Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15808 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Celestynów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359324
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny
1326896500000, ul.
ul. Regucka
3,
05430
Celestynów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 7897060 w. 114, faks
227 897 011, e-mail
m.jankowska@celestynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.celestynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIZPiFZ.271.42.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników i placów targowych w granicach administracyjnych Gminy Celestynów w sezonie zimowym 2017. Część nr 1 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki. Ilość km: 24,963 km Część nr 2 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek. Ilość km: 24,879 km Część nr 3 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel. Ilość km: 35,467 km Część nr 4 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych na chodnikach o szerokości około 2 m - łączna powierzchnia 43.904,00 m2 oraz przystankach autobusowych - łączna powierzchnia 2.048,00 m2, Część nr 5 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych, placów targowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Część nr 6 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odśnieżaniu placów targowych na terenie gminy Celestynów, w tym: Celestynów, przy ul. Św. Kazimierza i ul. Osieckiej - 3.000,00 m2 Stara Wieś, przy ul. Norwida - 640,00 m2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część nr 1 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Ponurzyca, Podbiel, Tabor, Regut, Zabieżki. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97061.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 83710.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część nr 2 przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Celestynów, Lasek. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT93920.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79790.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych w obrębie Ostrów, Ostrowik, Dyzin, Jatne, Stara Wieś, Dąbrówka, Glina, Pogorzel. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138775.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 115471.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu skutków opadów śnieżnych na chodnikach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT143955.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 118540.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu nadmiaru opadów śnieżnych (bieżące wywożenie śniegu wraz z jego zagospodarowaniem) zlokalizowanych na poboczach dróg gminnych, chodników, przystanków autobusowych, placów targowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10018.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7128.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odśnieżaniu placów targowych na terenie gminy Celestynów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16576.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10010.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- WOFITM/32/2025/TP - Dostawa mebli laboratoryjnych.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.