eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielbarkUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wielbark

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Wielbark: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wielbark
Numer ogłoszenia: 158102 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128554 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, faks 089 6218106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wielbark.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wielbark. 1. Zakres robót obejmuje: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wielbark. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych obiektów budowlanych stanowiących własność osób fizycznych z 12 miejscowości tj.: Stachy, Przeździęk Wielki, Baranowo, Lesiny Wielkie, Wesołowo, Wielbark, Jesionowiec, Borki Wielbarskie, Piwnice Wielkie, Wesołówko, Kucbork, Zabiele. 3. Przewiduje się utylizację 224,047 Mg płyt falistych azbestowo - cementowych stanowiących głównie pokrycia dachowe (budynki mieszkalne, gospodarcze i przemysłowe), z czego: a) 41,20 Mg jest zamontowana na dachach i przewidziana do demontażu, b) 182,847 Mg jest zdemontowane i złożone na posesjach. 4. Szczegółowy opis i wykaz nieruchomości objętych zamówieniem stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. Podane ilości są wartościami szacunkowymi. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia terminu wykonania prac związanych z demontażem lub odbiorem odpadów z właścicielem danej nieruchomości z 2- 3 tygodniowym wyprzedzeniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wyrobów zawierających azbest bezpośrednio na każdej posesji po: dokonaniu całkowitego demontażu na jednym obiekcie oraz odbioru odpadu składowanego na nieruchomości. Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność i właściciela (posiadacza) nieruchomości. Waga zdemontowanych i odebranych elementów zawierających azbest zostanie potwierdzona przez Wykonawcę na podstawie ważenia ich w miejscu unieszkodliwiania odpadów. 8. Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości następuje protokołem odbioru odpadu sporządzonym w dwóch egzemplarzach, jeden dla Zamawiającego i jeden dla właściciela nieruchomości . 9. Udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania następuje kartą przekazania odpadu sporządzoną w trzech egzemplarzach: dla Zamawiającego, Wykonawcy i odbiorcy odpadu (niedopuszczalne jest łączenie kartzbiorczych z innych Gmin). 10. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do wystawienia oświadczenia, że prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo z zachowaniem właściwych przepisów, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego. Oświadczenie to również ma być podpisane przez właściciela danej nieruchomości której dotyczy. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową i odszkodowawczą za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RENOVO S.C Krzysztof Łoziński, Piotr Malinowski, ul. Studzińskiego 48m.8, 91-498 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179237,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79486,94

  • Oferta z najniższą ceną: 79486,94 / Oferta z najwyższą ceną: 91401,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.