eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRemont pomieszczeń i wzmocnienie stropu archiwum Urzędu Stanu Cywilnego w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Ełk: Remont pomieszczeń i wzmocnienie stropu archiwum Urzędu Stanu Cywilnego w Ełku
Numer ogłoszenia: 158177 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262824 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i wzmocnienie stropu archiwum Urzędu Stanu Cywilnego w Ełku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych, wzmocnienie stropu archiwum Urzędu Stanu Cywilnego w Ełku - I etap oraz wyposażenie Urzędu Stanu Cywilnego w meble biurowe zgodnie z Załącznikiem nr 12. W skład remontowanych pomieszczeń wchodzi: - połączenie dwóch pomieszczeń biurowych o powierzchni 16,64m2 i 13,86m2 w jedno, - pomieszczenie biurowe o powierzchni 15,01m2 --pomieszczenie archiwum o powierzchni 34,04m2. Zakres prac remontowych obejmuje: a) połączenie dwóch pomieszczeń biurowych: 1. rozbiórkę ścianki dzielącej i wykucie nowego otworu drzwiowego, 2. wymianę stolarki okiennej na nową z PCV o układzie istniejących okien wraz z parapetem z konglomeratu, 3. dostarczenie i montaż drzwi drewnianych z futryną drewnianą regulowaną, konstrukcją i układem odpowiadającym pozostałym drzwiom pomieszczenia - 2 szt. 90/210 (prawe i lewe), 4. renowację drzwi drewnianych z wymianą okuć (klamki z rozetami, zamki) - 2 szt., 5. wykonanie podłogi o nawierzchni z deski podłogowej, 6. zamurowanie i otynkowanie starych otworów drzwiowych, 7. wyrównanie ścian i sufitu za pomocą płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym, 8. wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 9. wymianę grzejników żeliwnych na stalowe płytowe wraz z termostatem oraz modernizacją instalacji do nowo montowanych grzejników, b) pomieszczenie biurowe: 1. wymianę stolarki okiennej na nową z PCV o układzie istniejących okien wraz z parapetem z konglomeratu, 2. renowację drzwi drewnianych z wymianą okuć (klamki z rozetami, zamki) - 2 szt., 3. wyrównanie ścian i sufitu za pomocą płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym, 4. renowacja podłogi (cyklinowanie, wymiana uszkodzonych elementów, 3-krotne lakierowanie lakierem), 5. wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 6. wymianę grzejników żeliwnych na stalowe płytowe wraz z termostatem oraz modernizacją instalacji do nowo montowanych grzejników, c) pomieszczenie archiwum: 1. demontaż i ponowny montaż jezdnych szaf archiwum zgodnie z Załącznikiem nr 13, 2. wykonanie nowego stropu na belkach stalowych nad istniejącym stropem, tzw przestropowanie, 3. wykonanie podłogi o nawierzchni z wykładziny dywanowej, 4. wymianę stolarki okiennej na nową z PCV o układzie istniejących okien wraz z parapetem z konglomeratu, 5. wyrównanie ścian i sufitu za pomocą płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym, 6. wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 7. wymianę grzejników żeliwnych na stalowe płytowe wraz z termostatem oraz modernizacją instalacji do nowo montowanych grzejników Uwaga: Remont będzie odbywał się w czynnym obiekcie. Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia remont sali ślubów o powierzchni 39,97m2. Powyższe prace zostaną zlecone oddzielnym postępowaniem przetargowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót (przykładowe). Załączony przedmiar robót określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu. W cenie oferty należy uwzględnić wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 90 000 PLN.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski, ul. Łukasiewicza 3, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75525,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 105780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128093,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.