Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Lubin: REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY PRZY UL. W. ŁOKIETKA 6 W LUBINIE
Numer ogłoszenia: 158163 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY PRZY UL. W. ŁOKIETKA 6 W LUBINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku Urzędu Gminy przy ul. W. Łokietka 6 w Lubinie. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe, montaż ścianek działowych z płyt GKF, wymiana posadzek, częściowa wymiana drzwi wewnętrznych, roboty malarskie, częściowa wymiana instalacji c.o., instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych. Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary, stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 robót ogólnobudowlanych na obiektach kubaturowych, fakt wykonania takich robót wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru; - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - posiadanie przez kierownika budowy i załączenie do oferty, uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone kserokopie uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wykaz wykonanych, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 3 robót ogólnobudowlanych na obiektach kubaturowych, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami lub protokołami odbioru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. W. Łokietka 6a, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 59-300 Lubin, Ul. W. Łokietka 6, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Wykonywanie usług dozorowania obiektów i mienia na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o.
- Remont bieżni lekkoatletycznej wraz ze skocznią w dal przy Szkole Podstawowej Nr 9 - ul. Legnicka 1 w Lubinie (59-300)"
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań "Remont dróg powiatowych: nr 1232D w Zimnej Wodzie - na odcinku około 1600 m; nr 1231D Lubin-Księginice - na odcinku około 2800 m"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU WOJENNYM Z I WOJNY ŚWIATOWEJ NR 60 W MAŁASTOWIE, GMINA SĘKOWA
- Remont dachów wraz z dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Gminie Lesznowola filia w Łazach
- Remont kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej
- Remont C.O. wraz z węzłem w budynku małej administracji na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, znak sprawy TP/7/Dkw/2024
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.