To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-10-29
¦widnik: WYKONANIE PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWI¡ZANYCH Z DOKOÑCZENIEM BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU - POLEGAJ¡CYCH NA PRZEBUDOWIE I ROZBUDOWIE BUDYNKU WRAZ Z INSTALACJAMI - BEZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Numer og³oszenia: 158115 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 117189 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Szko³a Muzyczna I st. w ¦widniku, ul. Króla Pole 5, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. 081 7516856, faks 0814687047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: WYKONANIE PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWI¡ZANYCH Z DOKOÑCZENIEM BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU - POLEGAJ¡CYCH NA PRZEBUDOWIE I ROZBUDOWIE BUDYNKU WRAZ Z INSTALACJAMI - BEZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - instalacyjnych zwi±zanych z dokoñczeniem budowy budynku sali koncertowej wraz z ³±cznikiem, polegaj±cych na przebudowie i rozbudowie budynku wraz z instalacjami wewnêtrznymi. W ramach I etapu inwestycji budowy nowej siedziby Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widniku zosta³ wybudowany kompleks dwóch budynków po³±czonych ³±cznikiem oraz wykonane na czê¶ci przyleg³ego terenu zagospodarowanie terenu. Oddano do u¿ytku czê¶æ dydaktyczn± kompleksu, pozostawiaj±c do dokoñczenia w ramach II etapu w stanie surowym budynek sali koncertowej oraz ³±cznika. W tzw. miêdzyczasie uleg³a zmianie koncepcja uk³adu funkcjonalnego poszczególnych pomieszczeñ w czê¶ci koncertowej, st±d realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje równie¿ przebudowê czê¶ci pomieszczeñ. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - instalacyjnych zwi±zanych z rozbudow± budynku sali koncertowej wraz z niezbêdn± wewnêtrzn± techniczn± infrastruktur± towarzysz±c± na podstawie przekazanej przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i w zgodzie ze sztuk± budowlan± oraz przepisami prawa. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y równie¿ uzyskanie - w imieniu Zamawiaj±cego - prawomocnej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie w zakresie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia nie jest objête wykonanie (dokoñczenie) zagospodarowania terenu. Jego realizacja bêdzie stanowi³a przedmiot odrêbnego postêpowania. 3. Rodzaje realizowanych robót: - konstrukcyjno - architektoniczne, - instalacyjne sanitarne (wod-kan, c.o. wentylacja), - instalacyjne elektryczne (elektryczne, okablowania strukturalnego, telewizji dozorowej, telewizji TV-SAT, elektroakustyki oraz o¶wietlenia scenicznego, instalacja systemu sygnalizacji po¿aru, instalacja systemu sygnalizacji w³amania i napadu), - wystrój wnêtrz z uwzglêdnieniem elementów akustycznych. 4. Nie stanowi przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postêpowaniu dostawa i monta¿ niezbêdnego wyposa¿enia elektroakustycznego oraz o¶wietleniowego na potrzeby sali koncertowej, które nie zosta³o wyspecyfikowane w przedmiarze robót. 5. Prace bêd± realizowane w oparciu o decyzjê pozwolenia na budowê nr 324/2007 (znak WBI.7351-354/07-3 z dnia 04.09.2007 roku oraz decyzjê zamienn± pozwolenia na budowê znak WB.6740.270.2014.ES2 z dnia 03.07.2014 roku. 6. Zakres prac szczegó³owo okre¶la dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na któr± sk³adaj± siê: a. Wielobran¿owy projekt budowlano - wykonawczy - za³±cznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - za³±cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Przedmiar robót - za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W trakcie realizacji prac, Zamawiaj±cy zapewnia w niezbêdnym zakresie nadzór autorski i inwestorski. 8. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - nie d³u¿ej ni¿ do dnia 30.11.2017 roku. Za dotrzymanie terminu realizacji Zamawiaj±cy rozumie wykonanie wszystkich prac budowlano - instalacyjnych wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego prawomocnej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie. 9. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ¦widnik, ul. Króla Pole 7. 10. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 60 - miesiêcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, dat± rozpoczêcia okresu gwarancji bêdzie data podpisania koñcowego bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego i przekazania podpisanej karty gwarancyjnej stanowi±cej za³±cznik do wzoru umowy. Udzielona gwarancja nie wy³±cza odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady przedmiotu umowy wynikaj±cej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w poszczególnych kwarta³ach bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi do wysoko¶ci wynikaj±cej z przed³o¿onego przez Wykonawcê harmonogramu rzeczowo - finansowego. Przy jego konstruowaniu Wykonawca winien wzi±æ pod uwagê n/w informacje - gwarancje dysponowania przez Zamawiaj±cego w poszczególnych latach realizacji umowy nastêpuj±cymi ¶rodkami finansowymi (warto¶æ brutto): a. w 2015 roku - 440.000,00 z³, b. w 2016 roku - 975.000,00 z³, c. w 2017 roku - pozosta³a kwota wynikaj±ca z warto¶ci umowy. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wysoko¶ci gwarantowanych w 2015 i 2016 roku ¶rodków finansowych - Wykonawca bêdzie o tym fakcie informowany z maksymalnie mo¿liwym wyprzedzeniem. Jednak¿e nie zakazuje Wykonawcy realizacji w poszczególnych latach prac o wiêkszym zakresie ni¿ wysoko¶æ posiadanych przez niego w tych latach ¶rodków finansowych. Ka¿dorazowo zakres prac bêdzie podlega³ uzgodnieniom z Zamawiaj±cym. Z tytu³u realizacji przez Wykonawcê prac o wiêkszym ni¿ wysoko¶æ posiadanych przez Zamawiaj±cego ¶rodków, Wykonawcy nie przys³uguje prawo dochodzenia nale¿no¶ci lub odszkodowania od Zamawiaj±cego. Odbiory i p³atno¶ci bêd± ka¿dorazowo dokonywane do wysoko¶ci posiadanych przez Zamawiaj±cego w danym momencie ¶rodków finansowych. Wykonawca sk³adaj±c ofertê podejmuje decyzjê o zakresie realizacji w ka¿dym z lat obowi±zywania umowy. Decyzjê w tym zakresie Wykonawca przekazuje w harmonogramie rzeczowo - finansowym, który bêdzie stanowi³ element dokumentów ofertowych. 12. Warunki finansowe rozliczeñ: a) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ fakturowania etapowego (wystawiania faktur czê¶ciowych), jednak nie czê¶ciej ni¿ raz na miesi±c kalendarzowy do wysoko¶ci ¶rodków, jakie Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ w planie finansowym w oparciu o wcze¶niej uzgodniony harmonogram rzeczowo - finansowy, b) podstaw± wystawienia faktur (czê¶ciowych lub koñcowej) bêdzie obustronnie podpisany bezusterkowy protokó³ odbioru robót czê¶ciowych lub koñcowy, c) wynagrodzenie bêdzie p³atne ka¿dorazowo przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania orygina³u prawid³owo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest sta³e i nie podlega waloryzacji w trakcie obowi±zywania umowy, za³±czony do materia³ów przetargowych przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako pomocniczy niezbêdny do okre¶lenia wynagrodzenia rycza³towego, poniewa¿ wynagrodzenie rycza³towe jest okre¶lone z góry w kwocie, sta³ej i niezmiennej, niezale¿nie od faktycznego rozmiaru lub kosztów robót budowlanych. 13. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu prowadzenie statutowej dzia³alno¶ci w czê¶ci dydaktycznej. Prowadzone przez Wykonawcê prace nie mog± stwarzaæ zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia osób przebywaj±cych w istniej±cym budynku Zamawiaj±cego lub w jego otoczeniu. W przypadku wystêpowania kolizji terminowych z prowadzon± przez Zamawiaj±cego dzia³alno¶ci±, Wykonawca zobowi±zuje siê do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uci±¿liwo¶ci w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu realizacjê statutowych obowi±zków. 14. Uwagi realizacyjne: a) Wszêdzie tam, gdzie w przedmiarze robót wystêpuj± nazwy materia³ów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie technologii, materia³ów i wyrobów równowa¿nych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materia³y i urz±dzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia musz± byæ nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadaæ odpowiednie certyfikaty, byæ wolne od wad i usterek oraz spe³niaæ standardy jako¶ciowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okre¶lonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 15. Kody CPV: - G³ówny - 45.21.23.00-9 - Dodatkowe - 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.34.20.00-6 16. Uwagi przygotowawcze i realizacyjne: a) Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone. W przypadku wyst±pienia w kosztorysie nak³adczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw w³asnych, wskazuj±cych na konkretnych producentów materia³ów i urz±dzeñ, nale¿y traktowaæ je jako przyk³adowe. b) Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a tak¿e zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. c) Wykonawca winien wszelkie koszty zwi±zane z czynno¶ciami odbiorowymi uwzglêdniæ w cenie oferty. d) Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za plac budowy oraz prace wykonane, a¿ do dnia protokolarnego sporz±dzenia i podpisania koñcowego protoko³u odbioru prac. e) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y uzyskanie pozytywnych opinii (protoko³ów odbiorowych) z czynno¶ci odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzêdy publiczne, bez których niemo¿liwe jest przeprowadzenie i zakoñczenie czynno¶ci odbiorowych zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia. Dotyczy to w szczególno¶ci zakoñczenia prac, co jest równoznaczne z rozpoczêciem u¿ytkowania realizowanej czê¶ci obiektu jak i istniej±cego w chwili obecnej budynku. f) Dokumentacja techniczna opisuj±ca przedmiot zamówienia zawiera równie¿ elementy zwi±zane z budow± istniej±cego budynku - tego rodzaju prace nie wchodz± w zakres przedmiotu zamówienia objêtego przedmiotowym postêpowaniem przetargowym. Prace te zosta³y ju¿ wykonane. g) W ramach prac przygotowawczych do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: - Organizacja placu budowy wraz z wykonaniem osobnego zasilania placu budowy w media niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz utrzymania zaplecza budowy, w tym odrêbnego opomiarowania i ponoszenia kosztów zu¿ytych mediów z tego tytu³u. - Wygrodzenia i zabezpieczenia placu budowy przed dostêpem osób postronnych. - Zamawiaj±cy nie zapewnia ¿adnych pomieszczeñ w istniej±cym budynku szkolnym na organizacjê zaplecza placu budowy. Wszelkie materia³y niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia winny byæ sk³adowane i przechowywane w obrêbie placu budowy w sposób zapewniaj±cy ochronê osób trzecich..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.23.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.34.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUBREN Monika Wereski, ul. Kasztelañska 8, 20-825 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 4514719,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 4371658,72
Oferta z najni¿sz± cen±: 4371658,72 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 5470462,96
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Zakup wraz z dostaw± kruszywa dolomitowego frakcji 4÷32 oraz mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (workowanej)
- ¦wiadcz. us³ug z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdzia³ania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmuj±cych us³ugi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizacjê wyjazdu i pó³kolonii
- Dostawa mieszanek kruszywa naturalnego zwi±zanego hydraulicznie cementem oraz betonu
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
- Budowa o¶wietlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kana³u technologicznego oraz o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Me³giew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku na Centrum Us³ug Spo³ecznych w Sêpólnie Krajeñskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastruktur± techniczn±
- "Budowa placu zabaw przy ¿³obku w Dzia³oszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Ko¶ciuszki 20a w Stroniu ¦l±skim.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.