eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Malowanie skrzynek pocztowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Kraków: Malowanie skrzynek pocztowych
Numer ogłoszenia: 158111 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie skrzynek pocztowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest malowanie skrzynek pocztowych dla potrzeb Wydziałów Operacyjnych Infrastruktury podległych CI OR w Krakowie 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części (zadania): a) Część nr 1 zamówienia - malowanie skrzynek pocztowych (WOI Rzeszów i Przemyśl) tj: skrzynki stojące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu wiejskiego; b) Część nr 2 zamówienia - malowanie skrzynek pocztowych (WOI Tarnów) tj: skrzynki stojące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu wiejskiego; c) Część nr 3 zamówienia - malowanie skrzynek pocztowych (WOI Nowy Sącz) tj: skrzynki stojące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu wiejskiego;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Asnyka 9, pok 318c, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Asnyka 9, pok 318c, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: malowanie skrzynek pocztowych (WOI Rzeszów i Przemyśl).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje malowanie skrzynek pocztowych: stojących typu miejskiego, wiszących typu miejskiego, wiszących typu wiejskiego. b) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy wykonanie następującego zakresu czynności: - Odbiór skrzynek pocztowych od Zamawiającego; - Czyszczenie skrzynek w roztworze sody kaustycznej; - Mycie wodą skrzynek po oczyszczeniu w roztworze; - Chemiczne usunięcie rdzy; - Demontaż zamków; - Naprawa uszkodzeń; - Szpachlowanie i szlifowanie; - Oczyszczenie i przemycie z pyłu; - Miniowanie przez zanurzenie; - Suszenie piecowe, zmatowienie podkładu; - Malowanie lakierem nawierzchniowym dwukrotnie w kolorze czerwonym zewnątrz i wewnątrz skrzynki - wszystkie boki; - Utwardzenie lakieru w temperaturze 80 stopni Celsjusza; - Wykonanie napisu POCZTA POLSKA S.A. w kolorze białym; - Zamontowanie i konserwacja zamka; - Zabezpieczenie tekturowe na czas transportu i składowania; - Przywóz skrzynek do Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz na 4 tygodnie w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. d) Nieprzekraczalny termin realizacji zamówień cząstkowych - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub listownie. e) Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest siedziba zakład Wykonawcy. Odbiór dostawa do magazynów na obszarze działano CIOR Kraków - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie, ul. Prof. L. Chmaja 4, 35-021 RZESZÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie skrzynek pocztowych (WOI Tarnów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje malowanie skrzynek pocztowych: stojących typu miejskiego, wiszących typu miejskiego, wiszących typu wiejskiego. b) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy wykonanie następującego zakresu czynności: - Odbiór skrzynek pocztowych od Zamawiającego; - Czyszczenie skrzynek w roztworze sody kaustycznej; - Mycie wodą skrzynek po oczyszczeniu w roztworze; - Chemiczne usunięcie rdzy; - Demontaż zamków; - Naprawa uszkodzeń; - Szpachlowanie i szlifowanie; - Oczyszczenie i przemycie z pyłu; - Miniowanie przez zanurzenie; - Suszenie piecowe, zmatowienie podkładu; - Malowanie lakierem nawierzchniowym dwukrotnie w kolorze czerwonym zewnątrz i wewnątrz skrzynki - wszystkie boki; - Utwardzenie lakieru w temperaturze 80 stopni Celsjusza; - Wykonanie napisu POCZTA POLSKA S.A. w kolorze białym; - Zamontowanie i konserwacja zamka; - Zabezpieczenie tekturowe na czas transportu i składowania; - Przywóz skrzynek do Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz na 4 tygodnie w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. d) Nieprzekraczalny termin realizacji zamówień cząstkowych - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub listownie. e) Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest siedziba zakład Wykonawcy. Odbiór dostawa do magazynów na obszarze działano CIOR Kraków - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnowie, ul. Mickiewicza 6, 33-100 Tarnów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie skrzynek pocztowych (WOI Nowy Sącz).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje malowanie skrzynek pocztowych: stojących typu miejskiego, wiszących typu miejskiego, wiszących typu wiejskiego. b) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy wykonanie następującego zakresu czynności: - Odbiór skrzynek pocztowych od Zamawiającego; - Czyszczenie skrzynek w roztworze sody kaustycznej; - Mycie wodą skrzynek po oczyszczeniu w roztworze; - Chemiczne usunięcie rdzy; - Demontaż zamków; - Naprawa uszkodzeń; - Szpachlowanie i szlifowanie; - Oczyszczenie i przemycie z pyłu; - Miniowanie przez zanurzenie; - Suszenie piecowe, zmatowienie podkładu; - Malowanie lakierem nawierzchniowym dwukrotnie w kolorze czerwonym zewnątrz i wewnątrz skrzynki - wszystkie boki; - Utwardzenie lakieru w temperaturze 80 stopni Celsjusza; - Wykonanie napisu POCZTA POLSKA S.A. w kolorze białym; - Zamontowanie i konserwacja zamka; - Zabezpieczenie tekturowe na czas transportu i składowania; - Przywóz skrzynek do Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz na 4 tygodnie w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. d) Nieprzekraczalny termin realizacji zamówień cząstkowych - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub listownie. e) Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest siedziba zakład Wykonawcy. Odbiór dostawa do magazynów na obszarze działano CIOR Kraków - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Nowym Sączu, ul. Dunajewskiego 10, 33-300 Nowy Sącz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.