Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Radom: Świadczenie usług doradztwa zawodowego na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu
Numer ogłoszenia: 158122 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3608701, faks 048 3608706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa zawodowego na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I 1517 godzin (ilość maksymalna) usług indywidualnego doradztwa zawodowego.Przedmiotem zamówienia jest indywidualne doradztwo zawodowe dla osób objętych projektem polegające na prowadzeniu indywidualnych konsultacji i doradztwa w kontekście umiejętności poruszania się po rynku pracy, pisania CV i listu motywacyjnego, określaniu predyspozycji zawodowych. CZĘŚĆ II 266 (ilość maksymalna) godziny usług grupowego doradztwa zawodowego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług grupowego doradztwa zawodowego - dla osób objętych projektem polegające na prowadzeniu warsztatów z zakresu aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy m. in. w zakresie określania predyspozycji zawodowych, treningu autoprezentacji, dla 11 grup..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, przewidzianych przez art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości stanowiącej nie więcej niż 30 % wartości każdej z wyszczególnionych części. 85312300-2 - usługi dozoru i doradztwa 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 55321000-6
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.00-2, 60.10.00.00-9, 55.32.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a) usługi (co najmniej 200 godzin łącznie) w zakresie doradztwa zawodowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) usługi (co najmniej 200 godzin łącznie) świadczonych na rzecz osób którejkolwiek z wymienionej grup: - niepełnosprawni, - długotrwale bezrobotni, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykazanie, że Wykonawca dysponuje: - w zakresie I części zamówienia - co najmniej 5 pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie jednocześnie indywidualnego doradztwa zawodowego. - w zakresie II części zamówienia - co najmniej 1 pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla grupy maksymalnie 15 osobowej. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że: a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: a) w zakresie I części zamówienia: co najmniej 5osób: - posiadające wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe w innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwo zawodowe lub osoby posiadające licencje doradcy zawodowego. - co najmniej 36 - miesięczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego, - doświadczenie w realizacji działań w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego, - doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi lub/i niepełnosprawnymi, b) w zakresie II części zamówienia: co najmniej 1 osoba: - posiadające wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe w innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwo zawodowe lub osoby posiadające licencje doradcy zawodowego. - co najmniej 36-miesięczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego, - doświadczenie w realizacji działań w zakresie grupowego doradztwa zawodowego, - doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi lub/i niepełnosprawnymi Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie, należy przedłożyć: 1. Wykaz wykonanych (co najmniej 200 godzin łącznie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie doradztwa zawodowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych ( Załącznik nr 3 S.I.W.Z); 2. Wykaz wykonanych (co najmniej 200 godzin łącznie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług na rzecz którejkolwiek z wymienionych grup osób niepełnosprawnych lub długotrwale bezrobotnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych ( Załącznik nr 4 S.I.W.Z); Za należycie wykonaną Zamawiający uzna usługę zrealizowaną terminowo, zgodnie z warunkami wynikającymi z zawartej umowy. W celu wykazania przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia: 1. Wykaz osób: a) w zakresie I części zamówienia: Wykaz osób, co najmniej 5, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: - posiadające wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe w innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwo zawodowe lub osoby posiadające licencje doradcy zawodowego - posiadających co najmniej 36 miesięczne staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego, - posiadającymi doświadczenie w realizacji działań w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego, - posiadającymi doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi lub/i niepełnosprawnymi, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych ( Załącznik nr 5 S.I.W.Z ); b) w zakresie II części zamówienia: Wykaz osób, co najmniej 1, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: - posiadające wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe w innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwo zawodowe lub osoby posiadające licencje doradcy zawodowego - posiadających co najmniej 36-miesięczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego, - posiadających doświadczenie w realizacji działań w zakresie grupowego doradztwa zawodowego, - posiadających doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi lub/i niepełnosprawnymi a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych ( Załącznik nr 5 S.I.W.Z); W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, należy przedłożyć wykaz kadry odrębnie dla każdej z części. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: Wykaz wyposażenia zakładu, tj. pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - na druku dołączonym do materiałów przetargowych, stanowiącym Załącznik nr 6, tj.: a) w zakresie I części zamówienia - co najmniej 5 pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie jednocześnie indywidualnego doradztwa zawodowego. b) w zakresie I części zamówienia - co najmniej 1 pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla maksymalnie 15 osobowej grupy. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, należy przedłożyć wykaz kadry odrębnie dla każdej z części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Oferta powinna ponadto zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 7 S.I.W.Z), podpisany przez właściwie umocowaną osobę; 2) podpisany na każdej stronie przez właściwie umocowaną osobę właściwy wzór umowy stanowiący załącznik SIWZ : - CZĘŚĆ I indywidualne doradztwo zawodowe (Załącznik nr 8 S.I.W.Z) - jeśli Wykonawca składa ofertę na tą część - CZĘŚĆ II grupowe doradztwo zawodowe (Załącznik nr 9 S.I.W.Z) - jeśli Wykonawca składa ofertę na tą część 3) oryginał lub poświadczoną przez notariusza kopii, właściwego pełnomocnictwa, jeżeli oferta i wszystkie wymagane załączniki zostaną podpisane przez umocowanego pełnomocnika. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczące tych podmiotów są wówczas poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie w realizacji usług doradztwa zawodowego - 15
- 3 - doświadczenie w pracy z którąkolwiek z wymienionych grup - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OśRODEK POMOCY SPOłECZNEJ W RADOMIU, UL. Limanowskiego 134 26-600 Radom -Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.MIEJSKI OśRODEK POMOCY SPOłECZNEJ W RADOMIU, UL. Limanowskiego 134 26-600 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie usługi współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro w ramach Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Działania 7.1 Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapita? Ludzki. Kapita? Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II 266 (ilość maksymalna) godziny usług grupowego doradztwa zawodowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II 266 (ilość maksymalna) godziny usług grupowego doradztwa zawodowego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług grupowego doradztwa zawodowego - dla osób objętych projektem polegające na prowadzeniu warsztatów z zakresu aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy m. in. w zakresie określania predyspozycji zawodowych, treningu autoprezentacji, dla 11 grup.85312300-2 - usługi dozoru i doradztwa 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 55321000-6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 95.31.23.00-2, 60.10.00.00-9, 55.32.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie w realizacji usług doradztwa zawodowego - 15
- 3. doświadczenie w pracy z którąkolwiek z wymienionych grup - 15
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I 1517 godzin (ilość maksymalna) usług indywidualnego doradztwa zawodowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest indywidualne doradztwo zawodowe dla osób objętych projektem polegające na prowadzeniu indywidualnych konsultacji i doradztwa w kontekście umiejętności poruszania się po rynku pracy, pisania CV i listu motywacyjnego, określaniu predyspozycji zawodowych, itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.00-2, 60.10.00.00-9, 55.32.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie w realizacji usług doradztwa zawodowego - 15
- 3. doświadczenie w pracy z którąkolwiek z wymienionych grup - 15
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.