Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-21
Sulechów: Remont chodników na ul. Konopnickiej, ul. Al. Wielkopolska, ul. Cezarego Baryki w Sulechowie oraz w Kalsku
Numer ogłoszenia: 158157 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników na ul. Konopnickiej, ul. Al. Wielkopolska, ul. Cezarego Baryki w Sulechowie oraz w Kalsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje, w ramach zadania Remonty dróg i chodników gminnych, remont chodników: 1.1.1) na ul. Konopnickiej w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie ręczne: a) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, b) chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, c) nawierzchni z kostki kamiennej d) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej, 2) wykonanie: a) koryta o głębokości 30 cm, kategoria gruntu II-VI, b) podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa dolna - o grubości po zagęszczeniu 20 cm, c) ław betonowych pod obrzeża i krawężniki, d) przestawienia krawężników kamiennych wystających na podsypce cementowo-piaskowej, e) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, f) chodników z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 3) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, w tym: a) włazów kanałowych, b) zaworów wodociągowych i gazowych, 4) montaż obrzeży betonowych 30x8 cm, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową, 5) wywiezienie gruzu, materiału z koryta i materiałów rozbiórkowych, 1.1.2) na ul. Al. Wielkopolska w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie: a) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, b) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej, ręcznie 2) przestawianie krawężników kamiennych wystających na podsypce cementowo-piaskowej 3) wykonanie: a) koryta o głębokości 10 cm, kategoria gruntu II-VI, b) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych, w tym: - włazy kanałowe, - studzienki telefoniczne, c) warstwy podsypkowej z piasku, zagęszczanej mechanicznie, o grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm, d) ławy betonowej zwykłej pod krawężniki, e) chodnika z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 4) wywiezienie gruzu, materiału z koryta i materiałów rozbiórkowych, 1.1.3) na ul. Cezarego Baryki w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie: a) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej, ręcznie, b) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, c) nawierzchni i zjazdów z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej, d) obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej, e) krawężników betonowych na podsypce piaskowej, f) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej, ręcznie, 2) cięcie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej mechanicznie, na głębokość 5 cm, 3) wykonanie: a) koryta o głębokości 10 cm, kategoria gruntu II-VI, mechanicznie, b) koryta o głębokości 30 cm, kategoria gruntu II-VI, mechanicznie, c) warstwy odcinającej z piasku, zagęszczanej mechaniczne, o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, d) podbudowy z kruszyw łamanych, o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, e) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej typu starobruk lubuski - kolory jesieni o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, f) chodników z kostki brukowej betonowej typu starobruk lubuski - kolory jesieni o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 4) montaż: a) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnie-niem spoin zaprawą cementową, b) krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, podsypka cementowo-piaskowa, 5) wywiezienie gruzu, materiału z koryta i materiałów rozbiórkowych, 1.1.4) w Kalsku, w tym: 1) rozebranie ręczne: a) obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej, b) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, 2) wykonanie: a) koryta o głębokości 10 cm, mechanicznie, b) koryta o głębokości 20 cm, mechanicznie, c) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - studzienki telefoniczne, d) warstwy podsypkowej z piasku zagęszczanej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 3 cm, e) podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, f) nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, 3) montaż: a) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, b) krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, podsypka cementowo-piaskowa 4) wywiezienie gruzu i materiału z koryta samochodami samowyładowczymi. 1.2 Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) paletowanie i przewóz materiałów rozbiórkowych, w tym m. in. płyt betonowych, kostki brukowej betonowej, obrzeży, krawężników oraz transport materiału z koryta w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów, 4) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 5) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 6) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 7) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp., 8) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, 9) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych. 1.3. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.4. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować betonowe elementy brukowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań, b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I, - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I. 1.5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, SIWZ użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy materiałów równoważnych. 1.9. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.11. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kamiennej, o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 każda - dwie roboty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej, posiadającego minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
pok. 119b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa wyrobów pogrzebowych w roku 2025
- Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2025 r.
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa dróg ul. Męczenników Oświęcimskich i ul. Dolne Przedmieście w Żorach, w ramach zadania inwestycyjnego: "Podniesienie wartości użytkowych zabytkowego układu urbanistycznego miasta Żory"
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.