eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWielobranżowy Nadzór Inwestorski w tym w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej nad realizacją robót budowlanychPrzebudowa i rozbudowa istniejącego parkingu na parking dwu poziomowy z jedną kondygnacją podziemną oraz infrastrukturą techniczną na działkach 2006, 2007 obr. 207 w Rzeszowie przy ul. Szopena

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Rzeszów: Wielobranżowy Nadzór Inwestorski w tym w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej nad realizacją robót budowlanych: Przebudowa i rozbudowa istniejącego parkingu na parking dwu poziomowy z jedną kondygnacją podziemną oraz infrastrukturą techniczną na działkach 2006, 2007 obr. 207 w Rzeszowie przy ul. Szopena
Numer ogłoszenia: 158162 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Artura Malawskiego , ul. Chopina 30, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8628408, faks 017 8622333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wielobranżowy Nadzór Inwestorski w tym w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej nad realizacją robót budowlanych: Przebudowa i rozbudowa istniejącego parkingu na parking dwu poziomowy z jedną kondygnacją podziemną oraz infrastrukturą techniczną na działkach 2006, 2007 obr. 207 w Rzeszowie przy ul. Szopena.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielobranżowy Nadzór Inwestorski nad realizacją robót budowlanych: Przebudowa i rozbudowa istniejącego parkingu na parking dwu poziomowy z jedną kondygnacją podziemną oraz infrastrukturą techniczną na działkach 2006, 2007 obr. 207 w Rzeszowie przy ul. Szopena. Zakres robót budowlanych obejmuje: - rozbiórkę i demontaż istniejących nawierzchni, donic, murków i innych elementów małej architektury, - budowę parkingu podziemnego, - wykonanie nowej nawierzchni parkingu nadziemnego, - wykonanie podziemnego łącznika parkingu z budynkiem filharmonii, - wykonanie przekrytych schodów zewnętrznych szkłem, - wykonanie elementów małej architektury: murków, donic, schodów zewnętrznych -wykonanie odwodnienia parkingu, - wykonanie oświetlenia parkingu, iluminacji, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, elektrycznych, niskoprądowych w tym instalacji konwersji energii elektrycznej z wykorzystaniem systemu fotowoltaicznego, instalacji DSO, SAP, kontroli dostępu, monitoringu, Roboty budowlane objęte pozwoleniem na budowę nr AR.54.7353/3/80/10 z dnia 08.02.2010 r. wydanym przez Prezydenta Miasta Rzeszowa. Teren inwestycji obejmuje południową część działki, na której zlokalizowany jest budynek filharmonii w którym w przybliżeniu do września 2010 roku wykonywane są równolegle roboty budowlane związane z projektem: Rozbudowa, przebudowa i remont budynku Filharmonii im. A. Malawskiego w Rzeszowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją budowy obiektów budowlanych w tym minimum dwóch parkingów podziemnych z co najmniej jedną kondygnacja podziemną na 65 miejsc parkingowych. Wymaga się, aby każde ze realizowanych inwestycji obejmowały branżę: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i drogową każda. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonywanie każdej usługi musi być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających. 2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją budowy obiektów budowlanych w tym minimum jeden parking o powierzchni 2 200 m2. Wymaga się, aby każde ze realizowanych inwestycji obejmowały branżę: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i drogową każda. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonywanie każdej usługi musi być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 8 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami budowlanymi; doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat w tym, co najmniej 2 zakończonych realizacjach parkingu podziemnego z co najmniej jedną kondygnacją podziemną z minimum 65 miejscami parkingowymi. b. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej w obiektach kubaturowych; doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat w tym co najmniej jednej zakończonej roboty budowlanej w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej o wydajności min 11 000 m3/h. c. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej, doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych, słaboprądowych, teletechnicznych w tym minimum 1 w parkingu podziemnym. d. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi drogowej, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej w tym w nadzorowaniu co najmniej 1 robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat polegających na budowie/przebudowie parkingów lub placów postojowych i dróg manewrowych, w tym minimum 1 parking lub placu manewrowego o powierzchni nie mniejszej niż 2 200 m2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 . Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów przy zastosowaniu następujących warunków: warunek o nazwie doświadczenie mierzone ilością wykonanych, tj. zakończonych w ciągu ostatnich trzech lat usług licząc do daty ukazania się w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego ogłoszenia (1 punkt za każdą spełniająca warunki usługę) określonych w warunkach podmiotowych - pkt. III.3.2) pkt. 1

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), których konieczności nie można było przewidzieć, 2) wstrzymanie realizacji umowy przez Nadzór Archeologiczny w przypadku konieczności prowadzenia badań archeologicznych w okresie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, 3) wstrzymanie realizacji robót przez Nadzór Budowlany z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, jeżeli okres przerwy w realizacji umowy przekracza 30 dni kalendarzowych, 4) zmiana przepisów wypływających na sposób, zakres wykonania umowy, 5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 oraz Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2015. 7) dokonanie zmian korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 8) w przypadku pojawienia się konieczności zastosowania instytucji robót zaniechanych, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nastąpi wówczas obniżenie wynagrodzenia uwzględniając zakres robót zaniechanych, jednakże nie więcej niż do 50 % oferowanej ceny. Ponadto ilość robót zaniechanych nie może być większa niż 50 % przewidywanych robót budowlanych w dokumentacji przetargowej. 9) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Słowackiego 20, pokój 1008, 35-060 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Słowackiego 20, pokój 1008, 35-060 Rzeszów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach Projektu pn: Rozbudowa, przebudowa i remont budynków Filharmonii im. A. Malawskiego w Rzeszowie, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 207-2013 oraz z Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.