Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-05
Olsztyn: Dostawa mebli szkolnych i biurowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 158144 - 2007; data zamieszczenia: 05.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Edwarda Turowskiego 3, 10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5428233, fax 089 5428233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso4olsztyn.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych i biurowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Krzesła uczniowskie - 390 szt. 2. Stoły szkolne dwuosobowe - 195 szt. 3. Krzesła świetlicowe - 101 szt. 4. Stoliki świetlicowe - 41 szt. 5. Stoliki jednoosobowe komputerowe - 12 szt. 6. Stoliki dwuosobowe komputerowe - 10 szt. 7. Krzesła konferencyjne z pulpitem - 100 szt. 8. Krzesła konferencyjne - 17 szt. 9. Krzesło biurowe obrotowe - 4 szt. 10. Biurko nauczycielskie dwuszafkowe - 13 szt. 11. Dwudrzwiowa szafa aktowa - 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2) Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3) Udzielą 2 lat gwarancji. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, c. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy. Oświadczenie ww. winno być złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenia społeczne. 4) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonymi niezbędnymi certyfikatami potwierdzającymi zgodność z polskimi normami oraz atest higieniczności E-1 4) Wykonawca musi podać ceny jednostkowe wszystkich oferowanych przez siebie towarów zawartych w załączniku nr 2a. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg załacznika nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida 10-685 Olsztyn ul. Turowskiego 3 pokój 115A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida 10-685 Olsztyn ul. Turowskiego 3, pokój 115A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.10.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań informacyjnych i zachęcających do uczestnictwa w otwartych naborach wniosków o grant w ramach projektu POTRAFIĘ-DECYDUJĘ-DZIAŁAM
- Dostawa wirówki laboratoryjnej
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1455N relacji Łęgajny-Barczewko od km 5+670 do 5+770 km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1467N relacji Barczewo-Silice od km 1+140 do 1+210 km.
- Odbiór i utylizacja odpadów specjalnych pochodzenia zwierzęcego z dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez RDW w Nidzicy w latach 2025 - 2027.
- Świadczenie usług tłumaczeń lub korekty przygotowywanych do publikacji prac naukowych w anglojęzycznych czasopismach z listy punktowanej IF dla Katedry Biotechnologii w Ochronie Środowiska UWM.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Oddziału Urazowo-Ortopedycznego w SP ZOZ w Łapach oraz POZ w Czarnej Białostockiej
- Wykonanie i montaż wyposażenia dla budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Zdzieszowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego, mebli oraz sprzętu AGD do pracowni, sali dydaktyczno-naukowej i pozostałych pomieszczeń w BCU w Lęborku
- Dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Elektroniki w budynku C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp. 272-084/25
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.