Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Sosnowiec: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 158140 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, fax 032 2663630,2660251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w zakresie siedemnastu pakietów: Pakiet nr 1 - igły, strzykawki, Pakiet nr 2 - rękawiczki; Pakiet nr 3 - ostrza chirurgiczne, zestawy do odsysania, Pakiet nr 4 - wyroby medyczne anestezjologiczne, Pakiet nr 5 - pojemniki na odpady medyczne, Pakiet nr 6 - elektrody ekg, Pakiet nr 7 - szyny Kramera, Pakiet nr 8 - maski do tlenu, dreny do tlenu, Pakiet nr 9 - wyroby medyczne różne, Pakiet nr 10 - wyroby medyczne różne, Pakiet nr 11 - kaniule, kraniki, Pakiet nr 12 - druty Kurschnera, Pakiet nr 13 - elektrody do badań holterowskich, Pakiet nr 14 - okulary noworodkowe do fototerapii, Pakiet nr 15 - cewniki pępkowe, Pakiet nr16 - igła do biopsji i aspiracji szpiku, Pakiet nr 17 - zestaw do drenażu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; d) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; e) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracyjno-Gospodarczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracyjno-Gospodarczy pokój 0.35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły, strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa igieł, strzykawek - 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawiczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych, jałowych, foliowych - 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ostrza chirurgiczne, zestawy do odsysania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa ostrzy chirurgicznych, zestawów do odsysania z pola operacyjnego - 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyroby medyczne anestezjologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych anestezjologicznych - 45 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pojemniki na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa pojemników na odpady medyczne - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: elektrody ekg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa elektrod ekg dla dorosłych, pediatrycznych oraz noworodkowych - 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szyny Kramera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa szyn do unieruchamiania kończyn typu Kramer - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: maski do tlenu, dreny do tlenu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa masek do tlenu oraz drenów do podawania tlenu przez nos - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby medyczne różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych różnych - 19 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyroby medyczne różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych różnych jednorazowego użytku - 73 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kaniule, kraniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kaniul, kraników i korków do kaniul - 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: druty Kurschnera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa drutów Kurschnera - 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: elektrody ekg do badań holterowskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa elektrod ekg do badań holterowskich - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: okularki noworodkowe do fototerapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa okularków noworodkowych ochronnych do fototerapii - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: cewniki pępkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa cewników pępkowych dwuświatłowych - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: igła do biopsji i aspiracji szpiku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa igieł do biopsji i aspiracji szpiku - 1 pozycja/ 30 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zestaw do drenażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa zestawów do drenażu opłucnej - 3 komory z zastawką wodną - 1 pozycja /20 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.