eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyTermomodernizacja budynku - część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M. C. Skłodowskiej 16 w Głuchołazach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Głuchołazy: Termomodernizacja budynku - część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M. C. Skłodowskiej 16 w Głuchołazach.
Numer ogłoszenia: 158109 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132399 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391326, faks 077 4391326.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku - część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M. C. Skłodowskiej 16 w Głuchołazach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią : Termomodernizacja budynku część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M.C. Skłodowskiej 16 w Głuchołazach robót w części objętych specyfikacją, kosztorysem , przedmiarem i dokumentacja techniczną w zakresie : - wykonanie elewacji w części nie wymagającej ocieplenia ścian - wymiana stolarki okiennej w zakresie j. w. - montaż rur spustowych w zakresie j. w. - montaż instalacji odgromowej w zakresie j.w. Specyfikacje techniczne - załącznik nr 7 Przedmiar robót - załącznik nr 8 Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 9 Kod CPV: 45 11 10 00-8, 45 42 11 00-5, 45 26 00 00 -7, 45 45 40 00-4, Warunki realizacji : Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i odbioru robót Budowlanych i przedmiarem robót będących częścią Dokumentacji projektowej. Techniki , technologie oraz materiały opisane w w/w dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne. Wykonawca winien zabezpieczyć realizacje wskazanych technikami, technologiami i materiałami lub równoważnymi. Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycje harmonogramu robót, który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru stanowić będzie załącznik do umowy. Gwarancje : Wykonawca winien udzielić 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie Wizja lokalna: Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do zapisów Przedmiaru Robót stanowiących załącznik nr .... do SIWZ. W tym celu do oferty winien załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego. Możliwość dokonania zmian umowy: Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia , jeśli dochowanie terminu pierwotnego nie będzie możliwe z powodu złych warunków atmosferycznych. Zmiana ta może nastąpić tylko raz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, uzupełniających których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom , Wykonawca winien wskazać, której części to dotyczy...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.42.11.00-5, 45.26.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 215657.12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy Czesław Niewiadomski, ul. Witkiewicza 2, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 176768.13
  • Oferta z najniższą ceną: 176768.13 oferta z najwyższą ceną: 176768.13
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.