eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictw i biura RDLP w Pile.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Piła: Dostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictw i biura RDLP w Pile.
Numer ogłoszenia: 158146 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe- Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile , ul. Kalina 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2124844 w. 32, faks 067 2126478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictw i biura RDLP w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóweinia jest dostawa urządzeń komputerowych, których rodzaj i parametry określono w specyfikacji istotnych warunków zamóweinia (SIWZ). Zamówienie podzielino na 2 części: Część 1 Temat: Komputery i urządzenia peryferyjne Opis: 1. Komputer PC stacjonarny - 9 sztuk 2. Komputer przenośny (notebook) - 5 sztuk 3. Drukarka atramentowa A4 - 6 sztuk 4. Drukarka atramentowa mobilna A4 - 3 sztuki 5. Drukarka atramentowa A3 - 2 sztuki 6. Drukarka laserowa sieciowa A4 - 2 sztuki 7. Pamięć FLASH USB 64GB - 4 sztuki 8. Skaner płaski A4 - 8 sztuk 9. Skaner płaski A3 - 2 sztuki Warunki dostawy sprzętu: 1.Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Piła, ul. Kalina 10. 2.O zamierzonym terminie wykonania dostawy sprzętu do Zamawiającego Wykonawca poinformuje Zamawiającego z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.Termin dostawy 14 dni od podpisania umowy. 4.Dostarczony sprzęt powinien być objęty gwarancją określoną w specyfikacji technicznej. Część 2 - Temat: Macierz dyskowa typu NAS wraz z oprogramowaniem zarządzającym. Opis: 1.Macierz dyskowa typu NAS z 4 SATA dyskami o pojemności 1 TB każdy - 11 sztuk 2.Macierz dyskowa typu NAS z 4 SATA dyskami o pojemności 2 TB każdy - 1 sztuka Warunki dostawy sprzętu: 1.Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Piła, ul. Kalina 10. 2.O zamierzonym terminie wykonania dostawy sprzętu do Zamawiającego Wykonawca poinformuje Zamawiającego z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.Termin dostawy 21 dni od podpisania umowy. 4.Zapewnienie instrukcji w języku polskim. 5.Wykonawca musi posiadać status partnera firmy, której sprzęt oferuje. 6.Urządzenie oraz wewnętrzne komponenty, tj. dyski twarde, powinno być objęte 5-letnią gwarancją producenta realizowaną w miejscu instalacji tj. w jednostkach organizacyjnych RDLP wg wykazu do umowy, czas naprawy w ciągu 3 dni roboczych. 7.Serwis musi być sprawowany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu. 8.Serwis producenta na terenie Polski..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.30.00-1, 30.23.31.41-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) dostawy urządzeń komputerowych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy: 1)Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. 2)Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 3)w takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2.Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo tez kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń przede wszystkim zgodnym z zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 3.Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile ul. Kalina nr 10, 64-920 Piła; pokój nr 44.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile ul. Kalina nr 10, 64-920 Piła, pokój nr 21 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery i urządzenia peryferyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery i urządzenia peryferyjne Opis: 1.Komputer PC stacjonarny - 9 sztuk 2.Komputer przenośny (notebook) - 5 sztuk 3.Drukarka atramentowa A4 - 6 sztuk 4.Drukarka atramentowa mobilna A4 - 3 sztuki 5.Drukarka atramentowa A3 - 2 sztuki 6.Drukarka laserowa sieciowa A4 - 2 sztuki 7.Pamięć FLASH USB 64GB - 4 sztuki 8.Skaner płaski A4 - 8 sztuk 9.Skaner płaski A3 - 2 sztuki Warunki dostawy sprzętu: 1.Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Piła, ul. Kalina 10. 2.O zamierzonym terminie wykonania dostawy sprzętu do Zamawiającego Wykonawca poinformuje Zamawiającego z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.Termin dostawy 14 dni od podpisania umowy. 4.Dostarczony sprzęt powinien być objęty gwarancją określoną w specyfikacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Macierz dyskowa typu NAS wraz z oprogramowaniem zarządzającym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Macierz dyskowa typu NAS wraz z oprogramowaniem zarządzającym. Opis: 1.Macierz dyskowa typu NAS z 4 SATA dyskami o pojemności 1 TB każdy - 11 sztuk 2.Macierz dyskowa typu NAS z 4 SATA dyskami o pojemności 2 TB każdy - 1 sztuka Warunki dostawy sprzętu: 1.Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Piła, ul. Kalina 10. 2.O zamierzonym terminie wykonania dostawy sprzętu do Zamawiającego Wykonawca poinformuje Zamawiającego z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.Termin dostawy 21 dni od podpisania umowy. 4.Zapewnienie instrukcji w języku polskim. 5.Wykonawca musi posiadać status partnera firmy, której sprzęt oferuje. 6.Urządzenie oraz wewnętrzne komponenty, tj. dyski twarde, powinno być objęte 5-letnią gwarancją producenta realizowaną w miejscu instalacji tj. w jednostkach organizacyjnych RDLP wg wykazu do umowy, czas naprawy w ciągu 3 dni roboczych. 7.Serwis musi być sprawowany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu. 8.Serwis producenta na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.30.00-1, 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.