Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Jerzmanowa: Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 158081 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 831-21-24, fax 0-76 831-21-24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-jerzmanowa.info
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dowóz dzieci do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola w Gminie Jerzmanowa w roku szkolnym 2008/2009. 2. Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Jaczowie na salę gimnastyczną do Szkoły Podstawowej w Jerzmanowej. 3. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 240 dzieci. Średnie dzienne przebiegi wynoszą ok. 205 km.Pkt. 1 i 2 realizowany będzie zgodnie z harmonogramem dowozów i odwozów określonym w zał. Nr 6 do specyfikacji. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień p[ublicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.Posiadają niezbędne uprawnienia,koncesje,zezwolenia,certyfikaty,atesty. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Poniosą koszty związane z ubezpieczeniem pojazdów oraz wszelkiego rodzaju konsekwencje ubezpieczenia. 5. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwaratującą wykonanie zamówienia. 7. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek. 8. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 14 dni licząc od dnia złożenia faktury. 9. Za okres 2 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia usługi. 10. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów przedstawionych przez oferentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przep[isy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4. Koncesję , zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podsatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawne zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 6. Koncesję lub zezwolenie na wykonanie krajowego drogowego przewozu osób. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji,marka,ilość miejsc) i kserokopiami badań technicznych. 8. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do SIWZ. 9. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3 do SIWZ. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 4 do SIWZ. 11. Zaakceptowany projekt umowy,stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Referencje za wykonanie usług podobnego rodzaju.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp-jerzmanowa.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19 67-222 Jerzmanowa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19, 67-222 Jerzmanowa, pok. 13 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Usługi transportu sanitarnego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Biała Rawska do placówek oświatowych w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.