do oznaczenia p-ciał anty-HIV Zadanie X. Dostawa zestawów do izolacji DNA Zadanie XI. Dostawa odczynników dedykowanych do fluorymetru Quantus Zadanie XII. Dostawa zestawów do izolacji cfDNA Zadanie XIII. Dostawa probówkostrzykawek Zadanie XIV. Dostawa metalowych raków Zadanie XV. Dostawa materiałów zużywalnych. Zadanie XVI. Dostawa końcówek do pipet i probówek Zadanie XVII. Dostawa materiałów laboratoryjnych Zadanie XVIII. Dostawa odczynników chemicznych Zadanie XIX. Dostawa drenów medycznych Zadanie XX. Dostawa zestawów do ekspresji oraz HRM PCR dedykowanych do Light Cycler 480. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. - do dostarczanych odczynników/materiałów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk oraz certyfikaty kontroli jakości partii produkcyjnej - w przypadku odczynników typu RUO (tylko do badań naukowych) Wykonawca winien załączyć do oferty ulotki, foldery na podstawie których Zamawiający będzie mógł ocenić zgodność z wymaganiami stawianymi w SIWZ. - wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej lub tłumaczone na język polski za wyjątkiem certyfikatów kontroli jakości do danej partii produkcyjnej przy dostawie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.19.25.00-7, 33.69.65.00-0, 33.63.16.00-8, 33.12.41.30-5, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 35.11.34.00-3, 34.92.84.80-6, 44.31.64.00-2, 33.69.81.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, każda o wartości zamówienia brutto nie mniejsza niż: Zadanie I. 30 000 zł Zadanie II. 17 000 zł Zadanie III. 5000 zł Zadanie IV. 2000 zł Zadanie V. 13 000 zł Zadanie VI. 2000 zł Zadanie VII. 15 000 zł Zadanie VIII. 5000 zł Zadanie IX. 5000 zł Zadanie X. 7000 zł Zadanie XI. 4000 zł Zadanie XII. 4000 zł Zadanie XIII. 1800 zł Zadanie XIV. 13 000 zł Zadanie XV. 7000 zł Zadanie XVI. 35 000 zł Zadanie XVII. 4000 zł Zadanie XVIII. 8000 zł Zadanie XX. 18 000 zł - wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku pozostałych Wykonawców Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V i VI niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy. 3) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 4) Wymagane aktualne świadectwa, atesty i certyfikaty dla oferowanego asortymentu: 4.1) Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać znak CE należy załączyć kopię. 4.2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych) - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7- jeżeli dotyczy 4.3) Dla wyrobów medycznych do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy): 4.4.1. Kopię Deklaracji Zgodności / lub kopię Certyfikatu CE. 4.4) Karta substancji niebezpiecznych - jeżeli dotyczy 4.5) Załącznik nr 10 w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie zadania IX.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) Zmiana terminu wykonania umowy (klęska żywiołowa, siła wyższa itp.), c)Wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona. 2.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 7.Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8.Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich. 9.Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (50 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust. 2 ustawy. 11.Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 12.Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13.Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 14.O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy. 15.Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych w ustawie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec, BD FACSCalibur oraz Phoenix.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego. Wyszczególnienie 1.Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Aerobic/F Medium (wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów tlenowych we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Wymagane dołączenie certyfikatu. Termin ważności minimum 8 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego. Op. 50szt. 2 2.Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Anaerobic/F Medium (zredukowany, wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów beztlenowych (bakterii i drożdżaków) we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Wymagane dołączenie certyfikatu. Termin ważności minimum 8 m-cy od daty dostarczenia do Zamawiającego. Op. 50szt. 2 3.CaliBrite 3 Zestaw mikrosfer wyznakowanych 3 różnymi fluorochromami (FITC, PE, PerCP) oraz niewyznakowanych lub równoważny dedykowany dla aparatu BD FACS Calibur. Op. 4 4.BD Stem Cell Control Kit, krew kontrolna do CD34+ 2 poziomy - niski ok. 10 komórek/mikrolitr i wysoki ok. 35 komórek/mikrolitr rekomendowana do zestawu BD Stem Cell Enumeration Kit lub równoważna dedykowana dla aparatu BD FACS Calibur Op. 8 5.FACSFlow Sheath Fluid płyn roboczy niezbędny do pracy cytometru lub równoważny dedykowany dla aparatu BD FACS Calibur. Op. 20l 4 6.Zestaw BD Stem Cell Enumeration Kit do oznaczenia liczby żywych komórek CD34+ oraz ustalenia odsetka komórek CD34+ we wszystkich żywych leukocytach. Zestaw zawiera 50 probówek trucount, przeciwciała CD45-FITC/CD34-PE, 7-ADD oraz bufor do lizy erytrocytów lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACS Calibur Op. 4 7.FACSClean płyn myjący lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACSCalibur. Op. 1 8.Panel do identyfikacji bakterii Gram dodatnich dedykowany do aparatu Phoenix lub równoważny Op. 2 9.Panel do identyfikacji bakterii Gram dodatnich dedykowany do aparatu Phoenix lub równoważny Op. 2 10.Bulion ID do identyfikacji dedykowany do aparatu Phoenix lub równoważny. Op. 1 11.System środowiskowy do wytwarzania atmosfery beztlenowej. Zestaw zawierający saszetkę, wskaźnik oraz torebkę Op. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników dedykowanych do instrumentów Sepax i Smart-Max.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego. 1. Zestaw do sterylnej preparatyki komórek macierzystych krwi pępowinowej w układzie zamkniętym. Każdy zestaw powinien być sterylny. Powinien składać się z komory separacyjnej- strzykawkowej o pojemności co najmniej 220ml +/-5% do której trafia materiał wejściowy i na zasadzie wirowania i odpowiedniego frakcjonowania a następnie transferu frakcji krwi, zapewnia preparatykę komórek macierzystych do formatu worka kriogenicznego o pojemności całkowitej 25 ml+/-5%, składającego się z dwóch części : 5 ml i 20ml. Zestaw powinien być kompatybilny z instrumentem Sepax-2. Wymagane dostarczenie certyfikatu. Data ważności minimum 12 m-cy od dnia dostarczenia do Zamawiającego Szt. 24 2. Sterylne zestawy przyłączeniowe, łączące strzykawki wypełnione DMSO z pompami perystaltycznymi urządzenia. Zestawy powinny być kompatybilne z instrumentem Smart-Max. Wymagane dostarczenie certyfikatu. Data ważności minimum 12 m-cy od dnia dostarczenia do Zamawiającego Szt. 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu biochemicznego Accent-200.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw Accent-200 CHOL niezbędny do oznaczenia stężenia cholesterolu całkowitego lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200, Op. 1 2.Zestaw Accent-200 HDL Direct niezbędny do oznaczenia stężenia cholesterolu HDL lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 3.Zestaw Accent-200 TG niezbędny do oznaczenia stężenia trójglicerydów lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 4.Zestaw Accent-200 ALBUMIN niezbędny do oznaczenia stężenia albumin lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 4 5.Zestaw Accent-200 CALCIUM niezbędny do oznaczenia stężenia jonów wapnia lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 3 6.Zestaw Accent-200 MG niezbędny do oznaczenia stężenia jonów magnezu lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 5 7.Zestaw Accent-200 PHOSPHORUS niezbędny do oznaczenia stężenia jonów fosforanowych lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 4 8.Zestaw Accent-200 FERRUM niezbędny do oznaczenia stężenia jonów żelaza lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 9.Zestaw Accent-200 CRP Ultra niezbędny do wysokoczułego oznaczenia stężenia białka C-reaktywnego lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 4 10.Materiał kontrolny, surowica kontrolna do diagnostyki białek specyficznych lub równoważna dedykowana do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 11.Kalibrator CRP Ultra lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 12.Materiał kontrolny, surowica kontrolna SERUM HN lub równoważna dedykowana do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 13.Materiał kontrolny, surowica kontrolna SERUM HP lub równoważna dedykowana do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 14.Kalibrator HDL/LDL lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 15.Kalibrator, Multicalibrator Level 1 lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 16.Kalibrator, Multicalibrator Level 2 lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1 17.Roztwór czyszczący, Accent-200 Acid Washing Solution lub równoważny dedykowany do analizatora biochemicznego Accent-200 Op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa podłoży mikrobiologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tryptic Soy Agar gotowe podłoże na płytkach standardowych (średnica 90 mm) z neutralizatorami środków dezynfekcyjnych, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 2 miesiące licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego Szt. 200 2.MRS kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 500 3.Sabouraud z chloramfenikolem lub chloramfenikolem i gentamycyną kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 500 4.Schaedler kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 500 5.Columbia kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 500 6.Champman kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 1000 7.Schaedler agar gotowe podłoże na płytkach standardowych (średnica 90 mm), wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 2 miesiące licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego Szt. 100 8.Kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia dedykowane do hodowli Streptococcus, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 500 9.Agar wzbogacony kompletne podłoże agarowe sypkie do sporządzenia, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 30 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego g 500 10.Bulion zwykły butelkowany gotowy do rozlewania, w butelkach po 500 ml, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 10 miesięcy licząc od dnia dostarczenia podłoża do siedziby Zamawiającego ml 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa testów biochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompletny zestaw testu biochemicznego wraz z niezbędnymi mediami i odczynnikami do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych oraz akcesoriami i/lub odczynnikami wymaganymi do odczytu testu, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia testów do siedziby Zamawiającego Szt. 100 2. Kompletny zestaw testu biochemicznego wraz z niezbędnymi mediami i odczynnikami do identyfikacji drobnoustrojów z grupy gronkowców/mikrokoków oraz akcesoriami i/lub odczynnikami wymaganymi do odczytu testu, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia testów do siedziby Zamawiającego Szt. 100 3. Kompletny zestaw testu biochemicznego wraz z niezbędnymi mediami i odczynnikami do identyfikacji drobnoustrojów z grupy paciorkowców i pokrewnych oraz akcesoriami i/lub odczynnikami wymaganymi do odczytu testu, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia testów do siedziby Zamawiającego Szt. 100 4. Kompletny zestaw testu biochemicznego wraz z niezbędnymi mediami i odczynnikami do identyfikacji drobnoustrojów z grupy pałeczek Gram(-) oraz akcesoriami i/lub odczynnikami wymaganymi do odczytu testu, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia testów do siedziby Zamawiającego Szt. 100 5. Kompletny zestaw testu biochemicznego wraz z niezbędnymi mediami i odczynnikami do identyfikacji drobnoustrojów beztlenowych/mikroaerofilnych oraz akcesoriami i/lub odczynnikami wymaganymi do odczytu testu, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostarczenia testów do siedziby Zamawiającego Szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa barwników i suplementów mikrobiologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego 1.Sterylna, odwłókniona krew barania do suplementacji podłoży, butelkowana po 50 ml, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej, data ważności przynajmniej 18 dni licząc od dnia dostarczenia suplementu do siedziby Zamawiającego ml 2000 2. Kompletny zestaw barwników i odczynników niezbędny do wykonania pełnego barwienia Grama, objętość każdego odczynnika przynajmniej 200 ml lub 2x100 ml, wymagane dostarczenie certyfikatu danej partii produkcyjnej. Op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa DMSO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego 1.Jałowe 55% DMSO, 5% Dekstran-40, fiolka 7,2-8 ml, wymagane dostarczenie certyfikatu. Produkt do krioprezerwacji. Szt. 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego 1.Dwa rodzaje środka do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, każdy na bazie innych substancji czynnych, gotowe do użycia. Czas działania dla HIV, HBV i HCV do 1 minuty. Spektrum działania: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Norowirus, Vacciniawirus, Poliomawirus), opakowanie butelka 1 l ze spryskiwaczem, wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. Szt. 100 (50+50) 2. Środek do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni Spektrum działania: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Norowirus, Vacciniawirus, Poliomawirus), opakowanie kanister 5 l z pompką dozującą, wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. Szt. 5 3. Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcją o wymiarach ok. 10 cm x 10cm; Szt. 1000 4. Preparat na bazie nadwęglanu sodu do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych. Opakowanie 1,5 kg. Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa zestawów do oznaczenia p-ciał anty-HIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego Diagnostyczny (IVD) test immunoenzymatyczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał anty-HIV 1 (w tym grupy O) i anty-HIV 2 oraz antygenu p24 (test COMBO) w surowicy krwi ludzkiej firmy DiaSorin lub równoważny. Zestaw zawierający płytkę 96-dołkową (12 wyłamywanych stripów x 8 dołków okrągłodennych przezroczystych). Płytka winna być jedną ze wykazanych w dołączonym do SIWZ Załączniku nr 10. W związku z powyższym Wykonawca powinien uzupełnić wspomniany Załącznik poprzez zaznaczenie płytki używanej w teście. Zestaw powinien zawierać komplet wszystkich niezbędnych odczynników. Zestaw powinien charakteryzować się swoistością na poziomie minimum 99,5%. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania aplikacji procesowej w siedzibie Zamawiającego na udostępnionym przez niego sprzęcie (czytnik płytek Tecan Infinite M200PRO, automatyczna płuczka mikropłytek Tecan hydroFLEX) oraz sprawdzenia poprawności działania testu na własny koszt. Wykonawca winien przedstawić dowody, iż oferowane zestawy używane są/były w laboratoriach medycznych działających w obrębie szpitali/klinik/przychodni zakaźnych, bądź wykonywały na ich zlecenie badania. Szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa zestawów do izolacji DNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do izolacji genomowego DNA metodą grawitacyjną bez użycia wirówki z krwi świeżej lub mrożonej, wielkość próbki: 20-100 mikrolitrów; roztwory do elucji: bufor o wysokim pH, bez precypitacji etanolem, DNA gotowy do użycia bezpośrednio po elucji, dostarczany wraz z proteinazą K gotową do użycia; zestaw z minimalną datą ważności równą rok od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego; nr katalogowy zestawu A and A Biotechnology: 101-100 lub równoważny. Opakowanie 100 izolacji. Izolacja 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa odczynników dedykowanych do fluorymetru Quantus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odczynnik dedykowany do fluorymetru Quantus (Promega) zawierający barwnik fluorescencyjny wiążący DNA, który umożliwia czuły pomiar niskich stężeń dsDNA pomiar 500 2.Odczynnik dedykowany do fluorymetru Quantus (Promega) zawierający barwnik fluorescencyjny wiążący DNA, który umożliwia czuły pomiar niskich stężeń ssDNA pomiar 500 3.Probówki typu eppendorf o objętości 0,5 ml. dedykowane do fluorymetru Quantus (Promega) Szt. 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa zestawów do izolacji cfDNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw kolumienkowy przeznaczony do zagęszczania i oczyszczania wolno krążącego DNA, RNA, miRNA, wirusowego DNA i RNA z osocza, surowicy krwi, moczu i innych ubogo komórkowych płynów ciała; wszystkie składniki zestawu muszą mieć przynajmniej 1 rok ważności po dostarczeniu - odpowiednie zapisy muszą być zawarte w manualu producenta; zestaw w wersji probówkowej do użycia z wykorzystaniem pompy wytwarzającej podciśnienie od -800 do -900 mbar; zestaw wystarczający na przeprowadzenie 50 izolacji musi zawierać: 50 mini-kolumn, 50 nakładek na kolumny (tube extenders 20 ml), proteinazę K, nośnik RNA, 5 buforów, złączki do kolektora próżniowego, probówki 1,5 i 2 ml (po 50 sztuk każdego rodzaju); każda kolumna zapakowana oddzielnie; proteinaza K dostarczona w formie rozpuszczonej w specjalnym buforze gwarantującym stabilność odczynnika w temperaturze pokojowej przez 12 miesięcy, co powinno by udokumentowane w instrukcji; nr. katalogowy zestawu QIAGEN: 55114 lub równoważny izolacja 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa probówkostrzykawek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla każdego dostarczanego produktu w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego 1.Neutralne probówko-strzykawki o pojemności 2,6-3ml, niezawierające czynników wykrzepiania ani antykoagulantów Szt. 1500 2. Igły z adapterem kompatybilne do probówko-strzykawek o pojemności 2,6-3ml Szt. 1500 3.Probówko-strzykawki z EDTA-3K do morfologii na ok. 2,6-3 ml, do zamkniętego systemu poboru, kompatybilne z igłą/multiadapterem typu Sangocan 21G (Kabe Labortechnik) Szt. 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa metalowych raków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metalowe raki, wykonane ze stali nierdzewnej gr. 1 mm, dedykowane do przechowywania materiału biologicznego w parach ciekłego azotu o temp. -196 stopni Celsjusza, stanowiące doposażenie obecnie posiadanych przez Zamawiającego raków. Kompatybilne ze zbiornikami do przechowywania komórek macierzystych firmy MVE Chart Biomedical 800 Series - 190 oraz oprogramowaniem Cryobase do archiwizacji próbek w zbiornikach, będących w posiadaniu użytkownika. Każdy rak powinien pomieścić 8 metalowych kaset (8 pięter) o wymiarach wysokość 80 mm x długość 95 mm x szerokość 11 mm umieszczonych pionowo. Raki powinny być wyposażone w przyspawany na górze uchwyt metalowy, zapewniający bezpieczne i wygodne wyciąganie raków ze zbiornika. Na powyższym uchwycie powinna znajdować się tabliczka znamionowa, przyspawana na stałe, z umieszczoną numeracją alfa-numeryczną kolejnych raków w formacie 00A lub 001 (dokładna lista numerów zostanie przesłana wraz z ewentualnym zleceniem wykonania). O wymiarach zbliżonych do obecnie posiadanych raków: wysokość 660 mm x długość 100 mm x szerokość 15 mm, wysokość uchwytu 30 mm. Szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 43.31.64.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Flizelinowe ochraniacze na obuwie (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuk a = 1 ochraniacz) Szt. 1 600 2. Diagnostyczne rękawice lateksowe bezpudrowe L (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuk a = 1 rękawiczka) Szt. 3 000 3. Diagnostyczne rękawice lateksowe bezpudrowe M (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 7 000 4. Diagnostyczne rękawice lateksowe bezpudrowe S (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 9 000 5. Diagnostyczne rękawice nitrylowe bezpudrowe M (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 3 000 6. diagnostyczne rękawice nitrylowe bezpudrowe S (w rozumieniu Zamawiającego 1 sztuka = 1 rękawiczka) Szt. 6 000 7. Kompresy z gazy opatrunkowej, jałowe, z zawijanymi krawędziami, 10x10, pakowane po 2 lub 3 kompresy w blistrze/saszetce (W rozumieniu Zamawiającego 1 sztukę stanowi pojedynczy kompres - np. w przypadku kompresów pakowanych po 2 w saszetce, jedna saszetka stanowi 2 sztuki) Szt. 9 000 8. Kompresy z gazy opatrunkowej, jałowe, z zawijanymi krawędziami, 5x5, pakowane po 2 lub 3 kompresy w blistrze/saszetce (W rozumieniu Zamawiającego 1 sztukę stanowi pojedynczy kompres - np. w przypadku kompresów pakowanych po 2 w saszetce, jedna saszetka stanowi 2 sztuki) Szt. 3 000 9. Kompresy z gazy niejałowe 10x10 Szt. 10 000 10. Rękaw papierowo-foliowy do sterylizacji parą wodną, 30 cm/200 m rolka 2 11. Pojemnik twardościenny na odpady medyczne kolor czerwony, pojemność 0,7 l Szt. 100 12. Pojemnik twardościenny na odpady medyczne kolor czerwony, pojemność 2 l Szt. 300 13. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor czerwony, pojemność 120 l Szt. 400 14. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor czerwony, pojemność 60 l Szt. 400 15. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor żółty, pojemność 120 l Szt. 200 16. Worki jednorazowego użycia z folii polietylenowej LDPE na odpady medyczne, kolor żółty, pojemność 60 l Szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 35.11.34.00-3, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa końcówek do pipet i probówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki reakcyjne do biologii molekularnej typu Eppendorf o pojemności 1,5 ml, bezbarwne, wolne od RNaz i DNaz, z zabezpieczeniem typu Safe-Lock oraz z płaskim, matowym wieczkiem umożliwiającym oznaczanie prób, pozwalające na mrożenie w temp. ok. -80 stopni C, podlegające sterylizacji termicznej (121 stopni C). Na etapie składania ofert wymagane jest dostarczenie ulotki/informacji od producenta lub opisu potwierdzającego, że oferowany towar spełnia wszystkie w/w wymagania. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wymagane dostarczenie odpowiednich certyfikatów kontroli jakości dla każdej serii produktu w momencie dostawy. szt. 5000 2. Probówki reakcyjne do biologii molekularnej typu Eppendorf o pojemności 2 ml, bezbarwne, wolne od RNaz i DNaz, z zabezpieczeniem typu Safe-Lock oraz z płaskim, matowym wieczkiem umożliwiającym oznaczanie prób, pozwalające na mrożenie w temp. ok. -80 stopni C, podlegające sterylizacji termicznej (121 stopni C). Na etapie składania ofert wymagane jest dostarczenie ulotki/informacji od producenta lub opisu potwierdzającego, że oferowany towar spełnia wszystkie w/w wymagania. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wymagane dostarczenie odpowiednich certyfikatów kontroli jakości kontroli jakości dla każdej serii produktu w momencie dostawy szt. 5000 3. Końcówki z filtrem, producenta Eppendorf, wolne od RNaz i DNaz, sterylne, do pipet o pojemności 0,5-10 mikrolitr (przeznaczone do stosowania z pipetą Eppendorf Research plus) lub równoważne. Na etapie składania ofert wymagane jest dostarczenie ulotki/informacji od producenta lub opisu potwierdzającego, że oferowany towar spełnia wszystkie w/w wymagania. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wymagane dostarczenie odpowiednich certyfikatów kontroli jakości dla każdej serii produktu w momencie dostawy. Opakowanie jednostkowe pudełko zawierające 96 końcówek pudełko 100 4. Końcówki z filtrem, producenta Eppendorf, wolne od RNaz i DNaz, sterylne, do pipet o pojemności 2-200 mikrolitr (przeznaczone do stosowania z pipetą Eppendorf Research plus) lub równoważne. Na etapie składania ofert wymagane jest dostarczenie ulotki/informacji od producenta lub opisu potwierdzającego, że oferowany towar spełnia wszystkie w/w wymagania. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wymagane dostarczenie odpowiednich certyfikatów kontroli jakości dla każdej serii produktu w momencie dostawy. Opakowanie jednostkowe pudełko zawierające 96 końcówek pudełko 200 5. Końcówki z filtrem, producenta Eppendorf, wolne od RNaz i DNaz, sterylne, do pipet o pojemności 100-1000 mikrolitr (przeznaczone do stosowania z pipetą Eppendorf Research plus) lub równoważne. Na etapie składania ofert wymagane jest dostarczenie ulotki/informacji od producenta lub opisu potwierdzającego, że oferowany towar spełnia wszystkie w/w wymagania. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wymagane dostarczenie odpowiednich certyfikatów kontroli jakości dla każdej serii produktu w momencie dostawy. Opakowanie jednostkowe pudełko zawierające 96 końcówek pudełko 100 6. Probówki do PCR, o objętości 0,2 ml, wolne od DNaz i RNaz, przeźroczyste, z płaskim (preferowane) lub wypukłym wieczkiem, pojedyncze, podlegające sterylizacji termicznej (121 stopni Celsjusza). Kompatybilne z termocyklerem Mastercycler Nexus firmy Eppendorf. Na etapie składania ofert wymagane jest dostarczenie ulotki/informacji od producenta lub opisu potwierdzającego, że oferowany towar spełnia wszystkie w/w wymagania. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wymagane dostarczenie odpowiednich certyfikatów kontroli jakości dla każdej serii produktu w momencie dostawy. Szt. 5000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.19.25.00-7, 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa materiałów laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki typu falkon, o pojemności 15 ml, sterylne z nakrętkami, stożkowodenne, z podziałką, o wymiarach ok. 17x120 mm. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Szt. 500 2. Pipety serologiczne, sterylne, pakowane pojedynczo, o pojemności 10 ml, z podziałką. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Szt. 200 3. Pipety serologiczne, sterylne, pakowane pojedynczo, o pojemności 25 ml, z podziałką. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Szt. 200 4. Szalki Petriego do hodowli mikrobiologicznej, o wymiarach ok. 90x14 mm, sterylne, bez wentylacji, jednorazowe, z polistyrenu. Termin ważności produktu: minimum 3 lata od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Szt. 1800 5. Ezy mikrobiologiczne ze stali nierdzewnej (typ W) o średnicy oczka w zakresie od 3 do 5 mm Szt. 10 6. Oprawki (uchwyty) do ezy mikrobiologicznej, długość oprawki ok. 160 mm, (kompatybilne z w/w ezą ze stali nierdzewnej) Szt. 4 7. Parafilm (szer. 100 mm, dł. 75 m) Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przy dostawie dla produktów określonych w pozycji 6, 8, 12, 13, 14 w ramach niniejszego zadania certyfikat kontroli jakości, numer partii na certyfikacie musi być zgodny z numerem partii produkcyjnej dostarczonej do Zamawiającego 1.Bufor TBE 10x do elektroforezy L 2 2. Woda do biologii molekularnej Wolna od DNaz i RNaz L 50 3. NaOH do biologii molekularnej 10 M L 1 4. Agaroza do biologii molekularnej w proszku g 100 5. Bufor obciążający do nanoszenia na żel do elektroforezy 6x ml Ok. 5 6. Odczynnik Turka (100 ml: 3% kwas octowy + 1% fiolet krystaliczny) do mikroskopowego oznaczenia liczby krwinek białych. Do diagnostyki in vitro (IVD) ml 100 7. Bufor TE 1X pH 8; do biologii molekularnej L 1 8. Trypan blue 0,4 % do mikroskopowego określania żywotności komórek, do diagnostyki in vitro ml 100 9. Chusteczki do czyszczenia szkieł optycznych bezpyłowe z miękkiej włókniny do ogólnych zastosowań laboratoryjnych Szt. 1000 10. Środki myjące stosowane w biologii molekularnej przeciwko kontaminacji DNA i RNazom L 5 11. Etykiety białe na probówki o objętości 1,5 ml-2 ml, przeznaczone do pracy w temperaturze -196 stopni C do +121 stopni C Szt. 1000 12. Odczynnik Drabkina wraz ze standardem cyjanomethemoglobiny do oznaczania stężenia hemoglobiny w osoczu krwi ml 1000 + 50 ml standard 13. Barwnik May Grunwalda roztwór 0,25% w metanolu. Do diagnostyki in vitro (IVD) ml 500 14. Barwnik Giemsy roztwór 0,4% w metanolu, pH 6.8. Do diagnostyki in vitro (IVD) ml 500 15. Etanol ultraczysty do analiz 95-97% L 10 16. Marker do elektroforezy Od ok 100pz do ok. 1000 pz aplikacja 200 17. HCl do biologii molekularnej 36,5-38% L 1 18. Barwnik do wizualizacji kwasów nukleinowych w żelu agarozowym w świetle UV (inny niż bromek etydyny) aplikacja 500 19. Rękawice kriogeniczne do pracy w parach ciekłego azotu (-196 stopni C) . Tekstylne, pięciopalcowe, zapewniające ochronę przedramienia i łokcia (długość ok. 50 cm). Posiadające znak CE i spełniające normy: EN 511, EN 388 (parametry mechaniczne: 1-3-2-3), EN 420. Rozmiar: M/9 para 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa drenów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standardowe dreny medyczne PCV (mogą być pakowane w zwojach bądź w odcinkach min. 15cm), średnica wewnętrzna - 3mm, grubość ścianki do 1mm. Dreny będą sterylizowane i wykorzystywane do jałowego łączenia na zgrzewarce. Same dreny nie muszą być jałowe. m 360.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa zestawów do ekspresji oraz HRM PCR dedykowanych do Light Cycler 480.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do syntezy cDNA Gotowy do użycia; zawierający odwrotną transkryptazę oraz wszystkie niezbędne reagenty do syntezy cDNA na matrycy mRNA; synteza do 14kb; Wymagane wsparcie aplikacyjne w siedzibie Zamawiającego przy optymalizacji metody badawczej Minimalna data ważności to koniec grudnia 2016 r. reakcja 50 2 Zestaw do reakcji HRM-PCR Gotowy do użycia; kompatybilny z aparatem LightCycler 480 firmy Roche; gotowy do użycia; zestaw do real-time PCR i analiz krzywych topnienia wysokiej rozdzielczości z wykorzystaniem barwnika ResoLight lub równoważny, do analiz metylacyjnych, genotypowania itp. Wymagane wsparcie aplikacyjne w siedzibie Zamawiającego przy optymalizacji metody badawczej Minimalna data ważności to koniec grudnia 2016 r. reakcja 500 3 Zestaw do analizy ekspresji genów Gotowy do użycia; kompatybilny z aparatem LightCycler 480 firmy Roche; Panele ekspresyjne na płytkach 96 dołkowych (6 płytek przeznaczonych do analizy min. 12 próbek + min. 2 geny referencyjne na każdej płytce), zestaw oparty na sondach typu LNA, hydrolizujących. Sondy zwalidowane przez producenta w warunkach laboratoryjnych. Projektowanie sond przy pomocy bezpłatnego oprogramowania. Na płytce umieszczone zliofilizowane sondy i odpowiednie startery. Zestaw wraz z niezbędnymi, gotowymi do użycia mediami typu hot start zawierającymi FastStart Taq DNA polimerazę (na min. 500 reakcji w 20 ?l) Wymagane wsparcie aplikacyjne w siedzibie Zamawiającego przy optymalizacji metody badawczej Minimalna data ważności to koniec grudnia 2016 r. zestaw 1 4. Barwnik typu SYBR Green Odczynnik niezbędny do prawidłowego oznaczania poziomu ekspresji w oparciu o Real-time PCR na aparacie LightCycler480, hot start reaction mix zawierający barwnik typu SYBR Green I i FastStart Taq DNA Polimerazę oraz probówkę z Water PCR Grade. Wymagane wsparcie aplikacyjne w siedzibie Zamawiającego przy optymalizacji metody badawczej Minimalna data ważności to koniec grudnia 2016 r. reakcja 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) oraz odpadów z podoczyszczalni ścieków.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.