Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Kraków: Malowanie skrzynek pocztowych
Numer ogłoszenia: 158111 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie skrzynek pocztowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest malowanie skrzynek pocztowych dla potrzeb Wydziałów Operacyjnych Infrastruktury podległych CI OR w Krakowie 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części (zadania): a) Część nr 1 zamówienia - malowanie skrzynek pocztowych (WOI Rzeszów i Przemyśl) tj: skrzynki stojące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu wiejskiego; b) Część nr 2 zamówienia - malowanie skrzynek pocztowych (WOI Tarnów) tj: skrzynki stojące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu wiejskiego; c) Część nr 3 zamówienia - malowanie skrzynek pocztowych (WOI Nowy Sącz) tj: skrzynki stojące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu miejskiego, skrzynki wiszące typu wiejskiego;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Asnyka 9, pok 318c, 35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Asnyka 9, pok 318c, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: malowanie skrzynek pocztowych (WOI Rzeszów i Przemyśl).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje malowanie skrzynek pocztowych: stojących typu miejskiego, wiszących typu miejskiego, wiszących typu wiejskiego. b) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy wykonanie następującego zakresu czynności: - Odbiór skrzynek pocztowych od Zamawiającego; - Czyszczenie skrzynek w roztworze sody kaustycznej; - Mycie wodą skrzynek po oczyszczeniu w roztworze; - Chemiczne usunięcie rdzy; - Demontaż zamków; - Naprawa uszkodzeń; - Szpachlowanie i szlifowanie; - Oczyszczenie i przemycie z pyłu; - Miniowanie przez zanurzenie; - Suszenie piecowe, zmatowienie podkładu; - Malowanie lakierem nawierzchniowym dwukrotnie w kolorze czerwonym zewnątrz i wewnątrz skrzynki - wszystkie boki; - Utwardzenie lakieru w temperaturze 80 stopni Celsjusza; - Wykonanie napisu POCZTA POLSKA S.A. w kolorze białym; - Zamontowanie i konserwacja zamka; - Zabezpieczenie tekturowe na czas transportu i składowania; - Przywóz skrzynek do Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz na 4 tygodnie w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. d) Nieprzekraczalny termin realizacji zamówień cząstkowych - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub listownie. e) Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest siedziba zakład Wykonawcy. Odbiór dostawa do magazynów na obszarze działano CIOR Kraków - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie, ul. Prof. L. Chmaja 4, 35-021 RZESZÓW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie skrzynek pocztowych (WOI Tarnów).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje malowanie skrzynek pocztowych: stojących typu miejskiego, wiszących typu miejskiego, wiszących typu wiejskiego. b) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy wykonanie następującego zakresu czynności: - Odbiór skrzynek pocztowych od Zamawiającego; - Czyszczenie skrzynek w roztworze sody kaustycznej; - Mycie wodą skrzynek po oczyszczeniu w roztworze; - Chemiczne usunięcie rdzy; - Demontaż zamków; - Naprawa uszkodzeń; - Szpachlowanie i szlifowanie; - Oczyszczenie i przemycie z pyłu; - Miniowanie przez zanurzenie; - Suszenie piecowe, zmatowienie podkładu; - Malowanie lakierem nawierzchniowym dwukrotnie w kolorze czerwonym zewnątrz i wewnątrz skrzynki - wszystkie boki; - Utwardzenie lakieru w temperaturze 80 stopni Celsjusza; - Wykonanie napisu POCZTA POLSKA S.A. w kolorze białym; - Zamontowanie i konserwacja zamka; - Zabezpieczenie tekturowe na czas transportu i składowania; - Przywóz skrzynek do Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz na 4 tygodnie w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. d) Nieprzekraczalny termin realizacji zamówień cząstkowych - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub listownie. e) Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest siedziba zakład Wykonawcy. Odbiór dostawa do magazynów na obszarze działano CIOR Kraków - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Tarnowie, ul. Mickiewicza 6, 33-100 Tarnów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Malowanie skrzynek pocztowych (WOI Nowy Sącz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje malowanie skrzynek pocztowych: stojących typu miejskiego, wiszących typu miejskiego, wiszących typu wiejskiego. b) W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy wykonanie następującego zakresu czynności: - Odbiór skrzynek pocztowych od Zamawiającego; - Czyszczenie skrzynek w roztworze sody kaustycznej; - Mycie wodą skrzynek po oczyszczeniu w roztworze; - Chemiczne usunięcie rdzy; - Demontaż zamków; - Naprawa uszkodzeń; - Szpachlowanie i szlifowanie; - Oczyszczenie i przemycie z pyłu; - Miniowanie przez zanurzenie; - Suszenie piecowe, zmatowienie podkładu; - Malowanie lakierem nawierzchniowym dwukrotnie w kolorze czerwonym zewnątrz i wewnątrz skrzynki - wszystkie boki; - Utwardzenie lakieru w temperaturze 80 stopni Celsjusza; - Wykonanie napisu POCZTA POLSKA S.A. w kolorze białym; - Zamontowanie i konserwacja zamka; - Zabezpieczenie tekturowe na czas transportu i składowania; - Przywóz skrzynek do Zamawiającego. c) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz na 4 tygodnie w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia. d) Nieprzekraczalny termin realizacji zamówień cząstkowych - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia faksem, e-mailem lub listownie. e) Miejscem realizacji przedmiotu umowy jest siedziba zakład Wykonawcy. Odbiór dostawa do magazynów na obszarze działano CIOR Kraków - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Nowym Sączu, ul. Dunajewskiego 10, 33-300 Nowy Sącz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.40.00-1, 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa mas protetycznych, podkładów, wosków i wierteł, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- 452.2024 realizacja 7 kolorowych dwuminutowych animacji kolażowych na Tiktoka i Instagrama o charakterze popularnonaukowym dla Uniwersytetu Jagiellońskiego
- 21/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Wykonanie superwizji grupowych - ZP-4/25
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (13 części) - edycja 3/2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądu i serwisu myjni stacjonarnych
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń wodnych na terenie miasta i gminy Wołomin w 2025 r.
- Utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.
- Oświetlenie ulic, placów i dróg - prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów
- Usługa serwisowa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznych, klimatyzacyjnych i spalinowych wraz z automatyką oraz konserwacją kotłowni gazowych w obiektach Politechniki Lubelskiej
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojemników metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.